Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? DOTARE CU ECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE URBANA DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA?? ?cod SMIS 7889 Servicii de Consultanta in domeniul managementului proiectului finantat.


Detaliu pentru invitatia numarul 337351
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGOVISTE
Numar invitatie: 337351/12.10.2012
Denumire contract: ? DOTARE CU ECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE URBANA DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA?? ?cod SMIS 7889 Servicii de Consultanta in domeniul managementului proiectului finantat.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGOVISTECod fiscal: 4279944, Adresa: Revolutiei 1-3, Targoviste, Telefon: 0245611222, Fax: 0245217951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei 1-3, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +4 0245611222, fax: +4 0245217951, persoana de contact: SORINA DUDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? DOTARE CU ECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII IN ZONA DE ACTIUNE URBANA DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA?? ?cod SMIS 7889 Servicii de Consultanta in domeniul managementului proiectului finantat.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul principal al Contractului de consultanta este de a asigura managementul si implementarea cu succes a Contractului de finantarenr. 867/08.09.2010.Obiectivul specific este asigurarea unor servicii de management corespunzator in vederea implementarii contractului.Asigurarea derularii in termenele mentionate a activitatilor conform Contractului de finantare, obtinerea prefinantarii si a tuturor rambursarilor la timp si fara depasiri ale bugetului aprobat reprezinta rezultatul asteptat al acestui contract de servicii
II.1.6) CPV: 79400000-8 - Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.100lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 1.050 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare, conform prevederililor art. 86 din H.G. nr. 925/2006:1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara / societate de asigurari - formular nr.1 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular ; ordin de plata: in contul RO 26TREZ2715006XXX000248, deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Municipiul Targoviste, Cod de Identificare Fiscala 4279944 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor; Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Garantia de participare se va completa si se va depune in original sau in format electronic (in S.E.A.P.) . Pt.operatori straini ?original si traducerea autorizata in limba romana. Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278 indice 1 din OUG 34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Se va prezenta formular 2. In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si/, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si/sau prin depunerea unor sume in numerar la caseria autoritatii contractante.Ofertantul va mentiona in oferta sa financiara, sau intr-o solicitare prezentata la semnarea contractului, modul de constituire al garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3. - ?Declaratie privind eligibilitatea?Cerinta 2 : Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Dovedire :1. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?2. Completarea si prezentarea Formularului 5 Certificatul prevazut de ORDIN ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a Certificatului de participare la licitatii cu oferta independent3. Completarea si prezentarea Formularul nr 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice 1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Aceasta declaratie se va completa si prezenta de orice operator economic participant la procedura : OFERTANT, ASOCIAT, SUBCONTRACTANT, TERT SUSTINATORNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: jr. Gabriel Florin Boriga ? Primar; Ing. Tutuianu Ioan? Viceprimar;jr. Chiru Catalin Cristea- Secretar; ing. Marius Constantinescu ? Administrator public; ing. Constantin Balasa - Director executive Directia Tehnica; ing.Dragos Folea - Sef Serv. Proiecte-Investitii-Achizitii; ing. Magdalena Mihaescu - Sef Bir. Investitii-Achizitii publice; ec. Daniela Popa -Director executive Directia economica; ec. Cerasela Ciuca - Director executiv adjunct Directia economica ;Consilieri municipali care au participat la sedintele de CL la data aprobarii/revizuirii bugetului proiectului: Ana George Bogdan , Babeu Pavel, Baluta Vasile , Briceag Paul Robert, Danciulescu Ion, Diculescu Maria, Fratila Ioan Cezar, Ilie Valentin , Lita Ion , Motoc Honorius, Pantea Viorel, Paraschiv Cornelia, Paunas Maria Roxana, Raducanu Tudorica, Rusescu Gheorghe, Stanescu Iulian, Serban Alexandru, Tanase Silviu Gabriel, Tutuianu Ioan , Vasiliu Teodor Emilian , Badiu Cristina Minerva4. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice , din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restantecatre bugetul de stat ? din luna anterioara depunerii ofertelor5. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata restante catre bugetul local ? din luna anterioara depunerii ofertelor6. Prezentarea Cazierului fiscal eliberat de organele fiscale competenteNota : Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana 1. Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privindprocedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice . Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Persoane fizice/juridice straine. Documente edificatoare - copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, nu mai vechi de 90 de zile.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin 200.000 lei.Documente justificative ale operatorilor economici, in vederea demonstariiindeplinirii cerintei de calificarePrezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani - Formular 7 -Fisa de informatii generale - Persoanele juridice straine vor prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/arii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare aoperatorului economic., Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia fnanciara aferenta.Nota: Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilorbeneficiaza de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceriglobala.Cursul mediu anual din 2009 pentru Euro: 4, 2373 RON Cursul mediu anual din 2010 pentru Euro: 4, 2099 RON; Cursul mediu anual din 2011 pentru Euro: 4, 2379 RON;, Formular 8 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici - in forma autentica instrument juridic al persoanei respective, incheiat in forma autentica (cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?), la data depunerii ofertelor, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11ind1din HG 925/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d).din OUG 34/2006. Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici va fi prezentat in forma autentica, la data depunerii ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza contractual de serviciiConditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani (calculate pana la data depunerii ofertei), minim un contract ?maxim doua contracte cu o valoare cumulata de cel putin 100.000 lei fara TVA . completarea si prezentarea Formularul nr. 9 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani? cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.prezentarea contractelor solicitate- Formular 9a Experienta similara pentru contractele prezentate ca experienta similara. Se vor prezenta certificate/documente care sa confirme prestarea serviciilor respective.Se vor atasa recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract in scopul dovedirii experientei similare.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limbaromana. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei va fi cursul de referinta dintre leu si moneda de origine a ofertantuluistabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calculeaza situatia fnanciara aferenta, 3. Echipamentele necesare pentru executarea contractuluiFormularul nr.10 - , ,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii?., 4.Operatorii economici participanti la procedura sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractuluiFormularul nr. 11- Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, si separat prezentareaechipei desemnate pentru realizarea contractului. Se va prezenta si declaratia de angajament a ofertantului privind resursele umane-formular 11.1. Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a- ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ??Declaratie de disponibilitate?aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte.CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii diploma de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare., 4a. Componenta echipei solicitate1. manager de proiect (coordonator proiect), cu studii in domeniu (diplome, certificate de participare la cursuri de perfectionare in domeniul managementului proiectelor)2. expert financiar, persoana cu studii superioare economice, cu experienta in domeniul financiar3. expert in domeniul achizitiilor publice, persoana cu studii superioare, cu experienta in domeniul achizitiilor publice, care sa detina certificate de absolvire in domeniul achizitiilor publice(O.U.G. 34/2006)Se vor prezenta pentru membrii echipei Formularul 11a - ?Curriculum vitae? si Formularul 11b ? ?Declaratie deDisponibilitate?, aferente fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. CV-ul va fi insotitde copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii-diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare, aflate in termen devalabilitate la data depunerii ofertelor., 5.Formular 12- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala aofertantului/ grupului de operatori economici, impreuna cu Formularul 12.1sau Formularul 12.2, dupa caz- instrument juridic, in forma autentica(cu incheiere de autentificare conform legii 36/1995 actualizata, art. 65 sectiunea II ?Autentificarea actelor?) la datadepunerii ofertelorprin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, conform prevederilor art.11ind1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 12.1 sau Formularul 12.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d).din OUG 34/2006. Angajamentul va fi prezentat in forma autentica, la data depunerii ofertelor., 6.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - Se completeaza Formularul 13 .Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezentaFormularul 14.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11din HG 925/2006. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul nu va prezenta nici un formular. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii seriile de standard europene relevante - respectiv ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer