Achizitie publica - ? Furnizare , montajul si punerea in functiune, de echipamente specifice in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni"
Detaliu pentru invitatia numarul 350674
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350674/19.07.2013
Denumire contract: ? Furnizare , montajul si punerea in functiune, de echipamente specifice in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: +40 0245667265, Fax: +40 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 0245667265, fax: +40 0245667265, persoana de contact: GABRIELA CODROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI MUNICIPIULUI MORENI, STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 0245667265, fax: +40 0245667265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Furnizare , montajul si punerea in functiune, de echipamente specifice in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de echipamente /dotari specifice in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni", cod SMIS 7645.Proiectul cu titlul "Reabilitare si modernizare «Centrul de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani», Municipiul Moreni" are ca obiectiv general imbunatatirea calitatii infrastructurii serviciilor sociale din Municipiul Moreni si ridicarea acestor servicii la standarde europene prin implementarea de interventii sociale pentru categoriile defavorizate in municipiul Moreni pana in 2015.Contractul de furnizare din cadrul proiectului are ca obiect livrarea, montarea, punerea in functiune si intretinerea, de echipamente/ dotari specifice: Echipamente de bucatatrie si mobilier: - Masina industriala de curatat cartofi ? 1 bucata- Masina industriala de curatat zarzavat ? 1 bucata- Masina de tocat carne industriala ? 1 bucata- Unitate de spalare si igienizare vesela ? 1 bucata- Dulapuri de inox pentru depozitat vesela ? 1 bucata- Chiuveta de inox pentru spalat vesela ? 1 bucata- Frigider ? 1 bucata- Masa calda de inox ? 1 bucata- Masina de spalat si igienizat vesela ? 1 bucata- Pat de o persoana, inclusiv saltea ? 23 bucata- Mese de 4 persoane, inclusiv scaune ? 16 bucatiLift ? 1 bucataPentru a facilita accesul persoanelor cu handicap la etaj, proiectul prevede achizitionarea unui lift ce va fi amplasat pe fatada posterioara a cladirii Centrului de Recuperare si Reabilitare Persoane cu Handicap Tuicani.
II.1.6) CPV: 39314000-6 - Echipament de bucatarie industriala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2.520 lei pentru lotul 1 si de 1.270, 60 lei pentru lotul 2Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament, contul de lei este RO40TREZ27424680256XXXXX ? Trezoreria Moreni, in beneficiul orasului Moreni, cod fiscal 4344597. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii se va folosi Formularul nr.16. In orice situatie dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valutase va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul asocierilor, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 vor atasa Formularul nr.17 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca sunt IMM. Garantia de participare se va restitui in conf. cu HG 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire se va face in conformitate cu art. 90 din HG nr. 925/2006, modificata si completata prin HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 22 - Scrisoare de Garantiede buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelora) Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.1.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare - Formular nr. 2.1 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, dupa caz. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.c) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de subcontractanti, dupa caz.d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 1.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, de tertul sustinator, de subcontractant, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatea contractanta: Primar: Dinu Constantin, Viceprimar Goran Vasile, Secretar: Popescu Carmen, Director Economic Timaru Ana Clauditia, Director Tehnic Dinu Simona; sef Serv Financiar Simion DanielaConsilieri Locali: Chirica Cornel Florian, Dinu Valeriu, Druta Romeo Daniel, Dumitrache Constantin, Harabagiu Matei ?Robert, Iacobescu Longin, Marinoiu Cristian Laviniu, Negrea Ioan, Nita Gheorghe, Pahon Neculae, Petrovici Gheorghe Dumitru, Rosu Marian, Spinu Ion, Rusu Nicoleta Melania, Sillo Georgeta, Sandu Petre, Tugui Ovidiu, Vasilescu Liviu - Cosmin, Persoane implicate in intocmirea documentatie de atribuire a contractului de lucrari : ; Ing.Dinu Simona, Jr. Ene Clara;Persoane implicate in procesul de evaluare a ofertelor: Ec. Nes Roxana ? presedintecu drept de vot; Ing Iubulescu Nicoleta Jr.Popescu Carmen; Ec Petre Emil, Ing. Stan Renata;Rezerve : Ec. Simion Daniela; Bunea Florentinae) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul 2.2 completat, in original. Acest formular va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii, dupa caz.f) Certificatul privind impozitele si taxele locale pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea prezentului contract, eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.h)Se solicita cazierul judiciar al operatorului economic-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.i)Pers. jurid./fizice straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil. Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006.Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: a) Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al respectivului operator economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC) . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau copie legalizata.b) Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Doc. vor fi prez in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autoriz. in limba romana.c) Pentru Lotul 2 - Autorizatie ISCIR a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile ISCIR PTR2-2010 si legea 64/2008, in copie legalizata sau xerocopie conform cu originalul- pentru montare, punere in functiune ascensoare.Cerinta c) poate fi indeplinita si daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine atestarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata aceasta atestare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPentru Lotul 1: a) Formularul nr.8 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor), in original.b) Formularul nr. 8a ? Experienta similara, in originalSe vor prezenta fise de experienta similara pentru maxim 3contractesimilare a caror valoare/valori cumulatetrebuie sa fie de minimum 120.000 lei fara TVA pentru lotul 1.Pentru Lotul 2: a) Formularul nr.8 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor), in original.b) Formularul nr. 8a ? Experienta similara, in originalSe vor prezenta fise de experienta similara pentru maxim 3contractesimilare a caror valoare/valori cumulatetrebuie sa fie de minimum 60.000 lei fara TVA pentru lotul 2.Fisele de exp sim. vor fi insotite de copii (lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?) dupa orice fel decertificate/ documente care sa confirme livrarea produselor respective. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada de livrare.Se va completa cate o fisa cu experienta similara pentru fiecare contract care urmeaza sa fie luat in calcul ca si experienta similara.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Curs valutar mediu lei/euro pt. anii: 2010 -1 euro = 4, 2099 lei2011 -1 euro = 4, 2379 lei2012 -1 Euro = 4, 4560 lei2013 - pentru anul in curs transformarea in lei a valorii contractelor se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare la licitatie., PersonalPentrulotul2, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal autorizat ISCIR pentru montare si punere in functiune ascensor.Operatorul economic trebuie sa dispuna de personal specializat si autorizat ISCIR (ex: RSL, etc) - autorizatiile trebuie prezentate in copie legalizata sau xerocopie conform cu originalul. Documentele mai sus mentionate se solicita in conformitate cu prevederile ISCIR PTR2-2010 si legea 64/2008.Se vor prezinta autorizatiile si atestatele profesionale ale persoanelor direct implicate in indeplinirea contractului., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.1. Completare Formular nr. 13 in original2. Completare Formular nr.14in original3. Completare Formular nr.15 in originalNota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta formularele, mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractantii.Declaratie privind subcontractantii.Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respective sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare Formular nr.11? Declaratie privind subcontractantii- in originalCompletare Formular nr.1.2 in original, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara/situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 si 190 din O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare/ tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara/ tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006.Completare Formular nr. 7, in original - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economiciPentru sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare (copie conform cu originalul) de la cap. III.2.3.a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala? modalitatea de indeplinire.Completare Formular nr. 5, in original- Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului /grupului de operatori economici.Pentru sustinerea capacitatii economice si financiare sustinatorul va anexa la Angajament si documentele doveditoare (copie conform cu originalul)de la cap. III.2.2) Capacitatea economica si financiara ? modalitatea de indeplinire.Completare Formular nr. 1.1, in originalCompletare Formular nr. 2.1, in original. Sustinatorul va declara doar ca nu se afla in situatia prevazuta de art.181 lit.a, c^1 si d.Completare Formular nr. 1.2, in original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 14:33