Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Lucrari recompartimentare spatii aferente gradinitei PN 3-Licurici, str. Stefan cel Mare nr. 1A ? Lucrari de amenajare gradinita? Cod CPV: 45000000-7 - Lucrari de construc?ii


Detaliu pentru invitatia numarul 331524
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Hunedoara
Numar invitatie: 331524/11.07.2012
Denumire contract: ? Lucrari recompartimentare spatii aferente gradinitei PN 3-Licurici, str. Stefan cel Mare nr. 1A ? Lucrari de amenajare gradinita? Cod CPV: 45000000-7 - Lucrari de construc?ii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului HunedoaraCod fiscal: 2127028, Adresa: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Telefon: 0254.716.322, Fax: 0254.716.087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128, telefon: +40 254716322, fax: +40 254716087, persoana de contact: OVIDIU MARIUS HADA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Hunedoara din Str. Libertatii, Nr. 17, Hunedoara, Romania, cod postal: 331128,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Lucrari recompartimentare spatii aferente gradinitei PN 3-Licurici, str. Stefan cel Mare nr. 1A ? Lucrari de amenajare gradinita? Cod CPV: 45000000-7 - Lucrari de construc?ii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul prezentului proiect il constituie recompartimentarea spatiilor aferente Gradinitei PN 3, situata in municipiul Hunedoara, str. Stefan cel Mare nr. 1 A, in vederea mutarii in aceeasi cladire a Gradinitei PP Licurici si executarea instalatiilor aferente
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 351.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare =2114Lei (IMM beneficiaza de reducere cu 50% conf Legii 346/2004 daca se prezinta documente justificative inacest sens) cu valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, se va constitui fie cu Scrisoare de garantie emisa de o societatefinanciara (Banca sau Societate de asigurari) sau prin O.P in contul autoritatii contractante nr. RO62TREZ3675006XXX000050, deschis la Trezoreria Hunedoara, instrumente de virament si de la societati de asigurariGarantia de participare se restituie in 3 zile de la finalizarea procedurii de achiyitie in baza Cererii depuse la sediul aut. contractante.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se regaseste in situatiile: a) ofertantul revocaoferta in perioada de valabilitate a acesteia, b)ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie aferentaContractului de lucrari, c)Ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul de lucrari in termenul convenit d) ofertantul seregaseste in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 - in acesta situatie se retine din garantia de participare o suma calculateconform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera c) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de ofertantul declarat castigator al procedurii in suma echivalenta cu 10% (5% ptr IMM conf. Legii346/2004) din valoarea Contractului fara TVA.Modalitate de constituire - conform prevederilor Art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor - in proportie de 70%, diferenta de 30% se restituie dupa semnarea PV de receptie finala a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea ?Formular 3- declaratie pe propria raspundere din care sa reiasaca acesta nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 4- declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 5- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinuluinr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Formular 14- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale- sa rezultesituatia obligatiilor scadentein luna anterioara luniiin care se depune oferta-declaratiela art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006(persoane cu functie de deciziein cadrul aut. Contractantein ceea ce priveste derularea, organizarea , derularea si finalizarea proceduriide atriburii: Viceprimar Dan Nicolae Robert, Coordonator Birou Achizitii, Bucur Mariana Lilica, Director tehnic Ladislau Demeter, Birou Investitii Nimu Ioan, Director economic Bindea Mircea Marcel din consiliul local urmatorii consilierii locali: ALDEA ANA MARIAAPOSTOLESCU DANBALOSIN NICOLAEBOBOUTANU DANCAZAN FLORINCULCEA TUDORELCHIS SERBAN ANA ?AURELIADAN NICOLAE ROBERTDEMETER ILIEDRAGOESCU MIHAI TUDORFARCAS BIANCA MAGDALENAFARCAS LADISLAUVALEAN GHEORGHEGYORFI JENOHEPUT TEODORHORVATH ZOLTANMUNTEANUGIGITALABAN DORELSOS IOSIFZUBERECZRICHARDVASILESCU TATIANA MARINELA.In cazul unei oferte comunefiecare membru al grupului are obligatiade a depune acesta declaratie.-Formular 16- Documente care atesta statutul de IMM- certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local- sa rezultesituatia obligatiilor scadentein luna anterioara luniiin care se depune oferta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in original sau copiestampilata conform cu originalul- ca poate desfasura activitatile din obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale-Bilantul contabil pentru anul 2009;b) Bilantul contabil pentru anul 2010;c) Bilantul contabil pentru anul 2011 si ultima Balanta de verificare;in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul de catre ofertant.d) Cifra medie de afaceri (globala)aferenta ultimilor 3 ani sau perioadei de activitate daca aceasta este sub 3 ani - minim 211.351, 11 lei si se va raporta la la moneda nationala calculata la un curs Euro inforeuro BCE valabil ptr luna martie 2012, 1 Euro = 4, 3480 Lei, acesta nu va depasi dublul valorii estimatea contractului Declaratie privind asigurarea riscului profesional. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind prezentarea politei de asigurare a lucrarilor in termen de maxim 3 zile de la semnarea contractului de lucrari
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara prezentare lucrare similarade aceiasi complexitatecu lucrarile ce urmeaza a fi atribuiterespectiv lucrariexecutatein ultimii 5 ani, lucrari cumulate din unul, maxim trei contracte in valoare de cel putin 211.351, 11 lei.Recomandare, Proces verbal de receptie partiala/totala terminare lucrari.RTE?in domeniul constructiilor civile.RTE?in domeniul retele electrice RTE-Retele edilitare?apa si calanalizare.CQ in domeniul c-tiilor civile ?ing.specialist c-tii civile Pt.lucrari de instalatii, retele edilitare apa/canaling.Specialist instalatii sau hidrotehnica.CQ?instalatii electrice ing. Profil electric.Sef santier?Ing.Specialist in c-tii civile exp.Gen min.5 ani.ing.Specialist in instalatii pentru c-tii.inginer specialist profil electric atestat ANRE grad IIIA siIIIB Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul.CV-uri, autorizatii, diplome ale personalului implicat. Certificare ISO 9001 SI ISO 14001 in domeniul de activitate similar cu alprocedurii , sau documente echivalente.Nu se accepta societati in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP, sau la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer