Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Lucrari de modernizare Drum Comunal 49 A L=264 m si Drum Local L=298 m, in comuna Hartiesti, judetul Arges??


Detaliu pentru invitatia numarul 334227
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA HARTIESTI
Numar invitatie: 334227/23.08.2012
Denumire contract: , , Lucrari de modernizare Drum Comunal 49 A L=264 m si Drum Local L=298 m, in comuna Hartiesti, judetul Arges??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HARTIESTICod fiscal: 4122566, Adresa: COM.HARTIESTI, JUD. ARGES, Hartiesti, Telefon: 0248/297050, Fax: 0248/297050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.HARTIESTI, JUD. ARGES, Hartiesti, Romania, cod postal: 117395, telefon: +40 0248/297050, fax: +40 0248/297050, persoana de contact: Primaria Hartiesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM.HARTIESTI, JUD. ARGES, telefon: +40 0248/297050, fax: +40 0248/297050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Lucrari de modernizare Drum Comunal 49 A L=264 m si Drum Local L=298 m, in comuna Hartiesti, judetul Arges??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , , Lucrari de modernizare Drum Comunal 49 A L=264 m si Drum Local L=298 m, in comuna Hartiesti, judetul Arges??
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 788 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3735 leifara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii unei contestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de1.867, 88 lei fara TVAModul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar ? Cont bancar nr. RO13TREZ04724510271XXXXX deschis la Trezoreria Campulung Muscelii)ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original
Garantie de buna executie
Potrivit art.89 alin 2 din HG 925/2006 garantia de buna executie va fi constituita in procent de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Se vor respecta si prevederile HG 1045/2011 in cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului -Formularulnr.05, original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.06, original.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr.07, original-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 25, original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta-Formular nr.15 original;Ofertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.23, original.Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sun urmatoarele: - Andrei Petre ? primar;
- Dumitru Defteriu ? viceprimar;
- Gabriel Hepenet ? secretar;
- Constanta Burhan- contabil sef;Consilieri locali: - Andrei Ion- Bina Nicolae- Chitulescu Gabriel- Iacob Florinel;
- Mesteacan Severica;
- Sindilaru Ion;
- Zamfirescu Vasile;
- Tanasescu Nicolae;
- Muraru Ion;
- Muraru Catalin Ofertantul va prezenta: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarea rezultatului procedurii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 186.788lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putina unei lucrari/un contract de lucrari similare, dus la bun sfarsit a carei valoare sa fie cel putin egala cu 186.788 lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCEaferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (princontract de inchiriere sau altele similare) la urmatoarele utilaje: - compactor cu rulouri- compactor cu pneuri- topitor de bitum- o autobasculanta- pompa hidraulica de beton, Informatii privind resursele umane Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana ;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri: minim 1persoana;
-responsabil pentru calitate ? inginer-inspector protectia munciiDovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: -angajamentele de disponibilitate pentru lucrare, semnate in original, din partea personalului tehnic responsabil cu indeplinirea contractului, datate cu maxim30 de zile, fata de data de depunere a ofertelor .- Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copia dupa diploma de absolvire, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze., Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor, SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Garantia lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Perioada de garantie a lucrarii?? se acorda astfel: a) Perioada de garantie cea mai mare: 10 pct.b) Pentru celelalte oferte admisibile care au perioade mai mici punctajul se acorda astfel: Gp = gmin/gn x10 unde: Gp = punctajul acordat pentru garantia lucrariigmin=garantia lucrarii minima ofertatagn= garantia lucrarii careia i se calculeaza punctajulDurata de garantie minima a lucrarii este de 2 ani.Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma. Garantia maxima a lucrarii va fi de 10 ani.O durata mai mare de 10ani nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar.
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru nivelul pretului cel mai scazut se acorda punctajul maxim de 80 de puncte, acesta scazand direct proportional cu cresterea pretului, conform formulei: Pp = pmin/pn x 80, unde: Pp= punctajul acordat pentru pretul ofertat
Termen de executie
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru un termen de executie mai mic se acorda punctajul maxim. b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Tp = tmin/tn x 10 unde: Tp= punctajul acordat pentru termenul de executietmin= termenul de executie minim ofertatTermenul minim de executie este de 1 luna calendaristica, iar cel maxim este de 3 luni calendaristice
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer