Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Lucrari de reabilitare privind caile de comunicatii str.Cojocarilor si str.Petru Maior,Municipiul Orastie,judetul Huendoara??


Detaliu pentru invitatia numarul 348013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Orastie
Numar invitatie: 348013/05.06.2013
Denumire contract: ? Lucrari de reabilitare privind caile de comunicatii str.Cojocarilor si str.Petru Maior, Municipiul Orastie, judetul Huendoara??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului OrastieCod fiscal: 4634515, Adresa: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie, Telefon: +40 766143903, Fax: +40 254242560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Aurel Vlaicu, Nr.3, Orastie, Romania, cod postal: 335700, telefon: +40 766143903, fax: +40 254242560, persoana de contact: IONELAFIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Lucrari de reabilitare privind caile de comunicatii str.Cojocarilor si str.Petru Maior, Municipiul Orastie, judetul Huendoara??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza proiectului pus la dispozitie se vor executalucrari de reabilitare pe strazile Cojocarilor si Petru Maior cupavaje din beton in suprafata de 14226 mp.Nota: Valoarea aferentaprocentului de diverse si neprevazute este: 200, 058 lei.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 050, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare este de37, 005 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertei, stabilita in invitatia de participare.Mod de constituire :1.Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumu de 37, 005 valabil pentru o perioada de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei, stabilita in invitatia de participare.Instrumentul de garantare va contine obligatoriu toate prevederile art.87 alin1 din HGRnr.925/2006 cu mod.si compl.ulterioare, inclusiv angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare suma de 5630.27 leicalculata conform prevederilor art.287 indice 1 alin.1 din OUG nr.34/2006 cu mod.si compl.ulterioare, insituatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre a.c. a masurilor de remediere necesare 2.Prin depunerea unui ordin de plata / fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont: RO79TREZ3705006XXX000043 deschis la Trezoreria Orastie), CIF 4634515 Garantia este irevocabila.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, dar trebuie sa prezinte documente doveditaorecf. Legii nr.346/2004.In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota : Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta , neintroducandu-se in plicul exterior.Echivalenta leu/alta valuta: curs leu/alta valuta comunicat deBNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului , exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004). Se va constitui : - fieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform prevederilor HG nr. 925/2006, art. 92, alin. (4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sus?inerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN DISPOZITIILE art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 2.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre BUGETUL LOCAL - din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Certificatul poate fi depus/prezentat in oricare din urmatoarele forme : original/ copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.4. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale Bugetului General Consolidat Al Statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice - din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal).Certificatulpoate fi depus/prezentat in oricare din urmatoarele forme: original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Pentru persoane juridice strainePrezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile de neincadrare in situa?iile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.5.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.Cerinta obligatorie: 5.1. DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA - Formular 3.5.2. Se solicita completarea CERTIFICATULUI DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 4. (se va completa si prezenta in original)5.3. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIA PREVAZUTA LA art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 5.Persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Balan Ovidiu-primar, PopaDoru ? Viceprimar, Iordan Teodor-secretar, Hosu Radu ? Director Tehnic, Jorza Lucia ? director economic, Costoiu Calin ? consilier juridic, Pojoni Oliver ? inspector investitii, Firidon Ionela-responsabil achizitii publice.Persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica ? membrii Consilului Local: Ardelean Dana Alina, Bulz Dionisie, Calinescu Cristian Mihai, Ciora Adrian Sergiu, Dumitru Maria Angela, Ileasa Talida Daniela, Maris Daniela Letitia, Mercurean Liviu Sebastian, Muntean Alexandru, Neamtu Sergiu Daniel, Pasca Ioan, Petre Radu Onut, Pindarelu Nicolae, Ploesteanu Flaviu Horia Vasile, Popa Dorin Ioan, Rosu Mircea Ovidiu, Sangeorzan Octavian, Todea Cornel Nicolae, Tamba Alin Adam.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.La elaborarea ofertei se va avea in vedere ca fiecare subcontractor sa nu se afle in situa?ii de conflict de interese astfel cum este reglementat de art 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr.1: Persoane juridice/fizice romane1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte caobiectul de activitate al operatorului economic include lucari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii, Informatiile cuporinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampliata de ofertantcu mentiune , ,conform cu originalul, , cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatiidocumentului depus in oferta, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Cand se depune oferta comuna asociatii vor prezenta documentul solicitat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr.2 - Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente a tarii respective. Documentele trebuie prezentate in traducere autorizata in limba romana.Nota: a. Toate documentele de calificare emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.b. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;c.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.d.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului castigator depunerea documentului in original/copie legalizata, daca s-a prezentat initial in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2.500.000 leiPentru transformarea in lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro;pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in lei.Tert sustinator (daca este cazul)- Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se aflein situatia care determina excluderea din procedurade atribuire conform prevederilor art.180 si ale art.181lit.a), c indice 1 si d)- Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.- Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principaleleor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul in care un grup de operatori economici depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul nr. 8 dinSectiunea FormulareExperienta similara.Executia de lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri.Ofertantulva face dovada executarii in ultimii 5 ani, in baza unui contract de lucrari de natura sicomplexitatea celor care fac obiectul prezentei achizitii(lucrari de drumuri) cu o valoare cumulataegala sau mai mare decat 1.850.280 lei, fara TVA . Lista lucrarile executate in ultimii 5 ani insotita de .certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executie lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Declaratie privind echipamenteletehnice, utilaje, instalatiNecesarul de utilaje, instalatii si echipamente tehnice va fi cel care va rezulta din Formularul Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii pe categorii de lucrari, in functie de procesele tehnologice pentru toate categoriile de lucrari prevazute in caietul de sarcini.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantulPentru calculul echivalen?ei, in cazul operatorilor straini, se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.(www.bnr.ro), Informatii referitoare la personalul de conducere.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Personalul minimnecesar pentru indeplinirea sarcinilor contractuale corelat cucerintele contractului, cu respectarea Legii nr.10/1995, privind calitatea in constructii si a Hoatararii Guvernului nr.1.425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -personalul autorizat pe specialitati tehnice va fi cel care va rezulta din Formularul ce cuprinde lista consumurilor cu mana de lucru pe categorii de lucrari in functiede procesele tehnologicepentru toate categoriile de lucrari prevazute in caietul de sarcini;
-necesarul pentru personalul responsabil cu executia lucrarilor care va fi utilizat pentru indeplinirea contractului: a.)responsabil tehnic cu executia(RTE) atestat in domeniul Constructii rutiere, drumuri ?se va prezenta certificatul de atestare tehnico-profesionala eliberat conform Ordinul MDRT nr.777/2003 si care sa fie valabil la data limita de depunere a oferteib.inginer constructii drumuric.)Persoana desemnata pentru asigurarea controlului calitatii lucrarilor (se va prezenta decizia interna de numire)d.)unresponsabil cu protectia munciiNota: -Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si cele ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului., Informatii privind asociatiiDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile.Intelegereatrebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata de executie a contractului.Acorduri de asociere (daca este cazul), conform art.44 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va prezenta o declaratie privind subcontractantul /subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Nota: Este interzisa schimbarea subcontractantilor desemnati in oferta pe parcursul derularii contractelor, cu exceptia unor situatii deosebite, bine motivate si numai cu acordul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau propunerii financiare initiale (art. 96, alin. 1 si 2 din H.G. nr. 925/2006). Informatii privind asigurarea calitatii.Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer