Achizitie publica - ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII ,,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??
Detaliu pentru invitatia numarul 334633
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334633/31.08.2012
Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)Cod fiscal: 2845710, Adresa: Baicoi str.Unirii nr.21, Baicoi, Telefon: 0740664922, Fax: 0244/260987
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??.Lucrarile constau in: Lucrarile si operatiunile descrise in caietul de sarcini, respectiv urmatoarele componente conform proiectului tehnic: -Organizare de santier- Terasamente-Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului-Constructii (recompartimentari, finisaje, constructii, infrastructura/suprastructura, camasuire pereti) si instalatii- Instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire, ventilare, climatizare, curenti slabi, stingere incendiu, instalatie de canalizare, -Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 212, 132.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.-104242lei, repr2 % din val estim contr fara T.V.A. (conf. 43^1 alin. (2) lit.a si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 react).Per de valab a gar de part este de120 zile de la data limita stab pt dep ofert;Aut contr are dr de a sol ofert prelung ac per.constituiprin: vir banc (plata se va efect in cont RO51TREZ5355006XXX000017 desch la Trez Baicoi, CUI: 2845710), cu cond conf ac de banc pana la data desch ofert;sau prin instr de gar emis in cond leg de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc de atrib.O per de val mai mica a scr de gar fata de per de vala of const motiv de resp a of.Gar treb sa fie irev. Pt IMM- 50% din val.Decl pe propr rasp priv incadr in categ IMM ; In cazul asoc, gar de partva fi const de liderul asoc.Doc va fi scanat si atasat online in sistem sub forma unui fisier unic.
Garantie de buna executie
G.B.E.-10% din pret contract fara TVA; prin: a. instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig;b.- ret succesive din sit de plata.Contr are oblig de a desch la Trez Stat competent un cont de dispon distinct la disp aut contr, unde va depune o suma de 0, 5% dinval tot a contr, fara TVA. Pe parc indepl contr aut cont urm sa alim acest cont de disp prin retinerii succesive din sumele dat si cuv contr.Pt IMM -50% din val. Restituire garant conf. art.92 alin (4)din HG 925/2006 reactual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: F1 , , Decl priv cali de part la proced??o imputernicire pentru acesta semnata de reprezentantul legalF2 , , Decl priv neincadr in prev art. 69^1din O.U.G. 34/2006??(Pr ? Statescu Gheorghe Ciprian;VP ? Constantin Marius;S? Savu Cristina Mariana ; Sef Serv Contab ? Gligan Lucian; Sef Serv urb? Stefanica Ancuta;C.F.P. ?Vararu Cornelia;Coord pr ? Dinescu Florian Mircea;Resp ach publ ? Simona Luntraru si Mariana Buturoiu; Contab ? Barbu Elena si Stroilescu Mihaela; Dir CIAPAH-Balasescu Gheorghe.Cons loc: Constantin Marius, Dumitrescu Adrian, Fenic Silviu, Hurloiu Alexandru, Iacob Gheorghe, Ionita Marilena, Irimescu Andreea Oana, Lazar Adrian, Maracineanu Marius, Nistorescu Marius, Oprea Constantin, Parvulescu Ion, Popescu Maria Ancuta, Spirea Constantin, Spiridon Daniel, Stefanica Gheorghe, Voinea Dumitru Daniel.)F3, ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''F4 - ?Decl pe propr rasp priv neincadr in disp art.180 din OUG nr.34/2006Caz jud si fisc pt firma/soc comF5 - ?Decl pe propr rasp priv neinc in disp art.181 din OUG nr.34/2006In cazul asoc, fiec asoc treb sa prez F5.Certif de atest fisc priv indepl obligat exigib de plata(Se sol prez certif fiscal din care sa reiasa ca of/cand nu are datorii scadente in luna anter in care se depun of/candid;dc ofert a incheiat o conventie de esalonare a platilor oblig exigibile de plata a taxelor si impoz la buget de stat, ac se va prez insotita de copii dupa OP prin care se dem plata la zi a ac esalonari, precum si plata oblig curente ale op ec.) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru ofertantul castigator/clasat pe locul I, solicitam prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Acesta se va depune la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile de la data solicitarii. Adresa la care se depune: Primaria Orasului Baicoi, str. Unirii, nr.21, la Registratura Primariei Orasului Baicoi.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei aniin domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii (constructii si instalatii) sa fie de minim: 9.000.000 leiCifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de 4.500.000 lei fara T.V.A.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R./B.C.E., Prezentarea bilantului contabil pe ultimii trei ani sau document echivalent, Cash-flow de executie de minim 451.000 lei pentru o perioada de minim 2 luniOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Indiferent de documentul prezentat pentru a indeplini cerinta, va trebui sa contina suma solicitata si perioada.Suma solicitata este de 451.000 lei, echivalentul a 100.000 Euro (curs B.N.R./B.C.E. anul 2012: Euro= 4.51 lei).Perioada solicitata este de 2 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani/Experienta similarainsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Experienta similara ? ofertantul va prezenta cel putin un contract similar din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie, in valoare de 5.000.000 lei fara T.V.A., sau maxim 4 contracte, care insumate sa fie in valoare de cel putin 5.000.000 lei fara T.V.A., din care minim 1 contract sa aiba ca obiect executia de lucrari de constructii si instalatii.Acestea trebuie insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale.Contractele si documentele care certifica executarea lucrarilorse vor prezentain original/copie legalizata/copie conform cu originalul., Informatii privind capacitatea profesionala1. ? Sef de santierCalificari: ? licentiat in inginerie civila sau diploma echivalentaExperienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor civile? experienta in coordonarea santierului din pozitia de sef de santier;2. ? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civileCalificari: ? Licentiat in inginerie civila sau diploma echivalenta? Se va prezenta o copie a legitimatiei vizata la ziResponsabil tehnic cu executia- autorizatie RTE - MDRL in domeniul constructii civile insotit de legitimatia vizata la zi;, Responsabil cu controlul tehnic al calitatiiCalificari: ? Licentiat in domeniul tehnic sau studii postuniversitare in domeniul constructiilor? Se va prezenta copia atestatului responsabilului tehnic cu calitatea si /sau decizia de nominalizare ca responsabil cu controlul tehnic al calitatii in cadrul firmeiResponsabil cu asigurarea calitatii - autorizatie CQ - ISC in domeniul constructii civile/Decizie interna de numire ?Responsabil cu asigurarea calitatii?;, 4. - Inginer/subinginer instalatii pentru constructiiCalificari: ? Licentiat in domeniul tehnic de profilExperienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala in coordonarea lucrarilor de instalatii pentru constructii5. - Inginer/subinginer Facultatea de constructiiCalificari: ? Licentiat in domeniul tehnic de profilExperienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala in coordonarea lucrarilor de constructii, Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatatesi securitatea muncii pe santierele deschiseCalificari: ? Studii superioare universitare? Atestat ca expert pentru verificarea masurilor de sanatate si securitatea muncii pe santierele deschise ? autorizat conform Legii nr. 319/2006 sau similar/echivalent-Responsabil protectia muncii - diploma/certificat protectia muncii/sanatate si securitate in munca;Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea si exeperienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante., ? Personal de executie: -pavator, dulgher, tamplar, zidar, tinichigiu;
-muncitori de diferite specialitati: electricieni, sudori atestati;, -prezentare unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Pentru personalulde executie propus se vor depune copii ale contractelor de munca/colaborare/prestari servicii/executie lucrari si ale diplomelor/certificatelor de specialitate/autorizatiilor/ legitimatiilor.Prezentare declaratii de disponibilitate pentru personalul responsabil cu executia.Ofertantul castigator va prezenta documentele pentru demonstrarea experientei relevante pentru obiectul contractului., Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea si exeperienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.- CV?urile - Formular 12. Acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, ,Informatii priv dot specifUtil, mijl de transp si dot min sol sunt: statie de betoane -1 buc ;macara - 1 buc ; buldoexc - 1 buc.schele ? 3 buc ; lab utilizate si autorizate cel putin degradul II; mai compactor ? 1 buc; aparat de sudura ? 2 buc.Se va prez doc care atesta det (dot propr/inchir sau alte forme de punere la dispoz a util, instal, echip teh si lab implic in realiz contr.Se va putea prez un angaj care sa ateste faptul ca, in mom semn contr, dc ofert va fi decl castig, va avea disp util, echip tehn si lab implic in realiz contr.Of care nu face dovada cerintelor sol va fi exclus de la proced. Neasig neces min de instal, echip, util si autoveh neces prev mai sus conduce la decl ca inaccepta of., Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. Informatii privind masurile de protectie a mediuluiOperatorul economic/ofertantul sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, in termen de valabilitate;Cerificarea se va face de catre un organism acreditat de catre RENAR sau de catre un alt organism echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 11:37