Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII ,,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??


Detaliu pentru invitatia numarul 322997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Numar invitatie: 322997/29.03.2012
Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)Cod fiscal: 2845710, Adresa: Baicoi str.Unirii nr.21, Baicoi, Telefon: 0740664922, Fax: 0244/260987
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, la sectiunea ?Documentatie si clarificari? aferenta prezentei invitatii de participare la cererea de oferta.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??.Lucrarile constau in: Lucrarile si operatiunile descrise in caietul de sarcini, respectiv urmatoarele componente conform proiectului tehnic: -Organizare de santier- Terasamente-Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului-Constructii (recompartimentari, finisaje, constructii, infrastructura/suprastructura, camasuire pereti) si instalatii- Instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire, ventilare, climatizare, curenti slabi, stingere incendiu, instalatie de canalizare, -Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 896, 227.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 97224.54 lei, reprezentand 2 % din valoarea estimata a contractului fara T.V.A. (conf. 43^1 alin. (2) lit.a si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 reactualizata).Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor prelungirea acestei perioade.- In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantul are obligatia sa extinda si perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatiicontractante daca este sau nu este de acord cu prelungireaperioadei de valabilitate a garantiei de participare.- Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.- Garantia de participare se poate constituiprin: -virament bancar (plata se va efectua in contul RO51TREZ5355006XXX000017 deschis la Trezoreria Baicoi, cod fiscal: 2845710), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.O perioada de valabilitate mai mica a scrisorii de garantie fata de perioada de valabilitatea oferteiconstituie motiv de respingere a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
G.B.E. se va restitui conf HG 925/2006, Art. 92 alin 4).Cuantum G.B.E.- 10% din pretul contr fara TVA, prin: - printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari;
- retineri succesive din situatiile de plata.Contr are obligatia, conform HG nr.1045/2011 de a deschide la unitatea Trez Statului din cadrul organului fiscal competent in admin acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz autor contr, unde va depune o suma de 0, 5% dinval totala a contr, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contr autorit contr urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retinerii succesive din sumele datorate si cuvenite contr.PT. IMM- (INCLUSIV ASOCIATIE-TOATE PARTILE)-5% DIN VAL. CONTRACTAutorit contract are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejud creat, in cazul in care contr nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: F 1 , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura??F 2 , , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. 34/2006??(persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar-Statescu Ciprian, Viceprimar-Silviu Fenic, Secretar - Savu Cristina, Sef Contabilitate- Gligan Lucian, Sef Serv. Urbanism- Stefanica Ancuta, C.F.P.-Vararu Cornelia, Coordonator proiect- Dinescu Florian, Resp. achiz. pbl. -Simona Luntraru, Mariana Buturoiu, Contabilitate- Barbu Elena, Stroilescu Mihaela, Director Centru- Balasescu Gheorghe)F 3 , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''F 4 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G nr.34/2006, Cazier judiciarF 5 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(impozitelor si taxelor locale si buget consolidat)-se solicita ca ofertantul/candidatul sa faca dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Inf priv CA-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei aniin domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii (constructii si instalatii) sa fie de minim: 9.000.000 lei (nu se ia in considerare anul in curs)Solicitarea referitoare la valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa nu fie mai mare decat valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2 conform Ordin 509/2011- privind formularea criteriilor de calificare si selectieDeterminarea valoariimedii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de 4.500.000 lei fara T.V.A.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R./B.C.E., Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani sau document echivalent, Cash-flow de executie de minim 435.000 lei pentru o perioada de minim 2 luniCash-flow de executie de minim 435.000 lei pentru o perioada de minim 2 luniOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Indiferent de documentul prezentat pentru a indeplini cerinta, va trebui sa contina suma solicitata si perioada.Suma solicitata este de 435.000 lei, echivalentul a 100.000 Euro (curs B.N.R./B.C.E. anul 2012: Euro= 4.35 lei).Perioada solicitata este de 2 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani/Experienta similaraO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariPentru demonstrarea experientei similare se va prezentaExperienta similara ? ofertantul va prezenta cel putin un contract similar din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie, in valoare de 4.500.000 lei fara T.V.A., sau maxim 4 contracte, care insumate sa fie in valoare de cel putin 4.500.000 lei fara T.V.A., din care minim 1 contract sa aiba ca obiect executia de lucrari de constructii si instalatii.Acestea trebuie insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale., Informatii privind capacitatea profesionala1. ? Sef de santierCalificari: ? licentiat in inginerie civila sau diploma echivalentaExperienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor civile? experienta in coordonarea santierului din pozitia de sef de santier, experienta dovedita prin minim finalizarea unui proiect ce a avut ca obiectiv constructia/ extinderea/ modernizarea/reabilitarea unei cladiri., Informatii privind capacitatea profesionala2. ? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civileCalificari: ? Licentiat in inginerie civila sau diploma echivalenta? AtestatResponsabil tehnic cu executia indomeniul I? Se va prezenta o copie a legitimatiei vizata la ziExperienta profesionala: ? minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor civile.Responsabil tehnic cu executia- autorizatie RTE - MDRL in domeniul constructii civile insotit de legitimatia vizata la zi;, Informatii privind capacitatea profesionala3. ? Responsabil cu controlul tehnic al calitatiiCalificari: ? Licentiat in domeniul tehnic sau studii postuniversitare in domeniul constructiilor? Se va prezenta copia atestatului responsabilului tehnic cu calitatea si /sau decizia de nominalizare ca responsabil cu controlul tehnic al calitatii in cadrul firmeiResponsabil cu asigurarea calitatii - autorizatie CQ - ISC in domeniul constructii civile/Decizie interna de numire ?Responsabil cu asigurarea calitatii?;, Informatii privind capacitatea profesionala4. - Inginer/subinginer instalatii pentru constructiiCalificari: ? Licentiat in domeniul tehnic de profilExperienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala in coordonarea lucrarilor de instalatii pentru constructii, Informatii privind capacitatea profesionala5. - Inginer/subinginer Facultatea de constructiiCalificari: ? Licentiat in domeniul tehnic de profilExperienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala in coordonarea lucrarilor de constructii, Informatii privind capacitatea profesionala6. - Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatatesi securitatea muncii pe santierele deschiseCalificari: ? Studii superioare universitare? Atestat ca expert pentru verificarea masurilor de sanatate si securitatea muncii pe santierele deschise ? autorizat conform Legii nr. 319/2006 sau similar/echivalentExperienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala-Responsabil protectia muncii - diploma/certificat protectia muncii/sanatate si securitate in munca;Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea si exeperienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante., Informatii privind capacitatea profesionala? Personal de executie: -pavator, dulgher, tamplar, zidar, tinichigiu;
-muncitori de diferite specialitati: electricieni, sudori atestati;NotaPotrivit art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana juridica, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.(2) art.190 din OUG 34/2006., Informatii privinddotarile specificeUtilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: statie de betoane -1 buc ;macara - 1 buc ;buldoexcavator - 1 buc.schele ? 3 buc ;laboratoare utilizate si autorizate cel putin degradul II;mai compactor ? 1 buc;aparat de sudura ? 2 buc.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. De asemenea, se va putea prezenta un angajament care sa ateste faptul ca, in momentul semnarii contractului, daca ofertantul va fi declarat castigator, va avea disponibile utilajele, echipamentele tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Ofertantul care nu face dovada cerintelor solicitate va fi exclus de la procedura., Vizitarea amplasamentuluiAutoritatea contractanta are obligatia de a permite personalului sau agentilor ofertantilor sa viziteze amplasamentul lucrarii. Ofertantului i se solicita sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei.Ofertantul va suporta orice eventuale cheltuieli, pierderi sau daune ca rezultat al vizitarii amplasamentului lucrarii., Informatii privind spatiu de cazare temporarOfertantului i se solicita sa faca dovada ca are in dotare / chirie sau alte forme de punere la dispozitie - un spatiu de cazare temporar pe raza localitatii Baicoi, pe perioada derularii contractului de executie, pentru cca 60 de persoane aflate in ingrijire in cadrul Centrului de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap Lliliesti ? Baicoi. Lipsa si neprezentarea ulterioara unei solicitari de clarificari a actului doveditor duce la eliminarea ofertantului din procedura., Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economico-financiara, trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Ofertantul/candidatul sa aibaimplementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 sau echivalentul lui, in termen de valabilitate;, Ofertantul/candidatul sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, in termen de valabilitate;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 17:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer