Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - « Executie Centru local de informare turistica in comuna Oncesti si proximitati (Vadul Izei, Barsana); Dezvoltare si marketing turistic?


Detaliu pentru invitatia numarul 355690
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI ONCESTI
Numar invitatie: 355690/14.11.2013
Denumire contract: « Executie Centru local de informare turistica in comuna Oncesti si proximitati (Vadul Izei, Barsana); Dezvoltare si marketing turistic?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI ONCESTICod fiscal: 16405078, Adresa: NR.18, Oncesti, Telefon: 0262348417, Fax: 0262348417
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NR.18, Oncesti, Romania, cod postal: 437037, telefon: +40 262348417, fax: +40 262348417, persoana de contact: IOAN DRAGUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: NR.18, Oncesti, Romania, cod postal: 437037, telefon: +40 262348417, fax: +40 262348417, persoana de contact: IOAN DRAGUS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « Executie Centru local de informare turistica in comuna Oncesti si proximitati (Vadul Izei, Barsana); Dezvoltare si marketing turistic?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita oferta pentru executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii: « Centru local de informare turistica in comuna Oncesti si proximitati (Vadul Izei, Barsana); Dezvoltare si marketing turistic?Conform deviz general, valoarea estimata fara TVA C+M este in valoare de 593.555, 00 ron, la care se adauga 59.355, 5 ronreprezentand cheltuieli diverse si neprevazute, in procent de 10%, din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).In cazul in care se constata, in urma masuratorilor efectuate in timpul executiei, diferente intre cantitatile initial estimate si cele real executate, aceste diferente vor putea fi decontate in cazul in care ele sunt certificate de o terta parte independenta de autoritatea contractanta si de antreprenor. Ele pot fi platite contractantului din valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute din contract (si implicit din propunerea financiara a castigatorului, respectiv a contractantului).Durata in luni: maxim 11 luni incepandde la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor, dar nu mai tarziu de data limita de finalizare a contractului, conform ctr de finantare C313011062600014/15.04.2011
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 652, 910.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda ¦ nu ?Ofertantul va constitui si prezenta garantia de participare in original si in cuantum de 11.871, 12 lei. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantia de participare se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul contulRO88TREZ4375006XXX001450deschis la TREZORERIA Sighetu Marmatiei SAUInstrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 4373, 55 respectiv, conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cursul de referinta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.? In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM constituirea garantiei de participare se poate face la jumatate din valoarea solicitata, conform legii 346/2006 art. 16 alin (2).
Garantie de buna executie
III.1.1.b) Garantie de buna executieda ¦ nu ?Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile HG nr. 1045/2011, adica garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, potrivit prevederilor HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Garantia de buna executie se va restitui dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.? In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM constituirea garantiei de participare se poate face la jumatate din valoarea solicitata, conform legii 346/2006 art. 16 alin (2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular nr.1- Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularnr.1- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr.1- se va prezenta cazier judiciar atat pentru operatorul economiccat si pentru administratori si actionari, conform prevederilor art. 182 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006.- se va prezenta cazierfiscal atat pentru operatorul economiccat si pentru administratori si actionari, conform prevederilor art. 182 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr.2. Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular nr.2Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate: - certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaradatei limitade depunere a ofertelor.- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limitade depunere a ofertelor.- cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social.-Cazier judiciar al administratorului/directorului general- Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006Precizari: - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formular nr.2, precum sicertificatele de atestare fiscala solicitate-In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular nr.2A- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.3. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular nr. 3Persoanele cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: PRIMAR: NEGREA MIHAI+ dec art 331COMISIA DE EVALUARE ACHIZITI LUCRARI: DRAGUS IOAN GHEORGHE ? sef birou ( presedinte comisie licitatie)MARAN ILEANA ? secretar (membru)NEGREA IOANA ? inspector superior(membru)POP VASILE-IOAN ? referent(membru)CONTIU IUSTIN ? inspector(membru)CONSILIERI: DRAGUS MITRUNEGREA PETRUDRAGUS MARIEIURA IOAN PETRUGODJA VASILE LAURENTIUBIROVETI FLORINGRIGOR IOANCHINDRIS MIRCEA FLORINDRAGUS IOAN DRAGOSNEGRIA IOAN- Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formular nr. 3- In cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formular nr. 3- In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formular nr. 3Cerinta nr.4. Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formular nr. 4- Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006Precizari: - In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formular nr. 4Cerinta nr. 5: Ofertantul va prezenta o declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 5Precizari: - Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Nota: - Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat. Informatiile/datele din Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006Precizari: a) In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele necesare pentru demonstrarea faptului ca este autorizat sa desfasoare partea sa din contract.b) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.c) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. In vederea neincadrarii in art. 69^1 din OUG 34/2006 certificatul constatator va fi solicitat si subcontractantului /tertului sustinator;Nota: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma procesului de evaluare a prezentat documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta poate solicita acestuia pentru stabilirea conformitatii, inainte de transmiterea comunicarii cu privire la rezultatul procedurii, prezentarea documentelor respective in original.Cerinta nr. 2: Ofertantul va prezenta atestate tip B, sau Be cf. Ordin 24/2007 al A.N.R.E., publicat in M. Of. nr. 604/2007(toate certificatele emise c.f. ordin 24/2007 care sunt valabile in data limita a depuneriiise iau in considerare), si/sau Ordin 23/17.04.2013 A.N.R.E., publicat in M.Of.nr. 271/14.05.2013 cu modificarile si completarile ulterioare valabile la data limita de depunere a ofertei.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de instalatii electrice , dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorizatia, caz in care se va prezenta certificatul de atestare/autorizatie, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract - c.f. ordin 509 ANRMAP publicat in M.O. 687/28.09.2011 (ANEXA Nr.2*)Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006Cerinta nr. 3: Autorizatie ISCIR pentru instalare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conform normativ PTA1-2010 , in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor , dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorizatia, caz in care se va prezenta certificatul de atestare/autorizatie, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract .Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.Nota: - Documentelor (Autrizatii, Atestate) solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse/prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul in etapa de evaluare sa ceara de la ofertanti sa prezinte documentele in original pentru conformitateCerinta nr. 4: Ofertantul va prezenta autorizatie cf. Ordin 87/2010 al M.A.I., publicat in M. Of. nr. 238/2010, valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru: -ignifugare a materialelor combustibileAutorizatia cf. Ordin 87/2010 trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza executarea lucrarilor de ignifugare, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorizatia, caz in care se va prezenta certificatul de atestare/autorizatie, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract. Lipsa (neprezentarea) vreunui document solicitat ca cerinta obligatorie duce la respingerea ofertei ca inacceptabila, nu este permisa completarea/ clarificarea documentelor care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare , cu exceptia cazul in care ofertantul depune , conform art. 11 al.4 din HG 925/2006 , declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie demonstreze ca are capacitatea economica si financiara de a desfasurare activitatile care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) va fi de cel putin: 1.187.000 lei.Pentru calculul nivelului minim impus vom prezenta cursul lei/euro raportat la cursul mediu BNR, pentru anii 2010-2012, astfel 1 euro: - 2010 = 4.2099 RON- 2011 = 4.2379 RON- 2012 = 4.4560 RON"? In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM constituirea garantiei de participare se poate face la jumatate din valoarea solicitata, conform legii 346/2006 art. 16 alin (2)., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni succesive de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 161.878, 00leiModalitatea de indeplinirePrezentarea dovezii ca in momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la disponibil de resurse financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni uccesive de derulare a contractului, in valoare de 161.878, 00lei.Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare , a unui extras de cont bancar pentru cont bancarconstituit cu destinatie speciala pentru executia contractului de lucrari ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie sau extrasul liniei de credit confirmata de banca sau orice alte mijloace financiare prin care se va confirma disponibilitatea exclusiva a fondurilor solicitate la Cerinta 2. Capacitatea financiara va asigura accesul la lichiditati in cazul in care ofertantul va fi declarat castigator al procedurii de atribuire a contractului de lucrari in suma de 161.878, 00leisi pentru o perioada de 3 lunisuccesive de derulare a contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta generala: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, (formularul nr. 8)., Cerinta nr. 2 Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea de lucrari similare, demonstrata prin prezentarea cel putin a unui contrat, maxim 2, a caror valoare cumulata este de minim 593.500 lei, fara T.V.A.Ofertantul va prezenta o Decl. privind princi. Lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie sau documente constatatoare sau recomandari sau procese verbale de receptie pt cele mai importante lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor, precizareadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- Ofertantul va depune copii conforme cu originalul, semnate si stampilate, ale partilor relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, insotite de acte aditionale, daca acestea exista;sau- Ofertantul va depune recomandari sau documente constatatoare sau recomandari sau procese verbale de receptie pt cele mai importante lucrari pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca exp.sim.;Sau? orice alt document care demonstreaza cerinta, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje/echipamente: - buldoexcavator- Placa vibranta- Vibrator pentru beton- Autocamion basculant- autobetoniera- autoutilitara- Popi metalici- Schele metalice- Mai mecanic1 - Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 12. - Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere ca dispune de dotarea necesara indeplinirii contractului - Formularul nr. 12. - Ofertantul va prezenta documente care sa demonstreze ca, pentru indeplinirea contractului, dispune de utilajele/echipamentele/mijloacele de transport solicitate. - In situatia in care ofertantul nu detine in proprietate utilajele/echipamentele solicitate, acesta vor prezenta contracte/precontracte de inchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare., Cerinta nr. 4
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.
Vor fi nominalizate persoane distincte pentru fiecare din posturile de mentionate la cerintele 5, 6, 7, 8, 9 si 10.Toate documentele care atesta calificarea(certificate, autorizatii, acte emise de institutiile statului) precum sicontracte/conventii de colaborare, etc., trebuie sa fie valabile la data limitade depunere aofertei.Operatorului economic clasat pe primul loc i se poate solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentatain CV., Cerinta nr. 5
Sef Proiect-executie
Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta
b) Experienta generala:
De cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr. 6
Sef SantierNecesar ? cel putin 1 persoana
Experienta generala: - superioare, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: constructii civile-industriale-agricole, Cai Ferate Drumuri si Poduri(conform legislatiei in vigoare)
b) Experienta generala:
De cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).
Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr. 7
Responsabil tehnic cu executia Necesar ? cel putin 1 persoana
a)Studii: - atestat tehnico-profesional pentru toate cerintele de calitate: A - rezistenta si stabilitate; B - siguranta in exploatare; in urmatoarele domenii de constructii: - I -Constructii civile, industrial si agricole (conform legislatiei in vigoare)
- IX Constrctii edilitare si de gospodarire comunalab) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr. 8
Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) lucrari constructii civile - absolvent cu studii superioare
Necesar ? 1 persoana
a) Studii: - - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii civile, industriale si agricole (conform legislatiei in vigoare)
Decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;
b) Atestate: - Decizie de numire ca responsabil cu controlul tehnic de calitatec) Relatia cu ofertantul
- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr. 9
Inspector S.S.MNecesar ? 1 persoana
? inginer responsabil SSM (securitate si sanatate in munca), absolvent de studii superioare.Relatia cu ofertantul: - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr.10Inginer electricianNecesar ? cel putin 1 persoanaa) Studii: - atestat tehnico-profesional ANRE gradul IIBb) Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr. 11Personal de executie: ? Personal calificat: a) Constructor in beton armat;b) Zidari;c) Constructori de acoperisuri;d) Parchetari, linolisti, mozaicari si faiantari;e) Zugravi, vopsitori;f) Instalatori de instalatii tehnico sanitare si de gazeg) Instalator de instalatii de incalzire centrala;h) Technician pentru sisteme si instalatii de semnalizare si alertare in caz de incendiu;i) Electricieni;j) Ignifugator;k) Pavatoril) Ingrijitori spatii verziRelatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere).? Personal autorizat: -Electrician autorizat gradul IIB conf. Ordin 90/2009Relatia cu ofertantul- Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii, etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere)., Cerinta nr. 12In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare in contract.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecteanumite standarde de protectie a mediului, conform ISO 14001:2004 sau echivalent, raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Prin specificul lucrarilor de construc?ii, finalizarea lucrarilor intr-un termen cat mai scurt ?i darea in exploatare cat mai repede, pentru evitarea intreruperilor datorate sezonului rece (15 octombrie ? 15 aprilie), intreruperice ar conduce la apari?ia unor degradari la par?i de lucrari, exclusiv din vina executantului, fapt ce ar conduce la cheltuieli suplimentare din partea autorita?ii contractante si a limitarii termenelor de finalizare cerute prin contractul de finantare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2013 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer