Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?? INSTALATII DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN INTRAVILAN OSTRA, COMUNA OSTRA, JUDETUL SUCEAVA??


Detaliu pentru invitatia numarul 321880
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA OSTRA
Numar invitatie: 321880/13.03.2012
Denumire contract: ?? INSTALATII DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN INTRAVILAN OSTRA, COMUNA OSTRA, JUDETUL SUCEAVA??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSTRACod fiscal: 4441417, Adresa: Com. Ostra, Strada Principala, nr. 42, Ostra, Telefon: 0230575268, Fax: 0230575418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Ostra, Strada Principala, nr. 42, Ostra, Romania, cod postal: 727400, telefon: +40 0230575268, fax: +40 0230575418, persoana de contact: Daniela Gherman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ostra, Str. Principala, nr.42, comuna Ostra, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii specifice administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?? INSTALATII DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN INTRAVILAN OSTRA, COMUNA OSTRA, JUDETUL SUCEAVA??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul?? INSTALATII DE COLECTARE A APELOR PLUVIALE IN INTRAVILAN OSTRA, COMUNA OSTRA, JUDETUL SUCEAVA??
II.1.6) CPV: 45232453-2 - Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.525 Lei.Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art. 86 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006, si anume: - prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - formular model nr. 5- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul IBAN al autoritatii contractante este RO78TREZ5945006XXX000044 deschis la Trezoreria orasului Gura Humorului, cod fiscal4441417 ? Comuna Ostra.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire a garantie de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006- formular model nr.18.3. Perioada de garantie a lucrarii este de minimum 12 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor pana la receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Documentele emise de catre autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.1. Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01 din Sectiunea _ FormulareAtentie! ART. 180 OUG nr. 34/2006 : ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.2. Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02 din Sectiunea _ FormulareAtentie! ART. 181 OUG nr. 34/2006 : ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Ofertantul va prezenta: 3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.4.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Nota bene: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.5. Ofertantul va completa Declaratia privind calitatea de participant? Formular nr. 03 din Sectiunea _ FormulareAtentie! ART. 41 din OUG nr. 34/2006: ?Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.?ART. 44 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.?ART. 46 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.?Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 03 B - din Sectiunea _ Formulare.In vederea completarii acestei declaratii, se vor comunica ofertantilor numele persoanelor cu functii de decizie din cadrul Primariei comunei Ostra, astfel: 1. COPERZA Grigore?primarul comunei2. MOROSAN Gheorghe?viceprimarul comunei3. SMARANDEAN Bogdan- secretarul comuneiAtentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular 03 A - din Sectiunea _ FormulareAtentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. 1. Persoane juridice / fizice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC va fi prezentat in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii , prezentarea acestuia in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.2.Persoane juridice / fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 226.262 lei fara TVA., Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie. Aceasta lista va fi insotita de documente (copii de pe partile relevante ale contractului/contracelor/ procese verbale de receptie partiala sau receptie la terminarea lucrarilor, recomandari) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu cele ale obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit in valoare de cel putin 226.262 lei., Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari., 1.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani2.Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiSe solicita: Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului, care trebuie sa cuprinda minim: a) Sef de punct de lucru : inginer constructii si amenajari hidrotehniceb) Responsabil tehnic cu executia (RTE) care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul V ? Constructii si amenajari hidrotehnice.c) Iginer C.F.D.P. cu experienta in domeniud) Persoana responsabila cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI., 1. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propus, precum si acordul acestora., Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va legaliza asocierea iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. ISO 9001/2008 sau echivalent, ISO 14001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP sau de la sediul Primariei Ostra in urma unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer