Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? EXTINDERE RETELE ELECTRICE, ABONATI SI ILUMINAT PUBLIC, LOCALITATEA PECHEA, COMUNA PECHEA, JUDETUL GALATI ? ? ALEEA VIILOR


Detaliu pentru invitatia numarul 337577
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PECHEA
Numar invitatie: 337577/17.10.2012
Denumire contract: ? EXTINDERE RETELE ELECTRICE, ABONATI SI ILUMINAT PUBLIC, LOCALITATEAPECHEA, COMUNA PECHEA, JUDETUL GALATI ? ? ALEEA VIILOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PECHEACod fiscal: 3126721, Adresa: str. Galati, nr. 181, Pechea, Telefon: +40 0236823507, Fax: +40 0236823507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Galati, nr. 181, Pechea, Romania, cod postal: 807240, telefon: +40 0236823507, fax: +40 0236823507, persoana de contact: NICOLAE MARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PECHEA, STR.GALATI, NR.181, LOCALITATEA PECHEA, JUD.GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? EXTINDERE RETELE ELECTRICE, ABONATI SI ILUMINAT PUBLIC, LOCALITATEAPECHEA, COMUNA PECHEA, JUDETUL GALATI ? ? ALEEA VIILOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE EXTINDERE RETELE ELECTRICE ABONATI SI ILUMINAT PUBLIC, IN COMUNA PECHEA, JUD.GALATI, ALEEA VIILOR
II.1.6) CPV: 45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 468 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.200 lei(50% pentru IMM-uri - se va completa Formularul"Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii);Modalitatea de constituire; prin virament bancar (in contulRO56TREZ30624700271XXXXX - Trezoreria Mun.Galati, cod fiscal 3126721), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari - conform model Formular nr.1 - Scrisoare de garantare bancara pentru participare la licitatie.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de de depunere a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa documentul de plata sau instrumentul de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Scrisoarea de inaintare: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.AutoritateaContractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art.87, alin.(1) din HG nr.925/2006 si de art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- Formular 15.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004(facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii de eligibilitate 12A , 12B, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura 12C;decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006-Formular 12C;persoane cu functii de decizie: Nicolae Marin - prinar comuna , Salceanu Gica - secretar comuna, Marin Mariana - sef birou financiar contabil, Niculescu Emilia - resp.achizitii, Consilieri locali: Angheluta Stefan, Barbu Dumitru, Boldea Iancu, Bratu Catrina, Crisan Neculai, Enache Ion, Ilie Catalina Marilena, Ilie Gheorghe, Manea Virgil, Meca Marin, Mihai Constantin, Nastase Corina, Neagu Tinca, Suruianu Constanta, Stefu Georgel, Taru Gheorghe, Zamfir Sandica.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, formulare tipemise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertant nu are datorii la stat deoarece acest fapt poate avea efecte asupra derularii in bune conditii a contractului;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat - formulare tipemise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertant isi respecta obligatiile de plata a datoriilor la administratia locala;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-conform Ordinului 314/2010 ;In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare -Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertant este inregistrat legal conform legislatiei nationale in domeniu.Certificatul constatator se va prezenta in original sau in copie certificata "conform cu originalul".-Persoane juridice/fizice straine -documente care sa dovedeasca forma de inregistrare din care sa rezulte ca obiectul de activitate include realizarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice in traducere legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani -Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale va fi de minim 220.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani-- Fisa experienta similara: Indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract a carui obiect a fost executia de lucrari de natura similara (lucrari de extindere retele electrice) cu o valoare de minim 110.000leifara TVA. Orice Fisa referitoare la un contract cu un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de copia contractului, de procesul verbal de receptie la terminarealucrarilor sau de procesul verbal de receptie finala in copie si de recomandarea in copie (Formular 6) din partea beneficiarului/clientului respectiv (in cazul unei asocieri conditia este indeplinita prin cumul) - s-a solicitat pentru a ne asigura ca potentialul ofertant a mai desfasurat activitati similare si are mijloacele tehnice necesare pentru indeplinirea cu succes a contractului care urmeaza a fi atribuit.- Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamentele tehnice, - - Informatii -Standarde /echivalente : Certificat ISO 9001/2008 atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii ;Certificat ISO 14001/2005; -confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP, GRATUIT
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 11:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer