Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - « FURNIZARE CENTRALA TERMICA ? GRUP SCOLAR COBADIN, COMUNA COBADIN,JUDETUL CONSTANTA »


Detaliu pentru invitatia numarul 204369
Autoritate contractanta
COMUNA COBADIN (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 4515476
Adresa: COMUNA COBADIN, JUDETUL CONSTANTA, Cobadin
Telefon: 0751092701;
Fax: 0241/855129
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: « FURNIZARE CENTRALA TERMICA ? GRUP SCOLAR COBADIN, COMUNA COBADIN, JUDETUL CONSTANTA »
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39715210-2 - Echipament de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare centrala termica
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 24.04.2009 12:44
Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Cobadin.
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2009 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Cobadin.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 136, 971 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificate emise de Serviciul de Impozite si Taxe Locale si de M.F.din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii neachitate catre bugetul de stat, Certificat constatator emis de ORC, cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani din activitati ce formeaza obiectul prezentei achizitii sa fie mai mare sau egala cu 300.000 RON anual, lichiditatea generala sa fie minim 30 %-solvabilitatea sa fie minim 50%, bilantul contabil al ofertantului la data de 31.12.2008, vizat si inregistrat de organele competente, Ofertantii trebuie sa fie autorizati ISCIR, Certificat sau orice alt document care sa ateste ca operatorul economic are implementatsistemul calitatii conform SR EN ISO 9001:2001 si 14001 pentru activitatile ce formeaza obiectul prezentei achizitii, - cel putin 3 contracte de furnizare de produsesimilar cu celîn cauza, realizat in ultimii 3 ani- treirecomandari din partea altor beneficiari privind furnizari similare, Valoarea garantiei de participare este de: 2500 lei.
De la sediul autoritatii contractante.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer