Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? LUCRARI DE CONSTRUCTII POD DE BETON ARMAT PESTE PARAUL DAMBU LA INTERSECTIA STRAZII DOROBANTI CU STRADA DAMBU, ORAS BAICOI??


Detaliu pentru invitatia numarul 341201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Numar invitatie: 341201/19.12.2012
Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII POD DE BETON ARMAT PESTE PARAUL DAMBU LA INTERSECTIA STRAZII DOROBANTI CU STRADA DAMBU, ORAS BAICOI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)Cod fiscal: 2845710, Adresa: Baicoi str.Unirii nr.21, Baicoi, Telefon: 0740664922, Fax: 0244/260987
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII POD DE BETON ARMAT PESTE PARAUL DAMBU LA INTERSECTIA STRAZII DOROBANTI CU STRADA DAMBU, ORAS BAICOI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII POD DE BETON ARMAT PESTE PARAUL DAMBU LA INTERSECTIA STRAZII DOROBANTI CU STRADA DAMBU, ORAS BAICOI??.Lucrarile constau in: Lucrarile si operatiunile descrise in caietul de sarcini, respectiv urmatoarele componente conform proiectului tehnic: -Organizare de santier- Varianta pentru devierea provizorie a circulatiei- Demolare podetului existent si indepartarea tuburilor din amplasament- Constructiaculeelor- Structura de rezistenta a suprastructurii- Calea pe pod- Rampede acces- Reparatii in albia raului Dambu- Demolarea variantei de circulatie provizorie.
II.1.6) CPV: 45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 116, 273.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 22.325lei, reprezentand 2 % din valoarea estimata a contractului fara T.V.A. (conf. 43^1 alin. (2) lit.a si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 reactualizata).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor prelungirea acestei perioade.- Garantia de participare se poate constituiprin: -virament bancar (plata se va efectua in contul RO51TREZ5355006XXX000017 deschis la Trezoreria Baicoi, cod fiscal: 2845710, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.O perioada de valabilitate mai mica a scrisorii de garantie fata de perioada de valabilitatea oferteiconstituie motiv de respingere a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. PT IMM-URI -beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .In cazul asocierilor, garantia de participareva fi constituita de liderul asocierii.Garantia de participare trebuie prezentata conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/ 2006 .Garantia departicipare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se va returna de catre autoritatea contractantadupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Documentul va fi scanat si atasat online in sistem sub forma unui fisier unic.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie, este de 10% din pretul contract fara TVA;Mod de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: a. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b.- retineri succesive din situatiile de plata. In acest sens contractantul are obligatia, conform HG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG 925/2006 de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, unde va depune o suma de 0, 5% dinvaloarea totala a contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retinerii succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului.PT IMM-URI - 50% DIN G.B.E.; Restituire: conform HG 925/2006, Art. 92 alin 4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: F1 , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura??o imputernicire pt acesta semnata de reprezentantul legalF2 , , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006??(Primar-Statescu Gheorghe Ciprian; Viceprimar-Oprea Constantin; Secretar-Savu Cristina Mariana; Sef Serviciu Gestiunea Resurselor Financiare si Contabilitate- Gligan Lucian; Sef Serviciu Urbanism -Stefanica Ancuta; Responsabili achizitii publice ? Simona Luntraru si Mariana Buturoiu; Contabilitate ? Barbu Elena si Stroilescu Mihaela; Consilieri locali: Constantin Marius, Dumitrescu Adrian, Fenic Silviu, Hurloiu Alexandru, Iacob Gheorghe, Ionita Marilena, Irimescu Andreea Oana, Lazar Adrian, Maracineanu Marius, Nistorescu Marius, Oprea Constantin, Parvulescu Ion, Popescu Maria Ancuta, Spirea Constantin, Spiridon Daniel, Stefanica Gheorghe, Voinea Dumitru Daniel.)F3, ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''F4 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006''Cazier judiciar si fiscal pentru firma/societatea comercialaF5 , ,Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006''In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte F5.Certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (se solicita prezentarea certificatelor fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anter in care se depun of/cand; dc ofert a incheiat o conventie de esalonare a platilor oblig exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local, acestea se vor prezenta insotita de copii de pe OP prin care se demonstreaza plata la zi a esalonarii, precum si plata obligatiilor curente ale operatorului economic).In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru ofertantul castigator/clasat pe locul I, solicitam prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Acesta se va depune la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile de la data solicitarii. Adresa la care se depune: Primaria Orasului Baicoi, str. Unirii, nr.21, la Registratura Primariei Orasului Baicoi.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii (constructii poduri) sa fie de minim: 2.200.000 lei. Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de minim 1.100.000 lei fara T.V.A.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.., Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani sau document echivalent - se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani/Experienta similara; O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Experienta similara ? ofertantul va prezenta cel putin un contract similar din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie, in valoare de 1.100.000 lei fara T.V.A., sau maxim 4 contracte, care insumate sa fie in valoare de cel putin 1.100.000 lei fara T.V.A., din care minim 1 contract sa aiba ca obiect executia de lucrari de constructii poduri.Acestea trebuie insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale. Documentele se vor accepta in oricare din forme potrivit Ordin 509/2011 al ANRMAP., Informatii privind capacitatea profesionala 1. ? Sef de santier Calificari: ? licentiat in inginerie civila sau diploma echivalenta Experienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor civile -experienta in coordonarea santierului din pozitia de sef de santier;, Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile Calificari: ? Licentiat in inginerie constructii/ arhitectura ? Se va prezenta o copie a legitimatiei vizata la zi Responsabil tehnic cu executia- autorizatie RTE - MDRL in domeniul constructii civile insotit de legitimatia vizata la zi;, 3. ? Responsabil cu controlul tehnic al calitatii Calificari: ? Decizia de nominalizare ca responsabil cu controlul tehnic al calitatii in cadrul firmei, 4. Inginer/subinginer Facultatea de constructii Calificari: ? Licentiat in domeniul tehnic de profil Experienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala in coordonarea lucrarilor de constructii, 5. - Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatate si securitatea muncii pe santierele deschise Calificari: ? Studii superioare universitare ? Autorizat conform Legii nr. 319/2006 sau similar/echivalent -Responsabil protectia muncii - diploma/certificat protectia muncii/sanatate si securitate in munca;, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana terta care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit a), c) si d)., Informatii privind subcontractatii/ asociatii. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; si - datele de recunoastere a subcontractantilor propusi; In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economico-financiara, trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea si exeperienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat. - CV?urile - Formular 12. Acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura in original a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, ? Personal de executie: ; -muncitori de diferite specialitati - prezentare unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Pentru personalul de executie propus se vor depune copii ale contractelor de munca/colaborare/prestari servicii/executie lucrari si ale diplomelor/certificatelor de specialitate/autorizatiilor/ legitimatiilor. Prezentare declaratii de disponibilitate pentru personalul responsabil cu executia. Ofertantul castigator va prezenta documentele pentru demonstrarea experientei relevante pentru obiectul contractului. Operatorul economic/ofertantul sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, valabil la data limita de depunere a ofertei; Cerificarea se va face de catre un organism acreditat de catre RENAR sau de catre un alt organism echivalent., Operatorul economic/ofertantul sa aiba implementat standardul SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertei; Cerificarea se va face de catre un organism acreditat de catre RENAR sau de catre un alt organism echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer