Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Lucrari de reparare, refacere drumuri?


Detaliu pentru invitatia numarul 346902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE HIDROCARBURI SA
Numar invitatie: 346902/17.05.2013
Denumire contract: , , Lucrari de reparare, refacere drumuri?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC CENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE HIDROCARBURI SACod fiscal: RO 26176052, Adresa: Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Arad, Telefon: 0257-307765, Fax: 0257-270407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Arad, Romania, cod postal: 310169, telefon: +40 257307765, fax: +40 257270407, persoana de contact: Corina Cap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad Bd-ul Iuliu Maniu nr 65-71, Arad, Romania, cod postal: 310169, telefon: +40 257307765, fax: +40 257270407, serviciu achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Lucrari de reparare, refacere drumuri?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparare refacere drumuri .Valoarea estimata a lucrarilor este de 71000 lei la care se adauga TVA.In cadrul devizului general nu au fost prevazute cheltuieli pentru diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1400 lei Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Plata se va efectua in contul SC CET H SA RO 56 INGB 0016 000037468911 Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui conform prevederilor art 90 din HGR 925/2006.In cazul in care se va convenii asupra constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive atunci se vor avea in vedere prevederile HGR nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 1Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalulCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberat de primarie in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea conform cu originalulCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare in original, semnata si stampilata, in conformitate cu Formularul nr. 7 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va prezenta pentru conformitate cu documentul in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- CA globala in ultimii 3 ani, Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani care poate fi insotita de certificate care sa indice beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarii se precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin aceste certificari ofertantul va face dovada executiei de lucrari de natura si complexitate similare obiectului contractului prin cel putin un contract maxim doua, Declaratie privind utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Autobasculanta Bc. 1 Cilindru compactor Bc. 1 Buldoexcavator Bc. 1 Placa vibrocompactoare Bc. 1 Masina de taiat rosturi Bc. 1 Mai mecanic Bc. 1Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer