Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - « Mobilier pentru obiectivul «Modernizare, extindere si dotare scoala speciala Emil Garleanu, Municipiul Galati, Judetul Galati »


Detaliu pentru invitatia numarul 339918
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI
Numar invitatie: 339918/22.11.2012
Denumire contract: « Mobilier pentru obiectivul «Modernizare, extindere si dotare scoala speciala Emil Garleanu, Municipiul Galati, Judetul Galati »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GALATICod fiscal: 3127476, Adresa: StradaEroilor 7, Galati, Telefon: 0236468060, Fax: 0236468060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: StradaEroilor 7, Galati, Romania, cod postal: 800119, telefon: +40 236468060, fax: +40 236468060, persoana de contact: Directia Tehnica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetului Galati: Galati, StradaEroilor 7, etaj 2, Biroul Licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « Mobilier pentru obiectivul «Modernizare, extindere si dotare scoala speciala Emil Garleanu, Municipiul Galati, Judetul Galati »
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza mobilier de birouri pentru birourile administrative, salile de clasa si salile pentru activitatile didactice si de terapii, necesare desfasurarii activitatii didactice la Scoala speciala ?Emil Garleanu?, amplasata in Mun. Galati, Str. Garii nr.66, la intersectia cu str. N. Balcescu. Mobilierul confectionat va fi montat de catre furnizor la sediul autoriatii contractante, in spatiile pentru care sunt destinate. Contravolarea montajului va fi inclusa in pretul ofertat.
II.1.6) CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 313, 966.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 lei (50% pentru IMM-uri ? se va completa Formularul nr. 9 ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?);Modalitatea de constituire: prin virament bancar (in contul RO25TREZ3065006XXX000230-Trezoreria Galati, cod fiscal 3127476), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin depunere in numerar la caseria unitatii ? conform model Formularului nr. 7 ?Scrisoare/instrument de garantare ?; Cursul de raportare ptG.P.: cursul BNR din data de 26.10.2012, respectiv 1 euro = 4, 5538 lei.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.;Dovada constituirii garantiei de participare: copie dupa documentul de plata sau instrumentul de garantare lipit pe plicul ce contine oferta, langa Formularul nr. 8 ? ?Scrisoarea de inaintare?;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si formele precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din val ctr fara TVA (pt .IMM-uri 50% cu ?Decl. privind incadrarea in categ. intrepr.mici si mijlocii?). Modalitati de constituire: prin virament bancar (RO 25 TREZ 3065 006X XX00 0230-Trez Galati, CF 3127476), prin instrument de garantare emis in conditii legale de o societate bancara/ societate de asigurari? cf. Form. nr. 12; Durata garantiei de buna executie (G.B.E.) a ctr. este aceeasi cu perioada dintre momentul semnarii ctr. si al P-V de receptie si montare/asamblare a produselor. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra G.B.E., oricand pe parcursul indeplinirii ctr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care Furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 1A.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 1B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 1C.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa Formularul nr.1.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare. Se va completa Formular nr. 1S ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie la nivel de unitate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Nicolae Dobrovici-Bacalbasa (Presedinte), Costel FOTEA (Administrator public), Paula Elena SIMION (Director executiv Directia Tehnica), Lucean MIHALCEA (Director executiv Directia economie si finante), Nicoleta MACRI (Sef serviciu), Daniela DRAGUS (consilier Directia Tehnica), Camelia GRAUR (consilier Directia Tehnica), Florina LUNGU (consilier Directia Tehnica), Andreea ILIE (consilier Directia Tehnica), Nicoleta CHIOSA (consilier Directia Tehnica), membrii comisiei buget-finante din cadrul Consiliului Judetului Galati: Sandu Viorica, Tuicu Emil, Zaharia Eugen, Podaru Tinca, Arama Iulian-Nicusor, Hapeci Daniela-Simona, Durbaca Eugen.6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.7. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.Pentru persoane juridice straine: - Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea U.A.T.-JUDETUL GALATI C.J. Galati , va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate / atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat;Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 600.000 lei.Pentru pers. jurid. straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Doc. solicitate trebuie sa fie inreg. si vizate la autoritatea din tara respectiva. Ofertanti care trebuie sa efect. conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale comunicate de Banca Centr.Europeana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare obiectului achizitiei, realizate in ultimii 3 ani, care va cuprinde o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2: Experienta similara (E.S): pentru indeplinirea cerintei se solicita maxim doua contracte de furnizare produse similare obiectului achizitiei, derulate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 300.000 lei fara TVA.Nota: Nr. de ani solicitati in ved. demonstr E.S. se va calcula prin raport. la data lim. de depun. a ofertelor. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/contracte/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, in copie lizibila cu ment. ?Cf. cu origin.?, stampilat si semnat de ofertant. . (documente emise in cf. cu prev. art. 97^1 din HG 925/2006)., Cerinta nr.3Ofertantul va face dovada ca dispune de: - responsabil de proiect - specialist inprelucrarea lemnului/materialului lemnos (PAL, MDF) ? cu experienta dovedita prin implicarea sa minim intrun proiect similar;
- tehnicieni/personal asamblare mobilierspecializat in asamblare/montaj mobilier.Mentionam ca mobilierul tip dulapuri, rafturi/etajere, birouri, banci scolare, etc. va necesita montarea la fata locului. Cladirea scolii speciale ?Emil Garleanu? are 5 niveluri si cuprinde 14 sali de clasa, o sala de festivitati, 8 cabinete/sali de activitati precum si birouri/spatii administrative, toate urmand sa fie dotate cu mobilier., Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa CV-uri, copii dupa certificarile/autorizatii/atestatele profesionale ale acestora, in termen de valabilitate al acestora, care sa sustina experienta solicitata (copii semnate si stampilate conform cu originalul).Pentru demonstrarea experientei profesionale se vor solicita copii dupa contractele individuale de munca sau dupa contractele de colaborare pentru personalul tehnic de specialitate.Pentru persoanele responsabili tehnici care nu sunt angajati permanenti ai ofertantuluise permite prezentarea de angajamente.Operatorul economic declarat castigator va depune copii dupa contractul de munca/colaborare pentru care a prezentat angajament.Documentele incheiate in alte limbi decat limba romana se vor prezenta insotite de traduceri autorizate in limba romana., Cerinta nr. 4: Se va prezenta cate o mostra reprezentativa din materialele folosite : PAL melaminat, MDF melaminat, conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini, pct. 2. Mostrele se vor depune impreuna cu oferta.Solicitarea este necesara avand in vedere obiectul achizitiei ?mobilier- si cantitatea mare de piese de mobilier, peste 800 de bucati, in vederea stabilirii conformitatii materialelor utilizate cu piesele de mobilier ce vor fi livrate., Cerinta nr. 5: Informatii privind subcontractantii: Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora (daca este cazul). Prezentarea documentelor relevante privind resursele materiale si umane pentru partea lor de implicare in contract. Partea/partile subcontractate vor fi insusite si contrasemnate de catre subcontractanti.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare incheiat intre ofertant si subcontractor in original sau in copie legalizata., Cerinta nr. 6: Informatii privind asociatii (daca este cazul).In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului. Cerinta nr. 1: Sistem de management al calitatiiCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila conform cu originalul stampilat si semnat de persoana autorizata.Se precizeaza standardul si/sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care sa ateste conformitatea cu standardul specificat.Se accepta: certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii/ raport de audit finalizat din care reiese ca ofertantul va primi calificarea pentru certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat la Invitatia de participare - sectiunea Documente si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer