Achizitie publica - ,, Modernizare drum judetean DJ 107: Alba Iulia ? Teleac ? Hapria ? Straja ? Berghin ? Colibi ? Secasel ? Cergaul Mare ? Veza ? Blaj ? Sancel ? Lunca Tarnavei ? Sona ? Jidvei ? Santamarie ? Cetatea de Balta ? lim. jud. Mures, km 19 + 600 ? km 28 + 826, TR
Detaliu pentru invitatia numarul 334752
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334752/03.09.2012
Denumire contract: , , Modernizare drum judetean DJ 107: Alba Iulia ? Teleac ? Hapria ? Straja ? Berghin ? Colibi ? Secasel ? Cergaul Mare ? Veza ? Blaj ? Sancel ? Lunca Tarnavei ? Sona ? Jidvei ? Santamarie ? Cetatea de Balta ? lim. jud. Mures, km 19 + 600 ? km 28 + 826, TRONSON I cu km real masurati in teren de la km 26 + 600 la km 30 + 035, judetul Alba ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AlbaCod fiscal: 4562583, Adresa: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Telefon: 0258-813380, 0258-811982, Fax: 0258-813325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510118, telefon: +40 0258813380, fax: +40 0258813325, persoana de contact: Camelia Elena Galac Vitan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Alba, Piata Ion I.C.Bratianu nr.1, Alba Iulia,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , Modernizare drum judetean DJ 107: Alba Iulia ? Teleac ? Hapria ? Straja ? Berghin ? Colibi ? Secasel ? Cergaul Mare ? Veza ? Blaj ? Sancel ? Lunca Tarnavei ? Sona ? Jidvei ? Santamarie ? Cetatea de Balta ? lim. jud. Mures, km 19 + 600 ? km 28 + 826, TRONSON I cu km real masurati in teren de la km 26 + 600 la km 30 + 035, judetul Alba ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mo, , Modernizare drum judetean DJ 107: Alba Iulia ? Teleac ? Hapria ? Straja ? Berghin ? Colibi ? Secasel ? Cergaul Mare ? Veza ? Blaj ? Sancel ? Lunca Tarnavei ? Sona ? Jidvei ? Santamarie ? Cetatea de Balta ? lim. jud. Mures, km 19 + 600 ? km 28 + 826, TRONSON I cu km real masurati in teren de la km 26 + 600 la km 30 + 035, judetul Alba ?Valoarea minima de 22.009.669 lei reprezinta valoarea estimata a contractului initial.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 210, 669 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
20.000 lei, perioada de valabilitate a garantiei de part 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO03TREZ0025006XXX000171 deschis la Trezoreria Alba Iulia, cod fiscal 4562583; 3)Numerar depus la casieria autoritatii contractante. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 5.789, 70 lei conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este 10% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular O)sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, si daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un contdisponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: completare FormularBIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie Cerinta obligatorie: completare Formular B 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completare Formular B 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta- certificate de atestare fiscala1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local. Din documentul prezentat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau este in faliment (alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva)Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Cerinta obligatorie: completare ? Formular B 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaAceasta cerinta trebuie respectata de Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator participant la procedura.Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean Alba, Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Cucui Alin Florin; Daramus Eugenia Marcela; Dirzu Ioan; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar LucianMihai; Narita Virgil Nicolae; Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Roman Florin Claudiu; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae.Hurbean Mariana - Secretar al Judetului Alba; Marian Florin Aitai ? Director executiv; Opruta Elena - Director executiv adjunct;Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Cerinta obligatorie: completare ? Formular AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul unui tert sustinator, se vor completa declaratii conform art. 180, 181, a), c). Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficiul Registrul ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata constituie conditie de calificare.In cazul unei oferte depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, care este declarata castigatoare, operatorii economici isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca ofertantul nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare, oferta va fi considerata inacceptabila.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial Declaratia privind indeplinirea criteriilor de calificare, in conformitate cu prevederile art. 11, alin (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal, prin care sa confirme ca indeplineste criteriile de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de Atribuire - Formular H 2. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte. (inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea)., Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaDeclaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - Formular D - (01.01.2007 ?prezent)Autoritatea contractanta solicita prezentarea a maxim trei contracte de lucrari, care au avut ca obiect lucrari similare si a carorvaloare insumata sa fie egala sau mai mare de 1.500.000 lei fara TVA.In vederea sustinerii fiseiexperientei similare Formular Ese solicita prezentarea urmatoarelor documente: - certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prin contracte de lucrari executate si duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces ? verbal de receptie partiala;, Continuare Cerinta nr. 1sau- lucrari receptionate insotite de proces ? verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces ? verbal de receptie finala, Cerinta nr. 2- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratia va contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Formularul va fi insotit de CV-urile pentru personalul de specialitate care va indeplini contractul., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii- declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora - Formular H, Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, - Formular H1, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund pentru partea de contract pe care o realizeaza, in solidar, in fata autoritatii contractante. Certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta, Certificat care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001:2001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 15:02