Achizitie publica - ? Mansardarea ?i modificarea cladirii Academiei de Sport"
Detaliu pentru invitatia numarul 356595
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356595/18.12.2013
Denumire contract: ? Mansardarea ?i modificarea cladirii Academiei de Sport"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Tirgu-MuresCod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.3, cam.13, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 0265268330, fax: +04 0365801856, persoana de contact: Aprodu Mirela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Targu Mures, Piata Victoriei nr.3, cam.45, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Mansardarea ?i modificarea cladirii Academiei de Sport"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Mansardarea ?i modificarea cladirii Academiei de Sport"Mentionam faptul ca valoarea estimata a contractului de lucrari cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in conformitate cu prevederile art. 29 alin.2 indice 1 din O.U.G.nr.34/2006 modificata si completata ulterior astfel: Valoarea estimata a contractuluifara diverse si neprevazute 804.582 lei?fara T.V.A- 37.907 lei ?fara TVA -valoarea aferenta lucrarilor diverse si neprevazutePondere lucrarilor diverse si neprevazute este in procent de4, 71%.
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 842, 489 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 16.000 leiEchivalenta pentru o Garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul unei contestatii, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C. sau care a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare ?prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de societate de asigurari, prin retineri succesive din plata facturilor partiale. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conformprevederilor H.G. 1045/2011.Garantia de buna executie se va restitui astfel: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Pentru indeplinirea acestei cerinte se solicita operatorilor economici, in conformitate cu prevederile art. 188, alin. (3), lit a, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarle ulterioare, certificari de buna executie, care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Se vor respecta prevederile Ordinului 509/2011. Pentru echivalenta leu-alta valuta se va folosi cursul mediu BNRpentru ultimii 5 ani.Prin ?executate si duse la bun sfarsit? se vor intelege toate situatiile prevazute la art.14 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011., Declaratie conform art. 188 alin. 3 lit. f privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor respecta prevederile Ordinului 509/2011., Declaratie conform art. 188 alin. 3 lit.d privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere. Declaratie conform art. 188 alin. 3 lit.b cuprinzand informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Declaratie conform art. 188 alin. 3 lit.c cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; ISO 9001 sau echivalent ? constructii civile si industrialSe solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului vor fi indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste cacerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final., ISO 14001 sau echivalent ? constructii civile si industriale Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului vor fi indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste cacerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.12.2013 13:40