Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Lucrari de pavare trotuare-continuare pe strada Linia Mica si Chimene 2 , sat Prundu , com Prundu , jud. Giurgiu ?


Detaliu pentru invitatia numarul 348758
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)
Numar invitatie: 348758/19.06.2013
Denumire contract: ? Lucrari depavare trotuare-continuarepe strada Linia Mica si Chimene 2 , sat Prundu , com Prundu , jud. Giurgiu ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)Cod fiscal: 5123640, Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Telefon: 0246245120, Fax: 0246245120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Romania, cod postal: 087180, telefon: +40 246245120, fax: +40 246245120, persoana de contact: elena mituleasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Prundu, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Lucrari depavare trotuare-continuarepe strada Linia Mica si Chimene 2 , sat Prundu , com Prundu , jud. Giurgiu ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile ce fac obiectul achizitieisunt lucrari de reamenajare (manopera) a trotuarelor aflate pe raza localitatii Prundu , judetul Giurgiu.Lucrarile se executain scopul asigurarii unor conditii normale de circulatie pietonala si nuimplica proiectare.Valoarea estimata a lucrarilor (manopera+utilaj) :135.279, 10 lei fara TVAProcentul prevazut la capitolul ?Diverse si neprevazute? se stabileste la 3% din valoarea estimata in cuantum de 4.058, 40 lei.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 279 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este de 2.500 lei(1euro = 4, 38 lei curs BNR/15.04.2013).si se poate constitui prin: - scrisoare de gar bancara, in fav AC, in formatul stabilit prin F11, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania;1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de AC;3)sa contina in clar denumirea AC in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestui de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante Nr.cont RO93TREZ3245006XXX000218 deschis la TrezoreriaHotarele , jud.Giurgiu.Cod fiscal :5123640Nu se accepta Fila CEC.- I.M.M.-urile pot constituigarantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei pentru participare.In vederea reducerii garantiei de participare la 50% din valoare, se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M.: -Decl priv. incadrarea intreprinderii in cat. IMM(anexa1 din Ord nr. 27/2006 - Anexa A de la capitolul Formulare);Perioada de valabilitate a garantiei pentru participareeste de 90 de zile.Dovada gar de part se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei.Neprezentarea dovezii constituirii gar de part atrage dupa sine respingerea ofertei.AC are dreptul de a retine gar pentru part con fart 87 alin. 1 dih HG 925/2006.perioada de valabilitate a garantie de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de lucrari, fara TVAsi se constituie astfel: 1% se constituie in termen de max 7 zile de la semnare contractului si restul de 4% se constituie prin retineri din situatiile de plata care vor fi depuse intr-un cont la dispozitia Primariei Comunei Prundu , jud. Giurgiu, cf HG 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se face in conditiile legii .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea ? completare Formular 12A-in originalCerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 12B-in original-Prezentarea datelor de identificare ale firmei (adresa, cod postal, nr. tel/fax, nr.cont deschis la Trezorerie)-Certificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele..( in original sau copie lizibila cf cu originalul)-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.( in original sau copie lizibila cf cu originalul)certificat de participre cu oferta independenta cf ordinului 314/2010.Declaratia privind calitatea de participant: Formular 12CDeclaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ind 1 din OUG 34/2006.Primar: Corbea Catalin, Secretar: Stoica Ioana, Contabil: Olteanu Alexandru, Consilieri: Burgui Alexandru, Buca Tudor, Mirea Ion, Stan Marin, Moescu Florentina, Sandu Elena, Preda Mariana, Ticu Ghe. Marin, Ticu D. Marin, Tanase Nicu, Lupu Marian, Macasoi Petrica, Presedinte comisie de evaluare: Cristescu GigiMembrii comisia de evaluare: Navargeac Ion, Nedelcu Lidia, Surugiu Oana, Comaneanu Dumitra. Cerinta obligatorie: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional/sau alte documente echivalente celor cerute persoanelor fizice si juridice romane
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Ofertantii vor prezenta : informatii generale despre ofertant cu declararea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010. 2011, 2012.Se va completa Formularul 3 .-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de131.000lei .Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.- va prezenta- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani: bilantul contabil din ultimii 3 ani, vizat si inregistrat de organele competente. in locul bilantului contabil aferent anului financiar 2012 se poate prezenta orice alt document din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii: 1se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru celemaiimportante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritaticontractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul va face dovada caa executatin baza unor contracte de executie lucraricel putin 1(una) lucrarede pavare trotuare , lucraria carorvaloare sa fie de cel putin 131000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR . (Formular 12E )2. Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. (Formular 12H)3. o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani(Formular 12I)Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului.Se solicita dupa caz, completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertele care nu indeplinesc conditiile minime de calificare: privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani siexperienta similaranu vor fi selectate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: PentruPretul ofertei punctajulse acorda astfel:
durata de executie
10
Descriere: Durata de executie se puncteaza astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer