Achizitie publica - : Dotari pentru rebilitare Scoala cu clasele I-VIII Bratesti, comuna Albestii de Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 303367
COMUNA ALBESTII DE ARGES (PRIMARIA COMUNEI ALBESTII DE ARGES)
Cod de identificare fiscala: 4121978
Adresa: Comuna Albestii deArges, sat Pamanteni, judetul Arges, Albestii Pamanteni
Telefon: 0749150831
Fax: 0248735005
Denumire invitatie: : Dotari pentru rebilitare Scoala cu clasele I-VIII Bratesti, comuna Albestii de Arges
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare dotari pentru reabilitarea si modernizarea scolii Bratesti
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.07.2011 15:17
Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Albestii de Arges, comuna Albestii de Arges, judetul Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Albestii de arges, comuna Albestii de Arges, judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 132, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Operatorul economic participant la procedura sa nu se încadreze in sit art. 180 din OUG 34/2006, nici in sit. art.181 din OUG.Mod dovedire se va completa Anexa 10.Pers jur/fiz române: Operatori ec.part la procedura legal înreg, domeniu activ: (act constitutiv, contract de societate, statutulCUI, statut, Certificat constatator ORC valabil la data deschiderii ofertelor.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani>132500 lei (Anexa 11). Mod de dovedire: Situatia financiara 2010 (bilant contab. la 31.12.2010).Ofertantul dispune de echipamente, bunuri, necesare indeplinirii contractului(Anexa 20)Operatorii participanti la procedura dovedesc ca in ultimii 3 ani au avut contracte livrare similare (Anexa 12).Informatii subcontractanti(Anexa 18).Respecta cond. de munca, protectia muncii, mediului cf Legii.nr.319/2006 OG195/2005, L307/2006.Prezinta cel putin o recomandare alt beneficiar livrari similare
SEAP, gratuit pe CD in urma solic scrise dep sau FAX: 0248735005.Gar de part 1500 RON, Mod c.acc: Scr.gar.banc, în fav ac. val min 60 zi de la d of, în orig.Gar de part si OP, fila CEC.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
30
Descriere: pentru cel mai scazut dintre termenele livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare - respectiv 30 de puncte ; b) pentru alt termen de livrare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P termen de livrare n = (termen de livrare minim/termen de livrarea n) x punctajul maxim alocat
Garantie si postgarantie a bunurilor
20
Descriere: a) pentru un termen de garantie si postgarantie maxim se acorda 20 puncte ; b) pentru alt termen de asigurarea a garantiei si postgarantiei decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P asigurare garantie si postgarantie n = (termen de asigurare garantie si postgarantie n/termen de asigurare garantie si postgarantie maxim) x punctajul maxim alocat