Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Infiintare centru social multifunctional Targu Frumos? (prin reabilitarea cladirii fostei banci agricole din Targu Frumos, judetul Iasi)


Detaliu pentru invitatia numarul 357111
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS TARGU FRUMOS
Numar invitatie: 357111/28.01.2014
Denumire contract: ? Infiintare centru social multifunctional Targu Frumos? (prin reabilitarea cladirii fostei banci agricole din Targu Frumos, judetul Iasi)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TARGU FRUMOSCod fiscal: 4541068, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Telefon: +40 232717216, Fax: +40 232710330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Romania, cod postal: 705300, telefon: +40 232711507, fax: +40 232710330, persoana de contact: Iscu Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Romania, cod postal: 705300, telefon: +40 232711507, fax: +40 232710330,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Infiintare centru social multifunctional Targu Frumos? (prin reabilitarea cladirii fostei banci agricole din Targu Frumos, judetul Iasi)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Infiintare centru social multifunctional Targu Frumos? (prin reabilitarea cladirii fostei banci agricole din Targu Frumos, judetul Iasi) constand in: - Refacere sarpanta si schimbare invelitoare- Lucrari de consolidare prin grinzi metalice, betonare planseu- Desfacere si inlocuire pardoseli- Refacere finisaje interioare si exterioare- Inlocuirea tamplariei din AL- Refacere amenajari exterioare: trotuare, cai de acces si imprejmuiri- Placarea peretilor exteriori si a planseelor cu polistiren- Realizare glafuri interioare si exterioare- Refacere instalatii: electrice, sanitare- Obiecte sanitare si accesorii necesare- Centrala termica pe gaz pentru incalzire spatii si prepararea apei calde-Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 2.515.953 lei, exclusiv T.V.A. (valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute fiind de 179.120 lei, adica 7, 12 %.).
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 515, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie: 46.000 lei. Se constituie prin: - virament bancar, scrisoare de garantie sau orice alt instrument de garantare, in favoarea autoritatii contractante, emis/a in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? orasul Tg-Frumos, cont RO66 TREZ 4085 006X XX00 0055, deschis laTrezoreria Tg Frumos, confirmata (certificata) de banca emitenta.- fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante, confirmata(certificata) de banca emitenta. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va retine contestatorului parte din garantia de participare, in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in situatia in care CNSC respinge contestatia.Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta si va insoti oferta.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 actualizata.Pentru operatorii economici care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita dedepunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie: - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.- retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale; in acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Restituirea GBE se va face cf prev. art. 92, alin (2) din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de taxe si impozite locale privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta document original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa isi defineasca calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr. 3 din sectiunea Formulare2. Acord de asociere (Formular nr. 4)/ Declaratie privind subcontractantii (Formular nr. 5)- daca este cazulIn cazul in care oferta este depusa de o asociere declaratia mai sus precizata va fi depusa de fiecare asociat si va fi insotita si de acordul de asociere.La semnarea contractului de achizitie, ofertantul castigator va prezenta acordul de asociere legalizat.Cerinta nr. 4Sa nu se incadreze in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 6)Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Vatamanu Ionel- Membri in comisia de evaluare a ofertelor: Presedinte ? ing.George Valianu (responsabil tehnic proiect), Membri: jr. Gabriel Enea (asistent manager), ing. Elena Iscu (manager proiect), insp. Ana Oprea (manager financiar proiect), insp. Adina Lozoveanu (responsabil achizitii publice proiect), jr. Valache Arghir Gabriel si ec. Iacob Marta.- Consilieri Locali: 1. Aldea Ioan, 2.Alexa Anghelus Ioan, 3. Arvinte Daniel Costin, 4.Badea Elena, 5. Baltag Gheorghe, 6. Ciobanu Lili, 7. Colotin Costel, 8.Drobota Tudorel Mihaita, 9. Ghneim Ali, 10.Grebinisan Delia, 11.Toarba Daniel, 12.Feodot Neculai, 13.Miron Constantin, 14. PaduraruConstantin, 15. Sarafinceanu Vasile, 16.Buhu Marius Narcis, 17. Crisu ConstantinCerinta nr. 5Sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinireCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr.7) Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba obiectul de activitate in conformitate cu obiectul prezentei proceduri.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Informatiile cuprinse in acest documet trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, operatorul economic a carei oferta s-a clasat pe primul loc, va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original/copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.b. Pentru persoane fizice/juridice straine: In cazul persoanelor fizice/juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cifra medie de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, pentru care exista un exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare de 4.600.000lei;
- Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR. pt anul respectiv.-Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii (Art. 16, alin (2), Legea nr. 346/2004)-Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 actualizata. In acest sens se va completa Angajament tert ? sustinator financiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara- prin experienta similara se intelege experienta in executia de lucrari de constructii de cladiri- o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.- executia de lucrari similare in valoare totala cumulatade minim 2.300.000 lei, la nivelul amaxim 2 contracte.-Fisa de experienta similara pentru certificarile de buna executie prezentate.Totodata certificarile vor evidentia beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Autoritatea contractanta lasa la latitudinea ofertantilor ce documente sa prezinte in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG34/2006;, Informatii privind personalul de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, Ofertantul va prezenta personalul de specialitate propus minim: 1. Responsabil Tehnic cu Executia lucrarilor in domeniul constructiilor- Copii dupa atestat RTE (solicitat in baza Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executariiconstructiilor si unele masuri pentru realizarea locuintelor actualizata si Ordinul nr.364/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate)? prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte de munca, contract colaborare, angajament de participare, etc), 2. Responsabil cu Controlul Calitatii Lucrarilor
- experienta profesionala similara minim 3 ani sau participarea la cel putin un proiect similar
- CV
?Copii dupa diplome studii/atestate/autorizatii/ certificate si contracte de munca/documente ce dovedesc experienta profesionala
?prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte de munca, contract colaborare, angajament de participare, etc), 3.Sef de santier
- absolvent a unei facultati de profil - constructii civile
- experienta specifica minim 3 ani sau participarea la cel putin un proiect similar
- CV
?Copii dupa diplome studii/atestate/autorizatii/ certificate si contracte de munca/documente ce dovedesc experienta profesionala?prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte de munca, contract colaborare, angajament de participare, etc), 4. Inginer instalatii
- absolvent a unei facultati de profil ? instalatii pentru constructii
- experienta specifica minim 3 ani sau participarea la cel putin un proiect similar
- CV
?Copii dupa diplome studii/atestate/autorizatii/ certificate si contracte de munca/documente ce dovedesc experienta profesionala?prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte de munca, contract colaborare, angajament de participare, etc), 5. Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca.
? experienta profesionala pe aceiasi pozitie cu cea propusa in prezentul contract- minim 3 ani sau participarea la cel putin un proiect similar
- CV
?Copii dupa diplome studii/atestate/autorizatii/ certificate si contracte de munca/documente ce dovedesc experienta profesionala
?prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte de munca, contract colaborare, angajament de participare, etc), 6. Personal muncitor de specialitate (personal calificat): betonisti, fierarbetonisti, zidari, zugravi, instalatori (inst. sanitare, termice), electricieni.
- declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca dispune de personalul muncitor de specialitate solicitat si ca este disponibil pe toata perioada de implicare a acestuia in contractul respectiv
?prezentarea de documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/tertul sustinator (spre ex contracte de munca, contract colaborare, angajament de participare, etc), Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii de resurse tehnice necesare indeplinirii contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006 actualizata. In acest sens se va completa Angajament privind sustinerea tehnica., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, La elaborarea ofertei, ofertantul va tine cont de obligatiile privind respectarea masurilor de protectia mediului Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii de certificate privind standardele de asigurare a calitatii in domeniul ce face obiectul contractului (certificate de calitate ISO 9001 sau echivalent), Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii de certificate privind standardele de protectie a mediului in domeniul ce face obiectul contractului (certificate de calitate ISO 14001 sau echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer