Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Infiintare centru de informare si promovare turistica in comuna Luncavita, jud. Caras-Severin?.


Detaliu pentru invitatia numarul 341623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Luncavita (Primaria Comunei Luncavita)
Numar invitatie: 341623/09.01.2013
Denumire contract: ? Infiintare centru de informare si promovare turistica in comuna Luncavita, jud. Caras-Severin?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Luncavita (Primaria Comunei Luncavita)Cod fiscal: 3227467, Adresa: loc. Verendin, com. Luncavita, nr. 181, jud. Caras Severin, Verendin, Telefon: 0723292937, Fax: 0255261101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Luncavita, loc. Luncavita, nr.43, jud. Caras-Severin, cod postal327250 , tel.0723292937, 0255 261101 , fax 0255261101.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Luncavita, loc. Luncavita, nr.43, jud. Caras-Severin, cod postal327250 , tel.0723292937, 0255 261101 , fax 0255261101.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Infiintare centru de informare si promovare turistica in comuna Luncavita, jud. Caras-Severin?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilorde constructii-montaj si achizitie utilaje/echipamentece necesita montaj , pentru obiectivul de investitie ? Infiintare centru de informare si promovare turistica in comuna Luncavita, jud. Caras-Severin?.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 484, 253 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9685 lei se prezinta in afara coletului de oferta.Per. de valab. este de 90de zilede la term.limita de depunerea ofertei.Daca se extinde per.de valab. a ofetei , se prelungeste per.de valabil.a garant de partic. in mod corespunzator.Vir.bancar in cont RO30TREZ1825006XXX002299 Trez. Caransebes, sau instrument de garanmt. emis de o soc. bancara ori soc. de asigurari in original.Of. care nu sunt insotite de dovada constitui.sunt considerate inacceptabila cf.HG 925/2006, art.36, al.1, pct.a si va fi respinsa.IMM pot beneficia de prev.Legii 346/2004, art.16, alin.2, daca fac dovada incadrarii cf.art.3alin.1-2 prin prezentarea docum. in original.Daca ofert. e o asocire , dovada incadrarii se face in mod individual.Autoritatea contr.are dreptul de a retine garantia de particip.daca ofertantul: a)isiretrage ofer.in perioada de valabil.a acesteia;b)oferta sa fiind satbil. castigatoare, nu constitue garant. de buna executie in period. de valab. aofert., si numai tarziu de 15 zile de la semn.contractului;c)of.sa fiind castiga. , refuza sa semneze contrac. in period. de valab. a ofertei.Garant. de partic.a ofer. castigator se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data const. garant. de buna exec., la solicit. scrisa a acestuia.Garant. de partic.a ofer.a caror ofer. nu a fost desemn. castigatoare, se returneaza dupa semnarea contract.cu ofert.castigator, dar nu mai mult de 3 zile lucratoarede la data expirarii per.de valabil. a ofertei, la solicit. scrisa a acestora.Pentru ofertantii dintr-o alta tara echivalenta leu/alta valuta se face cu 4 zile inainte data limita de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului exclusiv TVA.Se constituie in cel mult 15 zile de la data semnarii contractului.a) Instrum. bancar emis de o soc. bancaraori soc. de aigurari;b)Prin retineri succesive din facturilepartiale prezentate.Cf. HG 1045 /2011 priv modif. art.90 din HG 925/2006 , contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante .Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Peparcursul indeplinirii contractului , autoritatea contract. vaalimenta acestcont prinretineri succesive din sumele datorate contractantului. IMM pot beneficia de prev.Legii 346/2004 , art.16, ali.2 daca fac dovada incadrarii cf. prev. art.3, ali.1-2 , prin prezentarea documentului in original.Autoritatea contrac. are obligatia de aelibera/restitui garantia de buna executie cf.HG925/2006 , art.92, ali.3, lit.b.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare conform modelului - Formular 2C1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/consortiului /asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se limiteaza. Acordul de asociere se va intocmi conform modelului prezentat - Formular anexa nr. 44. Ofertele depuse de companii care sunt partenere la doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/ consortium/asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate documentele de calificare solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari/servicii executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal pe toti partenerii.c) Unul dintre membri trebuie numit ca partener conducator (leader) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata prin cate o imputernicire scrisa, semnata de fiecare partener in parte, prin reprezentantii sai legali.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (leaderului).e) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.f) Structura sau constituirea societatii mixte/consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/ asociere/societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial.Cerinta obligatorie: 4. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).5. Prezentarea in oferta a Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitateaCerinte obligatorii in vederea calificarii ofertantului: 6. Prezentarea in oferta a formularului 12B - Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din OUG 34/20067. Ofertantul va prezenta, ca document privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritorialasaudeclaratiapepropriaraspundere caareachitatedatoriilelatermenele scadentealeluniianterioareceleiincarese depunofertele/candidaturile.Documentele se vorprezentainoricaredinformele : original , copielegalizata sau copi certificataprin, , conformcuoriginalul".(incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;Aceste certificate trebuie sa ateste lipsa datoriilor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat scadenteinlunaanterioaracelei incaresedepunofertele/candidaturile.8. Ofertantul va prezenta, ca document privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul fiscal pentru persoanele juridice saudeclaratiapepropriaraspundere caareachitatedatoriilelatermenele scadentedeplatadin Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare. Persoanele juridice/fizicestraine vor prezenta un document similar/declaratie pe propria raspundere/ declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens;Aceste certificate trebuie sa ateste lipsa datoriilor privind plata impozitelor si taxelor locale si sa fie valabile la termelescadentelaplata .9. Ofertantul va prezenta o imputernicire de semnatura pentru persoana/persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul Formular 1.Cerinta obligatorie in vederea calificarii ofertantului: Prezentarea cazierului fiscal in original.- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin. (2) si art. 190 alin (2) sau in cazul asocierii, documentele vor fi prezentate obligatoriu si de aceasta persoana.- In caz de neprezentare, nu va fi permisacompletarea ulterioara, eventuala neprezentare a acestuia are ca efect descalificarea ofertantului.Cerinta obligatorie in vederea calificarii ofertantului: Cazier judiciar in original al operatoruluiPrezentarea cazierului judiciar in original din care sa reiasa ca administratorii nu au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti.- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sprijinul unei alte persoane, in conditiile art. 186 alin. (2) si art. 190 alin (2) sau in cazul asocierii, documentele vor fi prezentate obligatoriu si de aceasta persoana.- In caz de neprezentare nu va fi permisa completarea ulterioara, si va avea ca efect descalificarea ofertantului.10.Certificatdeparticiparecuofertaindependenta inoriginal.11. Declaratie privindneincadrareain prevederile art.69^1din OUG 34 /2006prezentat de catre toti asociatii inclusiv deeventualii subcontractanti sau terti sustinatori.12.Persoanelecufunctiede decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea , desfasurareasi finalizarea procedurii , respectiv toate persaoanele care aproba/semneaza documente emisein legatura cu sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanelecare aprobabugetul aferent autoritatii contractante , necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilieri locali): Primar: VelescuIonSecretar Fiat : MoiseContabil sef : Marin Felix CristianConsilieri : IeneaAndrei , Jurchescu Ilie, Ienea Iosif, Panacea Nicolae, Velescu Nicolae Ion , IeneaIancu , PopescuIoan, Ienea Erimescu Mihai, Gaita Gheorghe, PipaPetru , Fiat Nicolae .Comisia deevaluare : Presedinte : Babeu IsaeSecretar: CiortanIancuMembru : Panacia Gheorghe. Cerinte obligatorii in vederea calificarii ofertantului: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata. Ofertantul sa aiba obiect de activitate executia de lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale.Informatiilecuprinse in ORCvorfi valabile/realeladata limita dedepunereaofertelor/candidaturilor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12 CCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare participant, indiferent de calitatea in care participa la oferta.Autoritateacontractanta isi rezervadreptul de asolicita peparcursul evaluarii ofertelor , ofertantului clasat pelocul I certificatul ORC in original sau copielegalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Se va completa formularul B2 -Informatii generale.2. Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2009, 2010 si 2011 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 484.253 lei3. Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de ECB pentru anul respectiv.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de conducere, de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 2. Prezentarea in oferta a formularului Anexa 14 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si a Formularului anexa nr.17 ? Informatii referitoare la personalul de conducere.De asemenea, se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate si carti de munca, in copie) pentrupersonalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea executiei lucrarilor.Se solicita dovada asigurarii cu personal de specialitate in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului dupa cum urmeaza: ?un expert cheie sa fie inginer constr, ?un expert cheie sa fie atestat responsabil tehnic cu calitatatea;?un maistru specialitatea constructii.Expertul cheie conducator ( sef santier ? expert cheie 1 ) va avea o experienta similara de minim 5 ani.Ceilalti experti cheie ( expert cheie 2, 3, 4, ... ) vor avea experienta similara de minim 3 ani.Nominalizarea personalului de conducere al lucrarilor pe functii in afara sefului de santier va trebui sa acopere minim urmatoarele posturi: -responsabil tehnic cu executia care poate fi seful de santier-responsabil tehnic cu calitatea (CQ)Intre ofertanti si personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea executiei lucrarilor este obligatoriu sa existe o relatie legala de munca.Se prezinta: ?CV -urile in original, actualizate la zi si semnate de titular pentru persoanele mai sus nominalizate.Se anexeaza in copie: ?diplomele de studii, ?calificarile, ?atestarile, ?contractele de munca.In cazul asocierii cerinta se indeplineste in mod cumulativ, In conditiile in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinere acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea formularului - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180. din OUG 34 /2006.- Declaratie tert sustinator tehnic si profesional Anexa 21- Declaratie tert sustinator tehnic si profesional Anexa 22Tertul sustinator trebuie sa indeplineasca cerintele de eligibilitate in aceleasi conditii ca si ofertantul sustinut., 1.Prezentarea in oferta a Formularului Anexa 13 - Declaratie privind utilajele, instalatiilesi echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (alocate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului);2. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de echipamente necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului.3. Se solicita atasarea dovezii, in copie, a detinerii dotarilor declarate ca vor fi puse la dispozitia executarii contractului (proprietatea societatii sau contract de inchiriere). 4. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat. Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofer, Cerinte obligatorii: 1. Prezentarea in oferta a formularului Anexa 16 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate executate in ultimii 5 ani.2.Pentru contractele de executie finalizate si considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale similare se va intocmi si se va prezenta cate o fisa de experienta similara Formular nr. 4.4. Recomandarile, Formular 5B, certificate de bunaexecutiepentrucelemaiimportante lucrari.Certificatele respectivaindicabeneficiarul, perioada siloculexecutiei lucrarilor si precizeazadacaaufostexecutatein conformitatecu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul mediu lei/euro comunicat de BCE pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 = 4, 2282 RonAnul 2010 = 4, 2122 RonAnul 2011 = 4, 2838 Ron, Olistaa principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost dusela bun sfarsit. Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.- declaratie privind standardele de asigurare a calitatii conform art. 191-193 din OUG 34/200
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVA.Pentru cel mai scazut pret seacorda 75 de puncte.pentru altpret decat celmaimic-P(n)=(pret minim/pret ofertat) x75 , unde P(n) Punctajul Ofertei
Termenuldeexecutie
10
Descriere: Termenelecaresecompara sunt termenele exprimate in luni.Pentruofertacutermenul celmaimic se acorda puncta maxim10 puncte .Pentrualttermen - P(n)= (termen minim /termen ofertat)x 10 , unde P(n)-Punctajul ofertei.Termenul de executienu poatefimaimic de 5 luni simaimare de 10 luni.Ofertele cu durata de executie a lucrarilor peste durata maxima acceptata vorfi declarate neconforme.Ofertele cu durata de executie a lucrarilorsub nivelul minim realist nu vor fi puctate suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Garantieacordatalucrarii
15
Descriere: Termenele caresecomparasunttermenele acordateinluni.Pentru termenulcelmaimaredegarantieacordata seacordapunctaj maxim 15 puncte.Pentruunalt termenmaimicc -P(n)= (termen maxima/termen acordata) x15, unde P(n)-Punctajul ofertei .Termenuldegarantie acordat nu poatefimaimic de 6 luni simaimare de 36 luni.Ofertele cudurata de garantie a lucrarii sub durata de garantie minima acceptata vor fi declarate neconfoerme.Ofertele cu durata de garantie acordata lucrarilor peste durata maxima nu va fi punctata suplimentar urmand ca puctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: depeSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.01.2013 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer