Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, Modernizare drum comunal Traisteni ? Valea Seaca, Com. Valea Doftanei, Jud. PRAHOVA??


Detaliu pentru invitatia numarul 353408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valea Doftanei (PrimariaValea Doftanei)
Numar invitatie: 353408/05.09.2013
Denumire contract: , , Modernizare drum comunal Traisteni ? Valea Seaca, Com. Valea Doftanei, Jud. PRAHOVA??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valea Doftanei (PrimariaValea Doftanei)Cod fiscal: 2843116, Adresa: Valea Doftanei, sat Tesila, Valea Doftanei, Telefon: +40 244365367, Fax: +40 244365202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Modernizare drum comunal Traisteni ? Valea Seaca, Com. Valea Doftanei, Jud. PRAHOVA??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , , Modernizare drum comunal Traisteni ? Valea Seaca, Com. Valea Doftanei, Jud. PRAHOVA??Sectorul de drum are o lungime de 4033ml.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini.Valoarea C+M (fara TVA): 2.595.918, 03 lei.Cheltuieli diverse si neprevazute: 9% din valoarea C+M, respectiv 233.632, 62 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 829, 550.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 50.000, 00 lei, reprezentand 2 % din valoarea estimata a contractului fara T.V.A. (nu se ia in calcul valoarea cheltuielilor , ,diverse si neprevazute).Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cel publicat de BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 122 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In situatia depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform art. 278 1, alin.(1), lit.b) din OUG nr.34/2006.IMM?urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.Modul de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prezentate in original conform art. 86 din HG Nr. 925/2006.Garantia de participare se poate depune si prin ordin de plata in contul IBAN RO12 TREZ 5225 006X XX00 0070, Trezoreria Campina, CIF 2843116. Garantia de participare se va posta scanata in SEAP pana la data limita stabilita de depunere a ofertelor, insotita de dovada constituirii garantiei de participare, conform art 86 alin (5) lit (a) si alin (6) din HG 925/2006, si se va prezenta si in original , de catre toti operatorii economici, la Primaria Valea Doftanei, cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertei. Aceasta va fi insotita si de scrisoarea de inaintare.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de particip se va returna in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum - 10% din valoarea totala a contractului fara TVA. Forma de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilorrezultate ca urmare a situatiilor de lucrari prezentate si acceptate la plata de autoritatea contractanta. In acest caz contractantul areobligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, conform HG nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 %din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retinerisuccesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de bunaexecutie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 2 ? Formularul nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedurapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta 3-Certificat fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de stat ? emis de Administratia Finatelor Publice;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , coform cu originalul??.Certificatele fiscale solicitate vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se vor depune oferteleCerinta 4 .- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ? emis de Directia de Impozite si Taxe Locale;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??, inclusiv pentru sucursale / filiale /puncte de lucru implicate in derularea contractului.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-auindeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vorprezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 5 - Formular nr. 3- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.Cerinta 6 - Formular nr. 4. - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta 7 - Formular nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006.NOTA: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, catsi de tertul sustinator, daca este cazul)Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in partePentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Manea I. Ion ? primar, Oceanu Adrian-Iulian ? viceprimar, Piele Vasile ? secretar, Rijnoveanu Maria ? sef birou financiar-contabil, BrinzaElena-Gabriela ? sef birou administratie publica locala, Munteanu Mihaela ? inspector, Susu Mihai ? consilier personal, Neagu Ileana-inspector, Rijnoveanu Ion-Gelu ? membru de rezerva si CONSILIERII LOCALI: Barboi Pavel, Bitu Gheorghe, Branciog Tudor, Costea Lucian Vileford, Dragan Viorel, FeticuAdrian-Dorin, Moise Viorel, Oceanu Daniel Vasile, Bucur Vasile, Piele Iulian, Savu Daniel, Serban Ciprian-Florin, Manea Ion, Tintea Adrian-Nicolae Persoane fizice/ juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartineoperatorul economic (original /copie legalizata/ copie conform cu originalul), din care sa rezulte: obiectul declarat de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari solicitate (specific obiectului contractului). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie safie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice /juridice straine: documente edificatoare (original / copie legalizata/ copie conform cu originalul + original traducere inlimba romana de catre traducator autorizat) sau o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legalereferitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare saua unei asociatii profesionale care are competente in acest sens din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespundacategoriei de lucrari solicitate (specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: In cazul prezentarii documentului in copie conform cu originalul, Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantuluiclasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare prezentarea Certificatuluiconstatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind situatia economico-financiara - cifra medie de afaceriglobala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 5.191.000 lei RON., Prezentarea bilanturilor contabile, vizate si inregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari ofertantului, daca va constata neconcordante intre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la DirectiaGenerala a Finantelor publice pe fiecare din anii respectiviPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2Prezentarea a cel putin un contract finalizat de executie lucrari similare in valoare de 2.595.918, 03 lei sau maxim 4 contracte, care insumate sa fie in valoare de cel putin 2.595.918, 03lei fara T.V.AContractul va fi insotit de proces-verbal de receptie sau recomandare saudocument/certificat constatator, emise de beneficiar.Prin formularea contract de lucrari finalizat se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese-verbale dereceptie partiala; sau- lurari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinta 3 - Informatii privind dotarea tehnica - cerinte minime: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (proprietate, leasing sauprin contracte/conventii de inchiriere) cel putin de urmatoarele tipuri deechipamente: -laborator de incercari grad 2, pentru mixturi asfaltice si betoane, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii;
-statie de preparat beton ;
-statie de mixturi asfaltice;
-instalatie fabricare amorsa ;
-repartizor ? finisor mixturi asfaltice;
-cilindru compactor ;
-autogreder;
-autobasculante ;
-autobetoniere ;
-excavator ;
-incarcator frontal ;
-freza de asfalt latime de min. 500mm ;
-perie mecanica;
-buldoexcavator;
-autotreiler ;, Cerinta 4Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere., Cerinta 5Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -personal RTE atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;
-manager proiect, absolvent de studii superioare ;
-sef de santier cu experienta specifica in domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata.-Responsabil cu controlul tehnic al calitatii-Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatatesi securitatea muncii pe santierele deschise, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileO.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de adovedi sustinerea de care beneficiaza., Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeazasa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi., Informatii privind asocierea Cerinta nr. 11.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) valabil la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor pentru domeniul de activitate care face obiectulachizitiei., Cerinta nr. 22.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent(certificarea sistemului de management de mediu) valabil la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor pentru domeniul de activitate care faceobiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie
15
Descriere: Componenta tehnica
Termen de interventie
5
Descriere: Componenta tehnica: timpul in care operatorul economic se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciului sau efectelor devastatoare ce se pot produce in conditii meteo nefavorabile (ploi abundente, viituri de pe versanti care pot duce la blocajul partii carosabile)-(pana la receptia finala)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 122zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer