Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - - Dirigentie de santier/Verificare a executiei lucrarilor ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulgaria?


Detaliu pentru invitatia numarul 351241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Bechet (Primaria)
Numar invitatie: 351241/25.07.2013
Denumire contract: - Dirigentie de santier/Verificare a executiei lucrarilor ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulgaria?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Bechet (Primaria)Cod fiscal: 4941390, Adresa: Bechet, jud. Dolj, Bechet, Telefon: 0726779503, Fax: 0251337197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bechet, jud. Dolj, Bechet, Romania, cod postal: 207060, telefon: +40 251336826, fax: +40 251337197, persoana de contact: Glavan Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Bechet, judetul Dolj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: - Dirigentie de santier/Verificare a executiei lucrarilor ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulgaria?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier/Verificare a executiei lucrarilor in vederea implementarii proiectului ?Road to the Danube - Road infrastructure development in the cross-border area Bechet ? Oryahovo, premise for a higher level of mobility between Romania and Bulgaria?. Valoarea estimata: 180.326, 64 lei fara TVA + diverse si neprevazute 0 lei
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 326.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. gar. de particip: 3606, 00 lei. Per. de valabil. a gar. de particip. este egala cu per. de valabil. a ofertei, resp. 90 zile de la term.limit. de primire a ofert. Gar. de particip.se constit. prin vir banc sau printr-un instrum de garant emis in cond legii de o soc.banc. ori de o soc. de asig., care se prezinta in orig, incuant si pt per prev in doc. de atrib. Contul in care se va face vir. este: RO24 TREZ 2975 006X XX00 0030, Trez Bechet, CUI 4941390. Gar tb sa fie irevocabila. De asem instrum de gar tb sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform. cu contr garantat; saub) neconditionat, resp la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Nota: Avand in vedere val estim, se va retine contestatorului contraval din gar de particip in cazul in care CNSC respinge contestatia, inconditiile art. 278ยน alin(1)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din dataanterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M. Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au unstatut similar oper. ec. de tip IMM din Romania. Oper. ec.tb. sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.In cazul in care un grup de oper. ec. depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofert. pt. care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA). Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006. In situatia in care se va opta pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006Documente solicitate: ? FORMULAR nr. 1 (din sectiunea FORMULARE).Atentie!? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.? Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Documente solicitate: a. FORMULAR nr. 2 (din sectiunea FORMULARE)b. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;c. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local in luna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana (daca este cazul).Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform FORMULAR (din sectiunea FORMULARE)4. Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 5Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrulconsiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau fini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Orasului Bechet, dupa cum urmeaza: Ionele Gheorghe ? Primar; Itiu Malisandra - Director Economic; Glavan Adrian - viceprimar; Radoi Gigi Alin - secretar; Ghita Jane - consilier superior; Sercau Gheorghe - consilier local; Tulitu Luiza-Constanta - consilier local; Vlasceanu Florea - consilier local;Stavaru Ion - consilier local; Ionele Constantin - consilier local; Celianu Florica - consilier local; Nicolae Gheorghe- consilier local; Popa Petre- consilier local; Malanca Ion - consilier local; Cirstea Constantin - consilier local; Stavaru Octavian - consilier local; Popescu Mirel Costel - consilier local; Glavan Adrian - consilier local5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform FORMULAR nr. 3(din sectiunea FORMULARE) Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea dincontract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPersoanele fizice: Vor depune autorizatia de functionare PFA.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - (2010, 2011, 2012) - mai mare sau egala cu 180.000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile/extrase de bilant/decl 200 privind veniturile realizate (pentru intreprinderile individuale) sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizare ale documentelor solicitate anterior., Capacitatea ec. si fin. a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva., inconformitate cu prev. din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prev. art. 186, al.(2) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniSe va completa Formularul 7? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul 7 dinSectiunea Formulare., Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii trei ani, deservicii similare cu cele ofertate, respectiv servicii de supraveghere, prindiriginti de santier, a lucrarilor de infrastructura de transport rutier pe parcursul executiei lucrarilor, servicii duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 180.000 lei exclusiv TVA.Prestarile de servicii declarate ca experienta similara vor fi cuprinseobligatoriu inAnexa la Formularul 7Pentru serviciile declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia dea prezenta: - Formular nr. 8 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtineriiunei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completaFormularul9 si anexa - Declaratie referitoare la efectivele mediianuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din SectiuneaFormulare.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecaremembru al asocierii va prezenta Formularul 9, Pentru indeplinirea contractului de servicii ofertantul va face dovada cadispunede urmatorii experti: - diriginte de santier atestat in domeniul in domeniul de autorizare: 3 - Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.1 ? interes nationalSe va prezenta dovada detinerii autorizarii ISC conform ORDINULUI nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, in domeniul de autorizare: 3 - Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, subdomeniul 3.1 ? interes nationalsau echivalent- diriginte de santieratestat in domeniul Constructii edilitare si degospodarie comunalaSe va prezenta dovada detinerii autorizarii ISC conform ORDINULUI nr. 1496/13.05.2011 al M.D.R.T, in domeniul de autorizare: 6 - Constructii edilitare si degospodarie comunala sau echivalentPentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor prezentaobligatoriu urmatoarele documente: - documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului, sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in copie conform cu originalul;
-angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- documente care atesta autorizarea ca diriginte de santier, in copie conform cu originalul., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Daca este cazul)Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de prestari servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va completa: - Formular 10- Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora;In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelorincheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Precizari privind asocierea- in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cudrept de semnatura din partea tuturor asociatilor; in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru totiasociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata serviciilor se va face catre liderul asociatiei;
- ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintreasociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revinefiecarui asociat in indeplinirea contractului.Ofertantul va depune: Formularul 13 ?Acordul de Asociere? din Sectiunea ?Formulare? a documentatiei de atribuire semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare., Tert sustinator tehnic si profesional-daca este cazul In conformitate cu art. 190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 16:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer