Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - : LN 3 Benzi carbune - Prestari servicii de reparatii pentru transportoarele cu banda din cadrul S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A. ? P.L. Electrocentrale Paroseni


Detaliu pentru invitatia numarul 346568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 346568/14.05.2013
Denumire contract: : LN 3 Benzi carbune - Prestari servicii de reparatii pentru transportoarele cu banda din cadrul S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A. ? P.L. Electrocentrale Paroseni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Birou Achizitii Paroseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Complexului Eneregetic Hunedoara SA situat in Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, cod 336250, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: : LN 3 Benzi carbune - Prestari servicii de reparatii pentru transportoarele cu banda din cadrul S.C. Complexul Energetic Hunedoara S.A. ? P.L. Electrocentrale Paroseni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie efectuarea reparatiilor de mentenanta planificate (vulcanizari la cald, lipiri la rece, inlocuire covoare cauciuc ale transportorilor si placari tambure) in vederea asigurarii parametrilor tehnici de functionare a transportoarelor cu banda din cadrul SC Complexul Energetic Hunedoara SA ? punct de lucru Electrocentrale Paroseni.in vederea functionarii in conditii de siguranta si eficienta a blocului nr. 4 de 150 MW.
II.1.6) CPV: 51500000-7 - Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3096, 76 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea deconstituire : se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: -art. 87 alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de: 1.548, 38lei
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de5 % (2, 5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la finalizarea contractului, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertanti cat si pentru tertul sustinator. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertanti cat si pentru tertul sustinator (in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1 ), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Andronache Daniel Costel, Manga Marcel, Ciobanu Maria, GiurgiuVasile, Sanrdu Florian Ioan, Arvunescu Ioana, Schmidt Eduard, Mija Eduard, Visan Doru, Diaconu Dragos Iulian, Paciu Gabriela, Miulescu Florin, Dragoi Ion, Tradnik Rudolf, Draghina Adrian, Slavei Damian, Pogocsan Elisabeta, Gradina Nicolae, Pardos Schmidt Cristina, Busoniu Ioan Adrian, Modrea Bianca, Moldovan Cristina, Gavrila Gabriela, Krausz Robert, Dumitrescu Octavian, Slavei Nicolae, Maierean Luminita, Timisan Mihaela Maria, Gyorgy Ana.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotitade certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiesa prestarea serviciilor.Cerinta minima : Ofertantul sa prezinte in lista contracte de servicii prestate si duse la bun sfarsit (respectiv servicii receptionate partial sau receptionate la sfarsitul prestarii, care sa fie in functie), in ultimii 3 ani care sa cuprinda cel putin un contract cu servicii de reparatii similare celor ofertate pentru un transportor cu banda vertical cu cupe si velcante. Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii acestor servicii. In scopul indeplinirii cerintei minime de calificare se vor prezenta fise de experienta similara, conform Formular 12F-1 completata in mod corespunzator si contrasemnata de beneficiarul serviciilor., Cerinta nr.2Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun in dotare proprie sau prin contract/conventie de inchiriere pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .Cerinta minima este ca ofertantul sa faca dovada asigurarii dotarilor tehnice strict necesare pentru efectuarea vulcanizarilor la cald si la rece, minim un set de placi de vulcanizare la cald pentru covor de cauciuc cu latimea de 1400 mm., Cerinta nr 3 Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate cu pregatire profesionala corespunzatoare pentru toate categoriile de servicii pe care le efectueaza..Cerinta minima este ca ofertantul sa faca dovada asigurarii cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului, minim un vulcanizator cu experienta minim 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.05.2013 07:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer