Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - « Lucrari de vopsitorie a stalpilor tip « Electrica » si « RATC » precum si a bordurilor din municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in anul 2012»


Detaliu pentru invitatia numarul 323500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CONSTANTA
Numar invitatie: 323500/06.04.2012
Denumire contract: « Lucrari de vopsitorie a stalpilor tip « Electrica » si « RATC » precum si a bordurilor din municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in anul 2012»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CONSTANTACod fiscal: 4785631, Adresa: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Telefon: 0241488157, Fax: 0241488195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 0241488157, fax: +40 0241488924, persoana de contact: GHIULNIHAL MUTALAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « Lucrari de vopsitorie a stalpilor tip « Electrica » si « RATC » precum si a bordurilor din municipiul Constanta si Statiunea Mamaia in anul 2012»
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa urmatoarele operatiuni in cadrul lucrarilor de vopsitorie: 1. Vopsirea stalpilor se va realiza in doua straturi cu vopsea de culoare galben-sulf, pe o inaltime de 4 metri de la baza, iar terminatia va fi o banda lata de 15 cm trasata cu vopsea de culoare alba;2. Vopsirea bordurilor se va realiza alternativ, astfel: In culori alb si galben satin pe principalele artere rutiere din municipiul Constanta, b-dul Mamaia si promenada din statiunea Mamaia;In culori alb si orange in zona statiilor de taxare din statiunea Mamaia;
II.1.6) CPV: 45442100-8 - Lucrari de vopsire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 056.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1 611, 12 leiModul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar in contul IBAN RO29TREZ2315006XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta (cod fiscal 4785631) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului de lucrari fara TVA.Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In aceste caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A..IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor? Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta);? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si prezenta ?olograf? (scris integral de mana) si se va intocmi conform modelului pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G.nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A- declaratie privind eligibilitatea;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinO.U.G.nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala).2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.Gnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice / fizice romane? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include lucrari din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11.O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care operatorul economic doreste sa subcontracteze o parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta o declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit. Este atasata la aceasta invitatie de participare. Se poate descarca de catre orice operator economic de la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer