Achizitie publica - « ?EDIFICARE DRUMURI IN PUZ VEST P27/2008 COMUNA SAG, JUDETUL TIMI?? »
Detaliu pentru invitatia numarul 347972
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347972/04.06.2013
Denumire contract: « ?EDIFICARE DRUMURI IN PUZ VEST P27/2008 COMUNA SAG, JUDETUL TIMI?? »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SAG (PRIMARIA SAG)Cod fiscal: 2506200, Adresa: Sag, Str a II-a Nr 49, Timis, sag, Telefon: 0256395368, Fax: 0256395368
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sag, Str a II-a Nr 49, Timis, sag, Romania, cod postal: 307395, telefon: +40 256395368, fax: +40 256395368, persoana de contact: VENUS OPREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SAG , Str a II-a, Nr 49, Judetul Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « ?EDIFICARE DRUMURI IN PUZ VEST P27/2008 COMUNA SAG, JUDETUL TIMI?? »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CAIETULUI DE SARCINIValoarea totala estimata a contractului, este de 1 194 850lei fara TVA lei fara TVAAceasta cuprinde: , - 1 137 952lei fara TVA - valoarea estimata pentru executia lucrarilor conform caietului de sarcini;
- 56898 lei fara TVA -contravalaorea lucrarilor diverse si neprevazute, conform HG 28/2008, in cuantum de 5 %, aplicat la valoarea lucrarilor de C+M
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 194, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 22700 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO39 TREZ 6215 004X XX00 0239deschis la Trezoreria Timisoara, Beneficiar: Comuna SAG, cod fiscal 2506200- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Oprea Venus Functie/calitate - Primar , Badai Stefan Functie/calitate - Viceprimar presedinte comisie de evaluare, Nierges Petru Functie/calitate- Secrtetar primarie, David Daniel Functie/calitate ? Inspector membru comisie de evaluare, Labos Cristina Functie/calitate ?Contabil membru comisie de evaluare , Consilieri locali : Badai Stefan, Bosca Olimpia-Rodica, Vieriu Cornel, Precup Andrei-Daniel, Kanalas Ghizela, Lazarescu Petru, Pavel Alexandru-Dan, Kapor Antonius, Blenche Marcel-Dumitru , Luca Florin, Rosu Flavius-Alin .Expert cooptat extern: Ing. Zima Andrei reprezentant al societatii de consultanta S.C. PROZIM S.R.L;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;b) Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor;Observatii: Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local si care nu prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de achizitie; (conformprevederile art 9(1) din ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP)Nota: - Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele b) si a), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicariirezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul corespunzator.Persoane fizice romane-Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat; Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare capersoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani financiari incheiati sa fie de minim 1.000.000 lei.Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, ofertantul va completa formularul de informatii generale (Formular B1), luand inconsiderare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicandmedia la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multioperatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru totioperatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singurtert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediuanual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 maxim 2 contractecare sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse deprezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.000.000 leifara TVA. Formular cu privire la experienta similara formularul nr 14; Pentrucontractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit., 2) Resurse umaneOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentrurealizarea lucrarilor.Cerinte minime personal de specialitate executie- 1 inginer specialitatea CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul II- 1 responsabil control calitate;
- 1 responsabil cu protectia muncii si PSI atestat de MMFPS si MECTS sauechivalent; Se vor atasa copii dupa cv si diplomelor fiecarui responsabilnominalizat.Pt. CQ se va prezenta decizia interna de numire.Se va completa Formular 12I si Anexa 1 la Formular 12I -listanominala cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala (studii sicalificare) a persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului.Se vor atasa copii dupa CV si diplomele fiecarui responsabil, precum si declaratia de disponibilitate in care sa se prezinte acordul scris alfiecarei persoane nominalizate.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se consideraindeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului deasociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sade implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (princumul), 3) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? pentru executie-forumularul 12 I sianexa 2, 4 ) Ofertantul trebuie faca dovada faptului ca dispune pe toata duratacontractului de executie de urmatoarele echipamente/utilaje/instalatii/echipamente tehnice: -cilindru compactor pamant-autogrederer-excavator-repartizor asfalt-autobasculante ;
-buldozer-laborator pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilullucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator autorizat gr. II).Ofertantul va completa si depune in original Formular nr. 12H insotita de lista anexaDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare.Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privinddispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare sau facturi saurapoarte de inspectie sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestariservicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul., 5) Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractant si specializarea acestora. Resursele mat si uman alesubcontr declarati se vor lua in considerare pt partea lor de implicare incontract. Se solicita prezentarea Declaratiei privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontract si specializarea acestora-compl Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati saprecizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;, 6) Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul). Mai multi operatorieconomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o ofertacomuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formalasocierea. Autoritatea contr.va solicita ca acordul de asociere sa fieautentificat numai in cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, caz in care la incheierea contractului de lucrarise va prezentaun acord de asociere in forma autentica.Ofertele depuse de o asociere tb saindepl urm cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitatepentru fiecare partener in parte in cadrul asocierii precum si categoriile delucrari executate de acestia. b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un modcare obliga legal toti partenerii. c)Unul din membri trebuie numit ca partenerconducator(lider)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fieconfirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Standarde de asigurare a calitatii ?i de protec?ie a mediuluiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si astandardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executialucrarilor similare de constructii, valabile la data limita de depunere aofertelor.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent siISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multioperatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezentacertificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 19:34