Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Instrument de garantare necesar in vederea acordarii prefinantarii si demararii proiectului ?Parc Regional de agrement turistic si sportiv Cornisa Botosani??


Detaliu pentru invitatia numarul 347070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 347070/21.05.2013
Denumire contract: , , Instrument de garantare necesar in vederea acordarii prefinantarii sidemararii proiectului ?Parc Regional de agrement turistic si sportiv Cornisa Botosani??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: +40 0231530143/103/+40 0231515142, Fax: +40 0231515142/+40 0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 0231530143/103/+40 0231515142, fax: +40 0231515142/+40 0231531595, persoana de contact: Biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sala de sedinte a Consiliului Local din Incinta Primariei- Piata Revolutiei nr. 1 Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Instrument de garantare necesar in vederea acordarii prefinantarii sidemararii proiectului ?Parc Regional de agrement turistic si sportiv Cornisa Botosani??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea obtinerii prefinantarii pentru Proiectul nr. 3389 ? Parc regional de agrement turistic si sportiv Cornisa Botosani, este necesara, conformprevederilor Contractului de finantare nr. 2324/26.09.2011, existenta unui instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau o institutie bancara .
II.1.6) CPV: 66000000-0 - Servicii financiare si de asigurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de 2.200 lei. Pt.calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNR la data de 01.04.2013.Perioada de valab.a GP = perioad. de valab. a ofertei, respectiv90 de zile de la data limita de dep. a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valab. ofertei perioada de valab.a GP va fi prelungita in mod coresp. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.GP se const. in conf. cu preved. art.86 din HG 925/2006 prin: - virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si ptr. perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-aunui ordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trezoreria Botosani, CUI-3372882), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;
-Autorit. contractanta are dreptul de a retine G.P. insituatiile prev.la art. 87 din HG 925/2006 iar in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, Autorit. Contract. va retinecontestatorului din G.P. conform. prevederile art.278^1, alin (1) , lit.a) din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contract., urmatoarea suma: 2.200 lei. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada GP in cuantum si forma precizta vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul IMM-lor care participa la proced. de atribuire, acestea pot beneficia de prev. Legii nr. 346/2004, art.16, alin 2, -vor prez. anexatGP o Decl. pe propria raspund. privind incadr. intreprinderii in categ. I.M.M.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului6 din Sectiune Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).Atentie: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1.- Completarea Formularului 5 din Sectiunea formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Completarea Formularului 8 din Sectiunea Formulare-?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;Atentie: In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va copleta Formularului 7 din Sectiunea Formulare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea proceduriide achizitie publica respectiv, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri sunt: Ovidiu Iulian Portariuc- Primar, Adriana Zaiceanu-Administrator public, Iliuta Viorel-viceprimar, Andrei Cosmin-Ionut- viceprimar, Ioan Apostu-secretar, Valerian Sanduc-director economic, Daniela Anitei-sef birou achizitii, Maria Ciubotariu-consilier achizitii, Munteanu Constantin- consilier achizitii, Roscanieanu Luminita-consilier achizitii, Mirela Gheorghita- sef serviciu contabilitate, Neica Oana ?sef serviciu programe, Mitu Florin-sef serviciu investitii, Alexa Catalin Virgil ? consilier local, Apostoliu Eugen-Sorin- consilier local, Bosovici Calin?George- consilier local, Buliga Marius- consilier local, Cristescu Marius- consilier local, Furtuna Corneliu-Daniel- consilier local, Ghiorghita Florin Ioan- consilier local, Hunca Mihaela- consilier local, Iavorenciuc Gheorghe- consilier local, Lebada Radu- consilier local, Lupascu Catalina-Camelia - consilier local, Malancea Radu- consilier local, Nica Tereza- consilier local, Onisa Paul- consilier local, Petrusca Ady - consilier local, Plesca Stelian- consilier local, Simion Aura- consilier local, Tincu Mihai- consilier local, Turcanu Eugen Cristian- consilier local, Ursuleanu Gheorghe-Florentin- consilier local, Bucsinescu Lidia- consilier local, Hergheligiu Cornel director executiv, Tebecailo Mihai Cristian ? manager public, Ciomaga Georgescu Oana Gina sef serviciu oficiu juridic, Semenescu Nicolae- director edilitare, Dumitrescu Anca ? sef serviciu resurse umane, Puiu Cezar- sef serviciu patrimoniu, Palaghiu Mihai Dorin- sef serviciu cadastruAtentie;In cazulunui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecaremembru al asociatiei cat si fiecare subcontractant si tert sustinator).Note: 1. In situatia in care din documentele prezentate reiese ca ofertantul sau oricare dintre asociati, daca este cazul, se afla in una din situatiile prevazute la art.180, art. 181, art. 69^ 1 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare sau de Ordinul 314/2010 al ANRMAP, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ce face obiectul prezentei proceduri.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizatasi legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1A. Persoane juridice/fizice romaneDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta: Autorizatia de functionare emisa de BNR, in conditiile OUG 99/2006valabila la data limita de depunere a ofertelorB. Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.Atentie: a. Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilatacu mentiune ?conform cu originalul ? insotite de traducerea autorizatasi legalizata aacestora in limba romana.b. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. -Se solicita: completarea Formularului9 -Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri globala din cel multultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3Infomatii privindsubcontractareaDeclaratie privind listasubcontractorilor si partea/ partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de acestia.In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicitala incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Cerinta nr. 2- Declaratie privind Lista asociatilor si partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite deacestia.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractantasolicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractantela datasemnarii contractului., Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita dedepunere aofertelor. Lista principalelor serviciisimilare solicitatava contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer