Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a Comunei Rona de Sus, judetul Maramures?-


Detaliu pentru invitatia numarul 341436
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Rona de Sus (PRIMARIA RONA DE SUS)
Numar invitatie: 341436/28.12.2012
Denumire contract: ? Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a Comunei Rona de Sus, judetul Maramures?-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Rona de Sus (PRIMARIA RONA DE SUS)Cod fiscal: 3694705, Adresa: RONA DE SUS, NR. 1286, Rona de Sus, Telefon: 0262-362128, Fax: 0262-362128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RONA DE SUS, NR. 1286, Rona de Sus, Romania, cod postal: 437250, telefon: +40 262362128, fax: +40 262362128, persoana de contact: IOAN ROMANIUC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA RONA DE SUS, NR. 1286, localitatea RONA DE SUS, judetul MARAMURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a Comunei Rona de Sus, judetul Maramures?-
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul aplicarii prezentei proceduri este atribuirea contractului de achizitie publica de Executie lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa a Comunei Rona de Sus, judetul Maramures?-1. Amenajare captari/ aductiuni de apa inclusiv retele in incinte (amplificare captare, reparatii 2 rezervoare existente, amenajare captare noua, rezervor nou);2. Statie de tratare apa inclusiv retele in incinta ( statie tratare apa ? 2 buc); constructii instalatii; utilaje si echipamente cu/fara montaj;3. Retea de alimentare cu apa ( lungime retea Costiui 6520 ml, Lungime retea rona de Sus 12910 ml).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 921, 376 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Garantia de participare este in cuantum de 58.427, 0 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 ZILE Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul: RO93TREZ4375006XXX001457deschis la TREZORERIA SIGHETU MARMATIEI, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.? Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului. Perioada de garantie acordata lucrarii este de minim 24luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular 3;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ord. presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 38;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari - Formular 6;
- Cazierului fiscal- Cazier judiciar al operatorului, din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari completarile ulterioare - Formularul 5;
- Decl. privind neincadrarea in preved. art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 7. Formularul va fi semnat si de potentialii subcontractanti /potentialii terti sustinatori.-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste prezenta procedura, sunt: Ioan Romaniuc primar, Ruscovean Ioan, Albiciuc Nicolae, Bota Mihai, Bout Alexa Vladislav, coposciuc Ilie, Coposciuc Mihai, Grijac Nicolai, Herea Maria aurelia, Ieremia Victoria, Luscan Mihai Marin, Mesco Vasile, Oprisan Elek, Prodaniuc Gheorghe, Ruscovan Ioan.Certificat de atestare fiscala eliberat de Min. Finantelor Publice pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Primaria in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioaracelei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toti mebrii asocierii vor prezenta aceste documente. Subcontractantii nu sunt obligati sa prezinte aceste doc. Certificat Constatator eliberat de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Obiectul contractului trebuie saaiba corespondent in certificatul constatator emis de ONRC al operatorului economic acesta fiind autorizat pentru executia acestor lucrari (Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale sau nerezidentiale, lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide).- Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original.- In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.- Certificat de autorizare emis de operatorul de retele publice de apa canal pentru executia lucrarilor de bransament apa si record canal; extinderi , devieri, inlocuiri de retele de apa si retele de canalizare ; montarea contoare de apa rece;Operatorul de retele publice de apa canal - SC VITAL SA BAIA MARE./ operator de pe raza administrativa teritoriala unde are sediul principal ofertantul.Aviz emis de catre Biroul Roman de Metrologie legala pentru exercitarea activitatii de montare mijloace de masurare;Documente mai sus solicitate respectiv Certificatul de autorizare si Avizul sunt emise in baza: Legea nr.11/1994 , Legea nr.68/2010, H.G. 1660/2005 modificata cu H.G. nr. 589/2010, H.G. nr.193/2002, H.G. nr.49/2009.Pt. Persoane juridice /fizice straine - Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. Si completari ulterioare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Identificare financiara ? cont trezorerie, Angajament ferm ? daca este cazul, Ofertantul va face dovada disponibilitatii de sustinere a lucrarii cu suma de 486.896, 0 lei pentru o perioada de 6 luni., Bilantul contabil pe ultimii trei ani incheiati insotit de contul de profit si pierdere, Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani incheiati va fi de cel putin 5.842.752, 0 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, ,Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati/subcontractanti, Angajament ferm ? dc. este cazul, Ofertantul va face dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 5 ani, a cel putin 1 (un) / maxim 2 contract de lucrari similare obiectului prezentei proceduri, adica lucrari de retele de apa si statii de tratare in valoare de 2.864.676, 0, 0 si a cel putin 1 contract de lucrari de subtraversari drumuri in valaore de 56.700, 0 lei ; avand valoareatotala de 2.921.376, 0 lei, ,Resurse tehnice minim- excavatoare; dispozitiv de subtraversari; panouri de sustinere pentru sprijiniri de maluribuldoexcavator, autobasculanta ; autoutilitara; motopompa de apa ; generator de current electric.-aparat sudura tevi PEHD- Statie de betoane acreditataLaborator de incercare gr I, IISe vor anexa in copie dovada detinerii utilajelor, instalatiilor, echipamentelor, softurilor (taloane/ facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere pe perioada contractului de executie) pentru utilajele si echipamentele de constructii necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor proiectului., Resurse umane- Coordonator de proiect ? inginer constructor-Sef de santier sa fie inginer Instalatii, -Responsabil tehnic cu calitatatea CQ ;Responsabil tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate, retele edilitare, 1 RTE domeniul edilitare IX-Inspector S.S.M.;Inginer atestat A.N.R.E. pentru instalatii electrice ?Personal de executie ? sudori atestati pentru sudura PEHD, instalatori, si restul de personalSe vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinseSe prezinta: ? CV -urile in original, actualizate la zi si semnate de titular pentru persoanele mai sus nominalizate;? diplomele de studii/ calificarile, atestarile? Contractul individual demunca, vizat de ITM, /contractul/conventia de colaborare/, care trebuie sa fie incheiat(a), cel putin pentru perioada de derulare a contractulu, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001:2001 sau echivalent in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, Standarde de protectia mediuluiISO 14001:2005sau echivalent, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP si de la sediul primariei Comuna RONA DE SUS, nr. 1286, judetul Maramures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer