Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - : Executie lucrari aferente proiectului Modernizare drumuri agricole de exploatatie comuna Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 341150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU
Numar invitatie: 341150/17.12.2012
Denumire contract: : Executie lucrari aferente proiectului Modernizare drumuri agricole de exploatatie comuna Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAIL KOGALNICEANUCod fiscal: 4515328, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Telefon: +40 241258787, Fax: +40 241258156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195, telefon: +40 241258787, fax: +40 241258156, persoana de contact: PRIMARIA MIHAIL KOGALNICEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: : Executie lucrari aferente proiectului Modernizare drumuri agricole de exploatatie comuna Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie Executie lucrari aferente proiectului Modernizare drumuri agricole de exploatatie comuna Mihail Kogalniceanu, judetul ConstantaValoarea estimata a achizitiei este de 3.058.576 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: - cheltuieli pentru investitia de baza: 3.019.317 lei, fara TVA;
- organizare de santier: 39.259 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 058, 576 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va stabili in cuantum de: 61.170 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin: ? Scrisoare de garantie bancara ?original sau? Scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari ? original? Virament bancar in contul RO53TREZ2395006XXX001746 deschis la Trez. Navodari, jud. Constanta, cod fiscal 4515328pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta - originalGarantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Note: Data cursului BNR la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6.838, 58 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate cu art. 278^1 alineat 1) litera b) OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata ; scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari sau in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Modul de restituire a garantiei de buna executie: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se va prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr. 35. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va completa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea), in original.- Se va atasa cazier fiscal al ofertantului;
- Se va atasa cazier judiciar al administratorului/ administratorilor societatii, asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, conform art. 182, alin 1 OUG 34/2006 - Forma de depunere: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006Cerinta 2: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: -Ofertantul va completa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), in original.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006, in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006Cerinta 3: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta in concordanta cu regulile de concurenta, potrivit Ordinului 314/2010 alpresedintelui ANRMAPModalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 completat (? conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010), in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii in cazul unei asocieri.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 4: Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/.i/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al patrulea inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: : Belu Ancuta Daniela ? Primar; Boldea Iulian- viceprimar, Panfile Elena- Secretar, Giambazu Florica ? Responsabil achizitii publice, , Pariza Gabriela ? Referent contabil, Consilieri Locali: Balamace Gheorghe, Boldea Iulian, Caliga Lacramioara, Caracostea Gheorghe, Gachi Costel, Ghita Ion, Marian Anton, Muresan Valer Iosif, Panainte Toader, Pandrea Daniel, Petre Floriana, Puiu Costel, Revnic Claudiu, Rusu Marcian, Sandu Adrian, Seicahmed Umiran, Scupra D. Ion, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5: Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Note: (1) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in limba romana.(3) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. Cerinta 1: Ofertantul este legal constituit, inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar indeplinirii contractuluiModalitatea de indeplinire: - Prezentare Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), structura actionariatului, reprezentantii legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insoventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / valabile la data limita de depunere a ofertelor - in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice / fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine / tara in care operatorul economic este stabilit.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 6.117.152 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2011, 2010 si 2009: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiModalitatea de indeplinire: -Prezentare Formular nr. 5 Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului., Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente).Modalitatea de indeplinire: Bilanturile aferente ultimilor 3 ani, inregistrate la organele fiscale competente sau documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta 3In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr. 35, Cerinta 4Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana- prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocate.(Formularul nr. 6 ? Angajament tert sustinator financiar).Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Note: a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.c) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul a executat cel putin o lucrare similara, in ultimii 5 ani, avand ca obiect constructii de drumuri, in valoare de cel putin 3.058.576 lei fara TVA;Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formular nr.9-Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, conform art. 188, alin. (3) lit. a din OUG 34/2006;
-Prezentare Proces-verbal de receptie partiala/terminarea Lucrarilor /de receptie finala-Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor, Formular nr.8?Recomandare, sau documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;, Pentru confirmarea lucrarilor executate, respectivele certificari/recomandari trebuie sa indicebeneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere.Note: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in priv. experientei similare, conduce la descalif. ofertantuluiVor fi exclusi din proced. ofertantii care nu si-au indepl. sau si-au indepl. defectuos oblig. contr. asumate privind executia unui contr., precum si of. care prezinta sau primesc, la solicitarea autorit. contr., referinte negative din partea benef.(autorit.conttr.), Cerinta 2: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de :1. Statie producere mixturi asfaltice (sau contract de furnizare cu o statie de producere mixturi asfaltice);2. laborator cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier;3. Repartizator-finisor mixturi asfaltice ;4. Cilindru compactor asfalt;5. Cilindru compactor terasamente;6. Incarcator frontal pe pneuri;7. Autogudronator(echivalent);8. Autogreder ;9. Buldozer;10.Excavator;11.Autocisterna;12.Autobasculante;13.Acces la produse de balastiera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie)14.Acces la produse de cariera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie), - Ofertantulva asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de contractare) toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transportsi materialele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Se va completa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ?Formular 10- Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune (in dotare proprie, prin contracte sau acorduri de inchiriere) cel putin utilajele/echipamentele tehnice precizate, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Lista de utilaje si mijloace de transport pe care o va intocmi ofertantul trebuie sa fie corelata cu numarul de ore de functionare /cantitatile de materiale transportate din extrasele de utilaje si transporturi- Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011., Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: - Sef santier- Responsabil Tehnic cu Executia- Specialist in domeniul sanatatii si securitatii in muncaSe va completa Formular 11-Informatii referitoare la personalul de conducere si la cel responsabil pentru indeplinirea contractului. Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta urmatoarelor documente: - CV-uri - conform Formular 12 -Model de CV ;
- Diplome de studii;, - Atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat (sef santier, responsabil tehnic cu executia), valabile pe perioada de valabilitate a ofertei; Specialistul in domeniul sanatatii si securitatii in munca ? atestat in conditiile Legii 319/2006.- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);
- Prezentare Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 13 - pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 11, in cazul in care acestia sunt angajati ai ofertantului cu timp partial (fractiune de norma) sau sunt angajati pe perioada determinata., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)- In cazul subcontractarii / asocierii, se va prezenta Declaratie privind subcontractantii / asociatii , partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora.- Formular nr. 15- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 16, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat. Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., Cerinta nr.5In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va completa: Formularul 17, precum si Formularele 18 si 19.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica, Cerinta nr.6In cazul in care sustinerea tertului se refera la indeplinirea unor cerinte privind experienta similara, reflectata prin prezentarea unor liste de servicii/lucrari, atunci angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in sit. prev. la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica., Cerinta nr.7In cazul in care sustinerea tertului se refera la resurse precum utilaje, echipamente, personal, care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului.- Prezentarea unui angajament ferm ce trebuie sa prevada care sunt aceste resurse si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.- Se va prezenta un angajament ferm in forma autentica Cerinta 1: Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea ce face obiectul contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.- Prezentare Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu sau echivalent(in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 14001 sau echivalente, nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraDescriere: Componenta financiara. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA. Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte.Pentru preturile ofertate diferit, in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) = punctajul ofertei.
Perioada de garantie acordata
20
Descriere: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii ? maxim 72 luni (conforma cu prevederile Normativului AND 554/2004 , anexa 5, tabelul 4, pct E.1.1.3.)se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte.Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii)x 20. Perioada de garantie acordata lucrarilor nu va putea fi mai mica de 24 luni calendaristice. Ofertele cu o perioada de garantie mai mica de 24 luni vor fi declarate neconforme iar cele cu o perioada de garantie mai mare de 72 de luni nu vor fi punctate suplimentar. Perioada de garantie acordata va fi exprimata in luni.Punctajul se va acorda proportional.
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni. Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 10 puncte. Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: P(n) ? punctajul oferteiNota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 6 luni. Pentru o durata de executie mai mare de 6 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma - iar pentru o durata de executie mai mica de 4 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare. Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2012 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer