Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Lucrari de intretinere - plombari si covoare bituminoase pe drumurile judetene din Sincrai, jud. Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 328537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 328537/01.06.2012
Denumire contract: ? Lucrari de intretinere -plombari si covoare bituminoase pe drumurile judetene din Sincrai, jud. Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Mures str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Savu Felicia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Mures str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Savu Felicia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Lucrari de intretinere -plombari si covoare bituminoase pe drumurile judetene din Sincrai, jud. Mures?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 30
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract prevede realizarea de lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombarea suprafetelor degradate si covoare bituminoase
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 795, 326 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 135.906lei.Perioada de valabilitate :120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - virament bancarsau- uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada efec viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original al OP cu viza bancii. Numarul de cont in care se poate efectua viramentul bancar este: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Targu Mures, cod fiscal: 4322980.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta doc.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autorit contract de a retine garantia de participare sau o parte din garantia de participare, conform: ? art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;? art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In eventual formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 8239, 53 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc preved legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in original : o declaratie pe proprie raspundere cu numarulmediu anual de salariatipe anul2011 si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare Formular nr.23
Garantie de buna executie
- cuantumul :10 % din pretul contract fara T.V.A.- modul de constituire- prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale;sau- prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig. Garan de buna executie constituita printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig , devine anexa la contract siva fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- modul de restituire: - 70 %dinvaloarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la termin lucr prevazute in contrac subsecvent incheiat, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pretentii asupraei, iarriscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la exp perioadei de garantie a luc executate, pe bazaPV de recep fin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.2;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 3;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata;Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ;
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.55. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.4.6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Lokodi Edita Emoke, Presedintele CJ Mures; Szabo;Arpad, Vicepresedintele CJ Mures; Cristian Ioan Chirtes, Vicepresedintele CJ Mures; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDocumentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc 1 se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizarea judiciara sau faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraPrezentarea a cel multtrei documente / contracte / procese-verbale de receptiecare sa confirme executarea de lucrari de plombari si covoarepe drumuri asfaltate in ultimii 5 ani in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost invaloare de minim 2.100.000 lei fara TVA (minim un contract sa fie de covoare bituminoase sau contract in care s-au executat inclusiv covoare bituminoase).Fisele de experienta similara vor fi insotite de copie / copie legalizata /copie conforma cu originalul dupa urmatoarele documente : contract sau parti relevante din acesta, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, aferent contractului de executie lucrari prezentat ca experienta similara, document constatator sau Certificarea de buna executie, Decl privind utilajele, instalatiile, echip tehnice de care dispune op economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractuluiCerinta minima de calificarestatie de produc amixturi asfalt sau contract cu un furnizor de asfalt, cu indicarea amplasament;statie de prep a emulsiei sau contract cu un furnizor de emulsie, cu indicarea amplasament;freza mecanica cu banda transportoare min 2 buc;masina de taiat asfalt cu disc diamantat pt realiz racordarilor min 1 buc;instalatie de curatat sub presiune min 2 buc;perie mecanica -min 1 buc.;mai mecanic si/sau placa vibratoare min 2 buc.;instalatie pentru raspandirea emulsiei min 2 buc.;autocisterna de apa cu dispozitiv stropire si /sau maturare min 1 buc.;cilindru compactor min 2 buc;vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste min 2 buc;repartizator de mixturi asfaltice min 1 buc;mijl de transport adecvate transp de mixtura asfaltica dotate obligatoriu cu prelate min 4 buc;mijl de transport pentru dif mate min 3 buc., Inform referit la studiile, pregatirea prof si calificarea pers de conducere, precum si ale pers respons pt indeplinirea contractului de lucrariSe va face dovada asig personal de specialitate, raspunzator direct de indeplinirea contractului dupa cum urmeaza: a. Sef santier (responsabil de lucrare) ? absolvental unei Fac de Constructii (ing sau subing)b.Responsabil tehnic cu executia (ing sau subing) atestat in oricare din specialitatile corespunzatoare domeniului de constructii II ( conform Ordinului 777/2003, cap.3 art.9) ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele.c. Responsabil cu controlul tehnic de calitate - O persoana autorizata sau numita sa desfasoare activitatea de control tehnic de calitate (ing sau subing).Situatiile de lucrari vor fi semnate si stampilate, pe langa celelalte semnaturi, de responsabilul tehnic cu executia si de responsabilul cu asigurarea calitatii.d. personal calificat in domeniul lucrarii si anume min. 3 asfaltatori., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii: (daca este cazul Informatii privind certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer