Achizitie publica - ? Executie sediu reprezentanta R.A.R. Bistrita Nasaud cu 2 linii tehnologice?
Detaliu pentru invitatia numarul 356689
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356689/23.12.2013
Denumire contract: ? Executie sediu reprezentanta R.A.R. Bistrita Nasaudcu 2 linii tehnologice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGISTRUL AUTO ROMAN - R.A.Cod fiscal: RO 1590236, Adresa: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212027000-296, Fax: +40 213197433
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA GRIVITEI NUMARUL 391A SECTOR 1 BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 010719, telefon: +40 212027000, fax: +40 213181740, persoana de contact: NASTASIA DANIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CRegistrul Auto Roman - R.A., Calea Grivitei nr. 391A, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Executie sediu reprezentanta R.A.R. Bistrita Nasaudcu 2 linii tehnologice?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - constructie cladire sediu reprezentanta R.A.R. Bistrita Nasaud, cu structura metalica, care include o hala de testare auto si birouri P + 1E;
- retele de utilitati in incinta: apa-canal, gaze, electrica, telefonie date, etc. si amenajarea acestora, statii de pompare, decantor, bazin de retentie, post trafo, grup electrogen, etc.;
- amenajare incinta cu platforma betonata, spatii verzi, imprejmuire, cabina poarta, porti automate, bariere, etc.;
- sistematizarea accesului rutier din DN 17 catre si din incinta.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica, inclusiv cheltuielile diverse si neprevazute: 8.581.973, 40 lei fara TVA, astfel: - valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara cheltuieli diverse si neprevazute: 7.801.794 lei fara TVA;
- executie (constructii si instalatii): 7.449.828 lei fara TVA;
- executie (utilaje si echipamente cu montaj): 351.966 lei fara TVA;
- organizare de santier: 0 lei fara TVA;Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de: 780.179, 40 lei fara TVA, reprezentand 10% (asa cum reiese din Devizul General intocmit de proiectant, fara a aduce atingere prevederilor art. 122 litera j) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
II.1.6) CPV: 45213250-0 - Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 581, 973.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare (GP) este in suma de156.000 lei . Pentru o garantie de participare constituita in alta moneda, conversia se va face la cursul de referinta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru dataanterioara cu 5 zile calendaristice datei limita de depunere a ofertelor.- Perioada de valabilitate a GP este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Modul de constituire a GP: conform art. 86 alin. (1), (2), (3) din HG 925/2006 = 1.instrument de garantare societate bancara/de asigurari, preferabil din Romania: scrisoare de garantie-in original, vezi formular GP din Capitolul III (Formulare); 2.virament: ordin de plata-copie conforma cu originalul-in favoarea RAR-RA, CUI RO1590236, cont RO78BRDE410SV19834754100, BRD-GSG, Suc.J.L.Calderon- cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei de participare;
- IMM pot achita 50% din GP, daca depun formularulD3 din Capitolul III (Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM); neprezentarea acesteia duce la respingerea ofertei.- In caz de asociere, GP poate fi constituita de oricare (unul sau mai multi) dintre asociati sau de toti, in numele asocierii respective. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a GP, fiecare membru asociat va prezenta Declaratia de IMM (formular D3), in caz contrar, oferta comuna va fi respinsa.- Restituirea GP: conform art. 88 din HG 925/2006; ofertantii necastigatori vor preciza contul si banca in care se va face restituirea GP.- Retineri din GP: suma constituita de ofertant, in situatiile prevazute de art. 87 din HG 925/2006, sau suma de 8.340, 17 lei pentru cazul prevazut de art. 2781 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie se va constitui dupa semnarea contractului, in cuantum de 10 % din valoarea acestuia fara T.V.A., prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala depusa in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi0, 5 % din valoarea contractului.Detaliile despre modul de constituire, restituire sau retinere a garantiei de buna executie se stabilesc prin contract, in conformitate cu prevederile legale mentionate, conform prevederilor HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Calitatea de participant la procedura: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 1 din Capitolul III (Formulare).Forma de prezentare: in original.? Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Adin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.?Cazier fiscal sau certificat echivalent.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile enuntate in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura aplicata.? Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F 2 Bdin Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d).In cazul in care se constata ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta poate fi exclus din procedura de atribuire.? Indeplinirea obligatiilor bugetare: ?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), eliberat de compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.In cazul in care certificatul de atestare fiscala evidentiaza datorii, ofertantul poate proba indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, prin prezentarea unor documente de inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Forma de prezentare: in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.Conform art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul poate fi exclus din procedura de atribuire, in cazul in care nu poate dovedi ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pana la expirarea termenului de achitare a datoriilor.? Obligatia asigurarii unei competitii reale: ?Certificat de participare cu oferta independenta, conform formularului F 12 din Capitolul III.Forma de prezentare: in original.? Evitarea conflictului de interese: ?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul F 14din Capitolul III.Forma de prezentare: in original. Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Autoritatea contractanta va lua masurile necesare pentru a evita aparitia unui conflict de interese si/sau manifestarea concurentei neloiale, ca urmare a desemnarii unor persoane care, pe de o parte, in exercitarea functiei pe care o detin la nivelul autoritatii contractante, trebuie sa ia decizii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire si, pe de alta parte, se afla in situatiile de incompatibilitate mentionate mai sus. Aceste persoane sunt: ing. George-Adrian Dinca- director general, ec. Mihaela Gheorghe - director economic, ec. Irina Rapea - sef D.J.O.R.U., ing. Florin Dragut- sef Compartiment Investitii, ing. Daniel Nastasia- Compartiment Investitii , ing. Ion Dumitrescu ? sefB.A.C.A.P.. ? Exercitarea activitatii profesionale: -Persoane juridice romane: ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care sa ateste existenta si valabilitatea sediului social la data emiterii certificatului si sa precizeze codurile CAEN ale activitatilordesfasurate de ofertant; obiectul contractului de achizitie trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN precizat in certificat.Forma de prezentare: in original sau copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului (forma valabila a certificatului este precizata in textul acestuia). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Persoane fizice autorizate sau asociatii familiale romane: ?Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial.Forma de prezentare: in copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.-Persoane juridice / fizice straine: ?Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de inregistrare / atestare sau apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea viitorului contract de achizitie, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Forma de prezentare: in còpii lizibile avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilate (daca stampila este uzuala), semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si insotite de o traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Atestat ANRE de tip B pentru executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane la tensiune nominala de 0, 4 KV, in conformitate cu dispozitiile art. 5 alin. (1) lit. e) si art. 9 alin. (1) lit. s) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/ 2007 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 160/2012.Atestat ANRE de tip EDI pentru executarea de instalatii de gaz, conform Ordinului 89/2009- forma actualizata ianuarie 2012- emis in baza Legii gazelor nr. 351/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.-Exercitarea activitatii: Forma de prezentare: in copie lizibila avand mentiunea de conformitate cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal alofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate/acces la resurseCerinta-Declaratie bancara, din care sa rezulte bonitatea, indicatori de performanta financiara, experienta de lucru cu clientul etc.1) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului va avea acces la/sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci (ex.: scrisoare de confort angajanta, existenta la data limita de depunere a ofertei) ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii: ?Executie sediu reprezentanta R.A.R. Bistrita Nasaudcu 2 linii tehnologice?, pentru intreaga valoare estimata a contractului fara T.V.A., adica pentru valoarea de 7.801.794 lei. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare pentru intreaga durata de executie estimata a contractului, adica 10 luni sau mai putin daca ofertantul isi asuma o durata de executie mai mica. Executantul va demonstra existenta/ disponibilizarea resurselor exclusiv pentru perioada de executie, nu si pentru cea de garantie.?Document emis de banca ofertantului.- linie de credit: 50%;
- cash-flow: 50%Ambele optiuni se pot compensa reciproc si pot varia pana la limita sumei maxime.In cazul asocierii este suficient ca unul dintre asociati sa prezinte documentele solicitate, care vor fi considerate valabile pentru intreaga asociere. Se iau in consideratie si valorile insumate in situatia in care membrii asocierii pot prezenta fiecare documente de acces sau au disponibile resurse reale pana la incidenta sumei de7.801.794 leiori echivalent in valuta.Pentru documentele ce atesta cerintele, exprimate in alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Pentru tertii sustinatori se solicita disponibilizarea unui cont colateral in favoarea ofertantului participant la procedura., Cerinta-Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani financiari, fara a fi luat in considerare anul in curs, inregistrate la organele competente, dupa caz., Cerinta - Cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs.Nivelul minim acceptat al mediei cifrei de afaceri este cel mult dublul valorii estimate: 15.603.588 sau echivalent in alta valuta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta ?Prezentarea unei liste a lucrarilor executatein ultimii 5 ani, socotiti pana la data limita de depunere a ofertelor, cu detalii privind valori, perioade de executare, beneficiari, cantitati, dupa caz.
Nivelul minim acceptat al valorii a maxim doua contracte insumate, fara TVA, a executarilor de lucrari este cel mult egal cu valoarea estimata-: 7.801.794 lei ori echivalent in valuta, se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta-Experienta similara din ultimii 5 ani socotiti pana la data limita de depunere aofertelor, in ceea ce privesteexecutarea de lucrari de natura celor ce fac obiectul achizitiei.
? Prezentarea unor certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari de buna executie /confirmari din partea acestuia, demonstrarea se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se va demonstra executarea la nivelul a a cel putin unui contract sau de maxim doua contracte, lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit., Cerinta-Dotare tehnicaSa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului, la utilajele / echipamentele / instalatii, dupa cum urmeaza:
- statie de betoane- buldoexcavator- excavator- autobetoniera
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Capacitatea de mobilizare a resurselor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct/nemijlocit la fisierele electronice din SEAP, invitatia de participare, campul "Documentatie si clarificari" sau de la sediul central RAR cu imputernicire; documentatia este gratuita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 14:14