Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? LUCRARI DE IGNIFUGARE A MATERIALELOR SI PRODUSELOR COMBUSTIBILE DIN LEMN DIN PODURILE IMOBILELOR ADMINISTRATE DE S.A.I.F.I?


Detaliu pentru invitatia numarul 331487
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 331487/11.07.2012
Denumire contract: ? LUCRARI DE IGNIFUGARE A MATERIALELOR SI PRODUSELOR COMBUSTIBILE DIN LEMN DIN PODURILE IMOBILELOR ADMINISTRATE DE S.A.I.F.I?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania, cod postal: 020331, telefon: +4 0214091224, fax: +4 0214091209, persoana de contact: Serviciul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. FABRICA DE GLUCOZA NR. 3A, SECTOR 2, BUCURESTI, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? LUCRARI DE IGNIFUGARE A MATERIALELOR SI PRODUSELOR COMBUSTIBILE DIN LEMN DIN PODURILE IMOBILELOR ADMINISTRATE DE S.A.I.F.I?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de tratare cu produse ignifuge a materialelor lemnoase in conformitate cu prevederile Normelor tehnice de aparare impotriva incendiilor.
II.1.6) CPV: 45343100-4 - Lucrari de ignifugare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.460lei. ( pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 1)In cazul in careGarantia de participare se constituie prin Scrisoare de Garantie Bancara, aceasta se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Se prezinta formularul 15.2) Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Cont SAIFI: RO51RNCB0082044172580001 BCR Sucursala Unirea.Nu se accepta depunerea de numerar, la casieria autoritatii contractante.Se accepta numai ordine de plata care sunt vizate de banca.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator o suma raportata la valoarea estimata a contractului, in conformitate cu prevederile art.278ยน, alin.(1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 2.730 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului va fi de 5% ( 2, 5 % pt. IMM-uri) din valoarea acestuia, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului se va constitui conf. art.90 alin.(1) sau alin(3*)din HG 925/2006: (1) Prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 zile de la semnarea contractului .(3*) Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011 ( privind modif. art.90 alin (3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.) - Completare formular1Note: a. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare tert sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind calitateade participant la procedura. - Completare formular 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006cu modificarile si actualizarile ulterioare.Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta 34/2006cu modificarile si actualizarile ulterioare.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti .b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.c. Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 181 lit. a), c1) si d). Drept urmare, aceasta( tertul sustinator) va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 lit. a) , c1) si d).- Completare formular 3.Documente de confirmare :1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial ?(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).2. Certificat fiscal cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta(original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?).Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaConf. Ord. ANRMAP 314/2010- Completare formular A.Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006Note: a. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dl. Ion Boblea- Director Sucursala, Dl.Marius Grajdan ? Director Tehnic, D-na Bianca Pop ? Director Economic, D-na Virginia Mihailovici- Director Comercial, D-na Cristina Burciu ? sef Serviciu Achizitii, Dl.Liviu Chirila ? sef sectie prestari servicii intretinere.b. Se solicita prezentarea ? Declaratia pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 691din OUG 34/2006?, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.- Completare formular B. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizicea). Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Documente de confirmare : - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis cucel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor. Operatorul economic trebuie sa aiba inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.- Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. ? urilor (daca este cazul) .Cerinta nr.2Autorizatii profesionale detinute de operatorul economic.Se va prezenta: - Autorizarea privind ignifugarea materialelor combustibile eliberata de MAI ? Centrul National pentru Securitatea la Incendiu si Protectia Civila. (conform Metodologiei ? Ordin nr.87/2010)Se prezinta copie dupa autorizatie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de inf gen in care se va specif: Med cifrei de af glob pe ult 3 ani, pt care ex ex fin inch.Pt a fi consid calif of tr sa indepl urm cer: Media cifr de af glob pe ult 3 ani sa fie min 500.000 lei.*Pt convers in Ron, daca sit fin sunt intocm in alta mon, se va lua in cons curs med an lei/val com de BNR/BCE pt an resp.Cap ec si fin a op ec poate fi sust si de o alta pers, indif de natura rel jurid existente intre op ec si pers resp. Op ec care benef de sust sit ec si fin treb sa doved aceasta, de regula, prin prezent unui angaj ferm, inch in forma autent, semn de catre pers care il sust. Pt sust nivel min al indic cifra de af, angaj ferm prez treb sa garant ca in caz in care contr intampina dific pe parcurs derul ct, pers sust se obl sa asig indepl compl si reglem a obl contr prin implic sa dir.Compl form 4Doc de conf: Bilant cont (copie liz cu ment cf cu orig inreg la org comp, pt confirm cifr de af pt fiec an pt care exista ex fin inch.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Fisa de exper simil ? pt 1 (un) ct de lucr simil (lucr de ignif)se complet fisa cf form 6.Pt a fi consid calif, of treb sa faca dov ca a exec in cadr ac ct, lucr de ignif pt supraf de min 12.000 mp.Capac tehn a op ec poate fi sustin si de o alta pers, indif de nat rel jurid exist intre op ec si pers resp.Op ec care benef de sust tehn treb sa doved ac, de reg, prin prez unui angaj ferm, inch in forma aut, prin care confirma ca va pune la disp ofertant res tehn invoc. Pt sustin cer min ref la exper simil angaj ferm prez treb sa garant ca in caz in care contractantul intampina dificult pe parcurs derul ct, pers sustin se obl sa asig indepl completa si reglementara a obl contract prin implic sa dir.Daca un grup de op ec dep o of sau o candid com, at cap tehn se dem prin luar in consid a res cumul ale tut membr grup.Se solicita copia contractului sau a partilor din contract care contin informatii relevante., Cerinte privind personalulDeclaratie privindpersonalul de conducere, personalul de specialitate responsabil direct de executarea contractului., Informatii privind dotarea tehnica ce urmeaza a se utiliza in vederea indeplinirii contractului, Informatii privind asocierea, sustinerea, dupa caz.a) Se va prezenta Acord de asociereIn cazul in care oferta comuna a asociatilor este declarata castigatoare acestia vor prezenta actul privind asocierea, legalizat, inainte de semnarea contractului.b) Se vor prezenta Angajamente de sustinere de catre terti., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora Certificarea sistemului demanagement al calitatii pentru lucrari de ignifugare.Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, pentru lucrari de ignifugare, conform standardului ISO 9001:2008 ( sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011., Certificarea sistemului demanagement al mediului pentru lucrari de ignifugare.Se solicita dovada certificarii sistemului de management al mediului, pentru lucrari de ignifugare, conform standardului ISO 14001:2005 ( sau echivalent) de catre un organism abilitat. Nu se admit ofertanti in curs de implementare.In cazul de asociere/sustinere tert, standardul de calitate se va asigura conform Ordinului ANRMAP 509/2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, online, in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer