Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Furnizarea, transportul si distributia zilnica de mere la scolile de elevi cu clasele I ? VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe raza sectorului 3


Detaliu pentru invitatia numarul 341468
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 341468/03.01.2013
Denumire contract: ? Furnizarea, transportul si distributia zilnica de mere la scolile de elevi cu clasele I ? VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe raza sectorului 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3260427, fax: +40 3260427, persoana de contact: DIRECTIA INVATAMANT CULTURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 23180336, fax: +40 23180336, persoana de contact: SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIA SECTORULUI 3)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Furnizarea, transportul si distributia zilnica de mere la scolile de elevi cu clasele I ? VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat de pe raza sectorului 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor furniza mere pentru elevi din unitatile de invatamant privat /autorizat si de stat al elevilor care frecventeaza aceste unitati din Sectorul 3 al Municipiului BuucurestiSe vor asigura servicii privind transportul si distributia zilnic, la destinatar: - unitatea scolara
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 549, 742.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantum de 10.000 leiOperatorii economici vor avea obligatia de a vira in timp util garantia de participare astfel incat la data deschiderii ofertelor sa fie facuta dovada constituirii garantiei de participare.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin ordin de plata, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu50% a garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 de zile calendaristice).Text extras din: Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioareArt. 2781. - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Art. 278 ind 1. a fost introdus prin punctul 68. din Ordonanta de urgenta nr. 76/2010 incepand cu 02.07.2010.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul fara TVA al fiecarui contract subsecvent.Conform art. 90 din H.G. nr.925/2006, garantia de buna executie poate fi constituita: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (art.90, alin.1);
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale alin.(3). In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatiicontractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2 (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul).3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator, dupa caz) ?Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt : Robert Sorin Negoita, Ardeleanu Mircea, Bratianu Bogdan ?Valentin, Ciudomirov Mihai Anton, Cosocariu Alexandru Dan, Dragne Ileana-Daniela, Dragoiescu Valentin Ionut, Fleancu Florin, Horcea C-tin, Tiberiu, Lozinschi Adrian, Lungu Vasile, Marineata Marcel, Marinescu Ionela, Mitache Constantin, Mitran Victor, Munteanu Ion, Nicolescu Adrian Ionut, Nita Alina Valentina, Nitu Mihai, Oprea Daniel Cristian, Panait Radu Alin, Petrescu Elena, Popa Simona-Mariana, Raileanu Alexandru, Tartacuta Ion Victor, Tudor Elena, Tudorache Andrei-Cristian, Tudorache Livia, Voicu Ion Valentin, Voinea Inocentiu Ioan, Zamfira Catalin Constantin, Lucian Ene, Mihaela Nagy, Coralia Filip, Olga Cojocaru, Camelia Avramescu, Butoiu Virginia, Pitulice Nicoleta, Popescu Rusavat Ioan, Valentin Bucheru, Serban Alina5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (certificat de atestare fiscala), inclusiv cele locale (certificat de taxe si impozite locale) - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Prezentarea cazierului fiscal al societatii, -7. Prezentareacazieruluijudiciar al societatii - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului -.- copiesemnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta documentul in original sau copie legalizata.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice- Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea Fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Valoare medie a cifrei de afaceri indomeniul de activitate a operatorului economic (individual sau asociere de operatori economici) pe ultimii trei ani, trebuie sa aiba cel putin valoarea de 500.000LEISe vor prezenta documente care dovedesc indeplinirea cerintei cu privire la cifra de afaceri, in copie conforma cu originalul.Valoare in EURO pentru cifra de afaceri se va determina pe baza cursului mediu lei/euro comunicat de BNR pentru anulrespectiv, dupa cum urmeaza: , Continuare Cerinta nr.1- cursul mediu leu/euro 2009, 1 euro = 4, 2373 lei;
- cursul mediu leu/euro 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
- cursul mediu leu/euro 2011, 1 euro = 4, 2379 lei.Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a cifrei de afaceri, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004, actualizata., Cerinta nr.2Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2011, inregistrat si vizat de organele competente, inclusiv anexele la acesta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1- Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista principalelor activitati de furnizare produse din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari.- Suma valorilor incluse in contractul/ contractele de furnizare prezentate de ofertant, incheiate in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 304.676, 40 lei fara TVA.Valoarea estimate a celui mai mare contract subsecvent este de 304.676, 40 lei fara TVA. (46 zile x 22.078 portii x 0.30lei fara TVA )- Furnizarile de produse se vor confirma prin prezentarea unorcertificate/documente emise sau contrasemnatede o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Continuare Cerinta nr.1- Se vor prezenta copii conform cu originalul dupa certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.(recomandare/procese verbale de receptie)Nota 1: in situatia participarii cu oferta comuna ofertanti asociatii trebuie sa completeze Formularul Anexa 6.Nota 2.Terti sustinatori vor completa formularul Anexa 6Nota: Indeplinirea cerintei se poate demonstra si prin sustinerea acordata de o alta persoana(inclusiv de un eventual subcontractant-caz in care acesta va avea si calitate de tert sustinator )conform prevederilor legale.Completarea formularuluiAnexa .6 de catre ofertanti asociati si terti sustinatori.Ofertantul va prezenta documente care se confirme livrare de produse similare in valoare cumulata egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent, Cerinta 2In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra /produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza se solicita operatoriloreconomici sa depuna odata cu oferta o mostra a produsului ofertat insotita de buletinul de analiza privind continutul reziduurilor de pesticide si metale grele.Buletinele de analiza vor fi eliberate de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISOEN 17025, conform OMADR nr.243/2012.", Cerinta 3In vederea asigurarii bazei materiale se va face dovada ca dispune (proprietate, inchiriere, angajament) de cel putin 5 mijloace de transport. Pentru mijloacelede transport se vor prezenta autorizatii / documente de inregistrare emise de catre Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor din caresa rezulte ca indeplinesc conditiie impuse de legislatia in vigoare privind transportul merelor. spatii de depozitare pentru asigurarea pastrariiproduselor in conditii de siguranta si igiena corespunzatoare pana la livrare .Nota; Se vor prezenta documente din care sa rezulte ca operatorul economic dispune de mijloace de transport precum si documente eliberatede autoritatile competente din care sa rezulte ca acesta indeplinesc cerintele privind transportul produselor (fructe)., Cerinta 4Prezentare Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul) Certificarea conform standardului ISO 9001, a sistemului de management al calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer