Achizitie publica - < INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI COMUNALE SI SATESTI >,COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU
Detaliu pentru invitatia numarul 348020
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348020/05.06.2013
Denumire contract: < INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI COMUNALE SI SATESTI >, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MARGINENI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI MARGINENI)Cod fiscal: 4591627, Adresa: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Telefon: 0234/211032, 0234/206048, Fax: 0234/211032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT MARGINENI, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU, Margineni, Romania, cod postal: 607315, telefon: +04 0234211032, fax: +04 0234211032, persoana de contact: ELENA-DANIELA COSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Margineni, sat Margineni, comuna Margineni, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: < INTRETINERE SI REPARATII DRUMURI COMUNALE SI SATESTI >, COMUNA MARGINENI, JUDETUL BACAU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii si intretinere drumuri comunale si satesti:
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 12.000leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data anterioara datei limitade depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la TREZORERIA BACAU cont RO45TREZ0615006XXX000219, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, Formularul F 12IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 , Formular nr.7 Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 .Ofertantul va depune o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu au fost emise pretentii pana la aceasta data;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala, daca nu au fost emise pretentii pana la aceasta data.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813. Certificat de participare ca oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 (evitarea conflictului de interese )din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;De asemenea, acest formular va fi completat si de catre membrii comisiei de selectie a ofertelor, respectiv: Popa Ionel-viceprimar, Neamtu Elena-contabil, Cosa Elena Daniela-secretar, Paduraru Petru-consilier local, Filimon Cristina-expert achizitii, precum si de catre consilierii locali ai comunei Margineni: BIBIRE IACOB; BARDASU DUMITRU; DAVID VASILE; GRADINARU COSTEL CRISTINEL; PADURARU PETRU; UNGURU LAURENTIU; IACOB IOSIF; FICHITIU DUMITRU; FARAUANU DAN; IOJA GHEORGHE; GHEORGHES IOAN; CANDEA ANDREI VASILE; SCARLAT CONSTANTIN; COJAN NICOLAE; POPA IONEL 1)Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului, in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?Note: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatorib) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic) Autoritatea contractanta va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau extras din Registrul actionarilor/ asociatilor , certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.2.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Se solicita o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de certificaride buna executie pentru cele mai importante lucrariCertificarile vor indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani , in calitate de contractant/subcontractant a maxim 3 contracte similare de natura si complexitate lucrarilor ce fac obiectul contractului, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin600.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat.Personalul de specialitate solicitat pentru realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: - 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri, cu atestat in domeniu;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri cu decizie de numire, Cerinta nr. 3: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului, la utilaje/echipamente/instalatii, dupa cum urmeaza- autogreder;
- buldozere senile;
- excavatoare senile;
- utilaj compactare si vibrare, Cerinta nr. 4: Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor, Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.), Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru unul dintre asociati.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 11:36