Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? LUCRARI DE RENOVARE?, Cod CPV: 45453100-8


Detaliu pentru invitatia numarul 306237
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Cod de identificare fiscala: 17090636
Adresa: P-ta Regina Maria nr.3, Timisoara
Telefon: 0256/490281
Fax: 0256/407066
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ? LUCRARIDE RENOVARE?, CodCPV: 45453100-8
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: .? LUCRARIDE RENOVARE?, CodCPV: 45453100-8 , urmatoarele locatiiLOT I : S.E.D.P.H. str. Franz Liszt, nr.3, TimisoaraLOT II : C.P.G.- Gavojdia , Str.Principala, nr310 , 0256/335.817LOT III : C.R.R.N.G.- Gavojdia, Str.Principala, nr 314, 0256/335940in cadrul D.G.A.S.P.C.Timis , conform caietelor de sarcini aferente.
Stare procedura: In Desfasurare(suspendata din 02.09.2011 14:59 pana in 05.10.2011 11:00)
Data publicarii: 25.07.2011 14:00
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: .sediul DGASPC Timis , str. P-ta Regina Maria, nr.3, Timisoara
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: .sediul DGASPC Timis , str. P-ta Regina Maria, nr.3, Timisoara
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 307, 053.4 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitate-formular 12A, Declaratie neîncadrare art. 181 -formular 12B-Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C.valabil la data deschiderii ofertelor.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie ;Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Lista principalelor lucrari ult 5 ani: LOT I - un contract sau mai multe , de minim 6200leifara T.V.A., LOT II - un contract sau mai multe , de minim100000lei fara T.V.A, LOT III- un contract sau mai multe , de minim200000lei fara T.V.A, Declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor?-formular 12I*, Certificat ISO 9001/2000 siISO 14001/2001, Informatii privind subcontractantii : Formularul 12 G
Intreaga documentatie este atasata invitatiei de participare din SEAPGarantia de participare : LOT I- 630 Lei, LOT II - 1005 Lei, LOT III - 2004 Lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer