Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII ,,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??


Detaliu pentru invitatia numarul 344442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)
Numar invitatie: 344442/27.03.2013
Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Baicoi(Primaria Oras Baicoi)Cod fiscal: 2845710, Adresa: Baicoi str.Unirii nr.21, Baicoi, Telefon: 0740664922, Fax: 0244/260987
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.roSEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? LUCRARI DE CONSTRUCTII SI INSTALATII? AFERENTE OBIECTIVULUI DE INVESTITII , ,REABILITAREA/MODERNIZAREA, EXTINDEREA SI ECHIPAREA SPECIFICA A CENTRULUI DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP LILIESTI ? BAICOI??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile constau in: Lucrarile si operatiunile descrise in caietul de sarcini, respectiv urmatoarele componente conform proiectului tehnic: -Organizare de santier- Terasamente-Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului-Constructii (recompartimentari, finisaje, constructii, infrastructura/suprastructura, camasuire pereti) si instalatii- Instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii de incalzire, ventilare, climatizare, curenti slabi, stingere incendiu, instalatie de canalizare, -Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montajValoarea estimata este de 5.725.202, 36 LEI, din care Cheltuieli diverse si neprevazute: 513.070, 06 lei.Valoarearamasa pentru investitia de baza(C+M si Organizarea de santier siUtilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj ) este de5.212.132, 3 lei.Nota: Valoarea totala a contractului este compusa din valoarea care rezulta din centralizator, la care se adauga valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (maxim 9, 84 %) calculate in anexa la Formularul de oferta.
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 725, 202.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P. -104242lei, repr2% din val estim contr fara T.V.A. ( fara Cheltuieli diverse si neprevazute) (conf. art 43^1 alin.(2) lit.a si art.278^1 alin.(1)din OUG 34/2006 react). Per de valab a G.P. este de 120 zile de la data limita stab pt dep ofert; Aut contr are dr de a sol ofert prelung ac per constitui prin: vir banc (plata se va efect in cont RO51TREZ5355006XXX000017 desch la Trez Baicoi, CUI: 2845710), cu cond conf ac de banc pana la data desch ofert;sau prin instr de gar emis in cond leg de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc de atrib. O per de val mai mica a scr de gar fata de per de val a of const motiv de resp a of. Gar treb sa fie irev. Pt IMM-- 50% din val. Decl pe propr rasp priv incadr in categ IMM; In cazul asoc, gar de part va fi const de liderul asoc. Doc va fi scanat si atasat online in sistem sub forma unui fisier unic.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare cf. art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Ofertantilor le sunt aplicabile prevederile art 278^1, lit.c) din O.U.G.34/2006, respectiv retinerea din garantie a sumei de 8081.21lei.(art.278^1 din O.U.G. 34/ 2006 lit c) : intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; adica 7980 lei + 0.01% * (5.212.132, 3 lei - 4.200.001 lei)= 7980 lei + 0.01% * 1.012.131, 3 lei = 7980 lei + 101, 21 lei = 8081, 21 lei).Echivalenta lei/alta valuta se va face la data de 18.03.2013Dovada constituirii garantiei de participare se face cf. art.17 alin.(3)si(4)din HG 1660/2006, adica documentul va fi scanat, semnat de catre ofertant cu semnatura electronica si uploadat in S.E.A.P. Se va depune si in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
G.B.E.-10% din pret contract fara TVA; prin : a) instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig; b) ret succesive din sit de plata. Contr are oblig de a desch la Trez Stat competent un cont de disp aut contr, unde va depune o suma de 0, 5% din val tot a contr, fara TVA. Pe parc indepl aut cont urm sa alim acest cont de disp prin retinerii succesive din sumele dat si cuv contr. Pt IMM-50% din val.Restituire garant conf. art.92 alin (4) din HG 925/ 2006 reactual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: F1 , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura??o imputernicire pt acesta semnata de reprezentantul legalF2 , , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006??(Primar-Statescu Gheorghe Ciprian; Viceprimar-Oprea Constantin; Secretar-Savu Cristina Mariana; Sef Serviciu Gestiunea Resurselor Financiare si Contabilitate- Gligan Lucian; Sef Serviciu Urbanism -Stefanica Ancuta; C.F.P.- Raducanu Irinel; Coordonator proiect ? Dinescu Florian Mircea; Responsabili achizitii publice ? SimonaLuntraru si Mariana Buturoiu; Contabilitate ? Barbu Elena si Stroilescu Mihaela; Director CIAPAH ?Balasescu Gheorghe.Mihailescu Bogdan- MANAGER DE PROIECT(S.C. INFINIO SOLUTIONS S.R.L.); Danescu Dorina ? R.T.E. - din cadrul S.C. INFINIO SOLUTIONS S.R.L.Consilieri locali: Constantin Marius, Dumitrescu Adrian, Fenic Silviu, Hurloiu Alexandru, Iacob Gheorghe, Ionita Marilena, Irimescu Andreea Oana, Lazar Adrian, Maracineanu Marius, Nistorescu Marius, Oprea Constantin, Parvulescu Ion, Popescu Maria Ancuta, Spirea Constantin, Spiridon Daniel, Stefanica Gheorghe, Voinea Dumitru Daniel.)F3, ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''F4 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006''Cazier judiciar si fiscal pentru firma/societatea comercialaF5 , ,Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006''In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte F5.Certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Se solicita prezentarea certificatelor fiscale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor; dc ofert a incheiat o conventie de esalonare aplatilor oblig exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local, acestea se vor prezenta insotita de copii de pe OP prin care se demonstreaza plata la zi a esalonarii, precum si plata obligatiilor curente ale operatorului economic).In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru ofertantul castigator/clasat pe locul I, solicitam prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Acesta se va depune la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile de la data solicitarii. Adresa la care se depune: Primaria Orasului Baicoi, str. Unirii, nr.21, la Registratura Primariei Orasului Baicoi.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitatinecesare indeplinirii contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta dovada prin care confirma, ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii in valoare de 435.000 lei pentru o perioada de 2 luni de zile de la data semnarii contractului. Se va completa de ofertant/ofertant asociat (se cumuleaza)/tert sustinator (se cumuleaza). Indiferent de documentul prezentat pentru a indeplini cerinta, va trebui sa contina suma solicitata si perioada.Suma solicitata este de 435.000 lei, echivalentul a 100.000 Euro (curs B.N.R. anul 2013: Euro= 4.35 lei). Perioada solicitata este de 2 luni.( calcul fara Cheltuieli diverse si neprevazute), Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele competente sau orice alte documente(chiar si neinregistrate) , care sa indeplinirea cerintei de calificare- se vor prezenta copii cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani in domeniul de activitateaferent obiectului prezentei achizitii (constructii si instalatii) sa fie de minim: 10.000.000 lei( calcul fara Cheltuieli diverse si neprevazute)Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fiadmisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de5.000.000 lei fara T.V.A. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani sistraini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R.pentru fiecare an in parte.Nota: Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi ani, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective saudocumente echivalente.Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora;In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economico-financiara, trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.- Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora, Informatii privinddotarile specificeUtilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: 1. statie de betoane -min 1 buc ;2. macara - min 1 buc ;3. buldoexcavator - 1 buc.4. schele ? min 1 buc ;5. laboratoare autorizate cel putin degradul II6. mai compactor ? min 1 buc;7. aparat de sudura ?min 1 buc.De asemenea, se va putea prezenta un angajament care sa ateste faptul ca, in momentul semnarii contractului, daca ofertantul va fi declarat castigator, va avea disponibile utilajele, echipamentele tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Ofertantul care nu face dovada cerintelor solicitate va fi exclus de la procedura. Neasigurarea necesarului minim de instalatii, echipamente, utilaje si autovehicule necesare prevazute mai sus conduce la declararea ca inacceptabilaa ofertei.Nota : Autorizarea laboratoarelor de analiza si incercari se face de catre Inspectoratul de Stat in Constructii, in baza O.M.F.P. 2465/ 2010 si a H.G. 808/ 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii, publicat in M.O. nr. 735/ 12.08.2005. Se respecta prevederile SR EN ISO/ CEI 17025:2005.- Se va prezenta o , , Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari??.-Se va prezenta documentul care atesta dipozitia (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.CALITATEA IN CONSTRUCTII se asigura conform art.9 lit f) din LEGEA NR.10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificari.De asemenea, calitatea in constructii se asigura conform art.21 si art.23 din LEGEA NR. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificari., Informatii privind tert sustinator. (In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana).Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.69 ^1, ale art. 181 lit. a, c 1 si d din OUG nr. 34/2006., Personal de executie: -pavatori, dulgheri, tamplari, zidari, tinichigii, masinisti, sudori, lacatusi mecanici, fierari betonisti, automacaragii, soferi, instalatori.-muncitori de diferite specialitati: electricieni, sudori atestati;Se vor prezenta copii ale diplomelor/ certificatelor de specialitate/autorizatiilor/ legitimatiilor pentru personalulde executie propus .Se va prezenta , ,ANGAJAMENTUL OFERTANTULUI PRIVIND RESURSELE UMANE??., Informatii privind capacitatea profesionala1. ? Sef de santierCalificari: ? licentiat in constructii civile sau diploma echivalentaExperienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor civile-experienta de cel putin 3 ani in calitatea de sef santier;2. ? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile? Pentru Responsabil tehnic cu executia- se va prezenta autorizatie RTE - MDRL in domeniul constructii civile , valabila la data limita de depunere a ofertelor.3. ? Responsabil cu controlul tehnic al calitatiiCalificari: ? Decizia de nominalizare ca responsabil cu controlul tehnic al calitatii in cadrul firmei4. - Inginer/subinginer instalatii pentru constructiiCalificari: ? Licentiat in domeniul tehnic instalatii pentru constructiiExperienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala in domeniul lucrarilor de instalatii pentru constructii5. - Inginer/subinginer Facultatea de constructii civile si industrialeCalificari: ? Licentiat in constructii civile si industrialeExperienta profesionala: ? minim 3 ani experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii6. - Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatatesi securitatea muncii pe santierele deschiseCalificari: ? Studii superioare universitare? Atestat ca expert pentru verificarea masurilor de sanatate si securitatea muncii pe santierele deschise ? autorizat conform Legii nr. 319/2006 sau similar/echivalentOfertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea si exeperienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.Se vor prezentaCV?urile personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor .- CV?urile - Formular 12. Acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?.-Se vor prezenta declaratiile de disponibilitate pentru personalul responsabil cu executia.-Se vor prezenta documente care sa contina: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome/ atestate/ decizii/ legitimatii/ contracte de munca/colaborare ?parti relevante/ certificate)., ,Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani??;Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;
-Se va prezenta si angajamentul de participare, care a fost obtinut de catre candidat/ofertant, privitor la personalul/organismul tehnic de specialitate, in special pentru asigurarea controlului calitatii, daca este cazul., Experienta similara.Din lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul a executat lucrari similare ca natura si complexitate, in baza a cel putin unul sau cel mult 5 contracte, in valoare/ valoare cumulata de minim 5.000.000 lei.( calcul fara Cheltuieli diverse si neprevazute)In Fisa/Fise se vor preciza denumirea contractului, beneficiarul, perioada desfasurarii contractului, valoarea in lei/ euro, descrierea succcinta a naturii lucrarilor care au facut obiectul contractului.Se vor prezenta certificari de buna executie/ orice alte documente emise sau contrasemnate de beneficiari, prin care sa se confirme experienta similara solicitata.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ., Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Informatii privind standarde de asigurarea calitatiiInformatii privind standarde de asigurarea calitatiiOperatorul economic/ofertantul sa aibaimplementat standardul SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertelor;, Informatii privind masurile de protectie a mediuluiOperatorul economic/ofertantul sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer