Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " Largire drum judetean DJ 154J Breaza ? Voivodeni ? Glodeni, km 10+800-13+900"


Detaliu pentru invitatia numarul 328578
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 328578/01.06.2012
Denumire contract: " Largire drum judetean DJ 154J Breaza ? Voivodeni ? Glodeni, km 10+800-13+900"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Mures str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Savu Felicia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Mures str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Savu Felicia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " Largire drum judetean DJ 154J Breaza ? Voivodeni ? Glodeni, km 10+800-13+900"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract prevede realizarea serviciului de proiectare si executie a lucrarii ?Largire drum judetean DJ 154J Breaza ? Voivodeni ? Glodeni, km 10+800-13+900?- Valoarea estimata fara TVA : intre 1.452.624, 72 si 1.586.486 leiNOTA: ? Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior. Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare s-au raportat la valoarea estimata ce nu cuprinde eventualelor lucrari similare care vor fi achizitionate ulterior .?Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36 lit. e) si lit. e1) din H.G. nr.925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara eventualele lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 586, 486 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 29.052lei.Perioada de valab :120 de zile de la termenul limita de dep a ofertelor. Garan de particip se constituie conform art.86 alin.(1) din HGnr. 925/2006.Forma de constituire este: - virament bancarsau- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada efect virament bancar se realiz prin prezentarea in original al OP cu viza bancii. Cont virament bancar este: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Targu Mures, cod fiscal: 4322980.Instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc asig se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autoritatii contractante de a retine garant de particip sau o parte din garant de particip, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006Dovada constituirii garant de particip trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In event formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre C. N. S.C., autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 5.232, 62 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa depuna 50% din val garantiei de participare vor depune in original: o declaratie pe proprie raspundere cu numarulmediu anual de salariatipe anul2011 si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare Formular nr.23
Garantie de buna executie
- cuantumul :10 % din pretul contractului fara T.V.A.- modul de constituire : prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, devine anexa la contract si va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- modul de restituire a garantiei de buna executie: - 70 % din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor prevazute in contractul subsecvent incheiat, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe bazaPV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularulnr.22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 33. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.4.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.56. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006. Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Lokodi Edita Emoke, Presedintele CJ Mures; Szabo;Arpad, Vicepresedintele CJ Mures; Cristian Ioan Chirtes, Vicepresedintele CJ Mures; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor, Alin Marginean , Puscas Maria - serviciu Financiar- Contabilitate, Ioana Taciuc sef Serviciu Buget, consilieri Directia tehnica: Gorea Mihaela, Sin Daniela, Savu Felicia Maria, Ignat Ionel, Bartha Zsolt, Gaspar Levente, Nirestean Diana, Magyari Zoltan, Ene Gabriela, Bojthe Irina, Plesa Adrian si consilieri judeteni: Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile Grigore, Borsan Doru Aurelian, Cioban Cristian Augustin, Ciotlaus Ionela, Csep Eva Andrea, Eros Csaba, Ferent Tiberiu Nicolae, Filimon Vasile, Giurgea Teodor, Gombos Geza Csaba, Havrilet Nicolae, Hulpus Ioan, Ilyes Toth Alexandru, Kakasi Alexandru, Kardos Mihaela, Magyarosi Erzsebet, Masca Aurelia, Moldovan Teofil, Mora Akos Daniel, Orban Laszlo; Levente, Pokorny Vasile Stefan, Pop Aurel Mircea, Popa Marius Ciprian, Porutiu Mihail, Radu Mircea, Roatis Chetan Ana Daniela, Seracu Ieronim, Szalkay Iosif Carol si Tatar BelaIn conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDocumentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/ copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru serviciul de proiectare, proiectantul va dovedi experienta in proiectare (faza PT+DE+CS), pentru modernizari sau reabilitari de drumuri prin asfaltare, prinprezentarea unui contractde proiectare reparatii/ reabilitare/ constructie de drum. Valoareacontractului de proiectare trebuie sa fie de minim 59.700 lei fara TVA. Se va prezenta copie dupa contractul de proiectare prezentat ca experienta similara sau dupa parti relevante ale acestuia procese verbale de receptie a proiectelor. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca in cadrul contractului prezentat s-au realizat toate fazele de proiectare solicitate (PT+CS+DE)., Experienta similara pentru executie, se solicita ca ofertantiisa faca dovada ca au executat efectiv in ultimii 5 ani lucraria carui obiect a fost executarea unor lucrari similare avand acelasi obiect cu cel al contractului in cauza, in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost in valoare de minim 1.392.800 lei fara TVA. Aceasta valoare trebuie sa fie obtinut din maxim 2 contracte de lucrari. Obligatoriu in cadrul acestor lucrari trebuie sa fi fost executat lucrari de reabilitare/ modernizare drumuri.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copie/copie legalizata/copie conforma cu originalul dupa documentul/ informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerintei, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, aferent contractului de executie lucrari prezentat ca experienta similara/ document constatator sau Certificarea de buna executie, Inf.referitoare la studiile, preg.profesionala si calif.personalului pentru proiectare.a. Proiectanti ? -cel putin 2 ingineri specialisti in domeniul de proiectare drumuri.b.Topograf care va efectua masuratori in vederea obtinerii datelor necesare proiectantului pentru stabilirea exacta a cantitatilor de lucrari necesare, iar la terminarea lucrarilor va preda autoritatii contractante o documentatie topografica ( care va cuprinde toate elementele tronsonului de drum realizat), realizata in sistem Stereo 70, care va fi predata intr-o forma care sa permita prelucrarea ulterioara a datelor.Fiecare specialist din echipa de proiectare, inclusiv topograful autorizat, sa aiba cel putin 3 ani experienta in proiectare, respectiv masuratori si prelucrari date topo., Inf.referitoare la studiile, preg.profesionala si calif.personalului pentru executieSe va face dovada asig personalului de specialitate, raspunzator cu executia lucrarilor, dupa cum urmeaza: a. Sef santier (resp de lucrare) ? absolvental unei Fac de Constructii (ing sau subing)b.RTE ? ing sau subing atestat in oricare domeniu/subdomeniu cuprins in domeniul deConstructii II (constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, conform Ordinului 777/2003) cu atestat valabil la data deschiderii ofertelor, avand calitatea de responsabil tehnic cu executia la minim o lucrare similara.c. Responsabil cu controlul tehnic de calitate ? ing sau subingnumitprin decizie sa desfasoare activitatea de control tehnic de calitate.Situatiile de lucrari vor fi semnate si stampilate, pe langa celelalte semnaturi, de RTE cu executia si de responsabilul cu asigurarea calitatii., Personal calificat: specialisticalificatiaferent lucrariloride executie in domeniul de drumuri si poduri: asfaltator, betonist, Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului /ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii (daca este cazul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer