Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE DC 13A SI DC 13B IN SATELE CRAIESTI SI VARLEZI, COMUNA VARLEZI, JUDETUL GALATI?


Detaliu pentru invitatia numarul 328822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Varlezi (Primaria Varlezi)
Numar invitatie: 328822/07.06.2012
Denumire contract: , , MODERNIZARE DRUMURICOMUNALE DC 13A SI DC 13BIN SATELE CRAIESTI SI VARLEZI, COMUNA VARLEZI, JUDETUL GALATI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Varlezi (Primaria Varlezi)Cod fiscal: 4412233, Adresa: Comuna Varlezi, Varlezi, Telefon: 0236332230, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Varlezi, Varlezi, Romania, cod postal: 807330, telefon: +40 236332230, fax: +40 236332230, persoana de contact: Tita Scripcariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Varlezi, comuna Varlezi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , MODERNIZARE DRUMURICOMUNALE DC 13A SI DC 13BIN SATELE CRAIESTI SI VARLEZI, COMUNA VARLEZI, JUDETUL GALATI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare DC 13 A in satul Varlezi- lungimea propusa pentru modernizare masoara 810, 00 mdina carepe lungimeade 627, 00 m (intre KM 0+000 ? 0+627), drumul este din pamant, iar restul de 183, 00 meste asfaltat;In satul Craiesti ? lungimea propusa pentru modernizare masoara 764 m, DC 13 B in satul Varlezi- lungimea propusa pentru modernizare masoara 1.202, 20 mdina carepe lungimeade 550, 40 m (intre KM 0+240 ? 0+790, 40), si restul de 651, 80 m (intre KM 0+915 ? 1+566, 80), , lungimea de 124, 60 m (intre KM 0+790, 40 - 0+915, 00) reprezentand suparpunerea cu altdrum in prezent asfaltat.In satul Craiesti ? lungimea propusa pentru modernizare masoara 894, 50 m, sectorulfiind capatul final al drumului, masurat in zona de intravilan al localitatii.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 989, 843 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de39795 lei(in cazul IMM-urilor 50%)I. garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea documentelor de calificare.II. perioada de valabilitate a garantiei de participare care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile.III. garantia de participare se constituie printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara saude o societate de asigurari. Scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul de 39797 lei si pentru perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile sauordin de plata confirmat de banca sau lichiditati in caseria Primariei VarleziIn cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model - anexat.V. Scrisoareade garantie bancara.- prin virament bancar contul Consiliului Local Varleziin care se poate constitui garantia de participare este : RO 44TREZ3085006XXX000249;
- ordin de plata vizat de banca, in contul autoritatiicontractante;
- numerar la caseria comunei Varlezi.- In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritateacontractantava retinecontestatoruluidin garantia de participare, in functie de valoarea estimata a contractului, sumacarese va calcula corespunzator, in conformitate cu art. 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea contractului de lucrari;
- durata garantiei de buna executie trebuie sa fie de minim 24 luni.- modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: ? Scrisoare de garantie bancara de buna executie? Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Depunerea unei declaratii pe proprie raspundere privind eligibilitatea (Formularul 1 A), respectiv ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica , cu modificarile ulterioare.Atentie!Documentul mentionat se va prezenta de catre toti participantii la procedura.2.Depunerea unei declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica cu modificarile ulterioare(FORMULARUL 2 B).In sustinerea acestei declaratii se vor atasa ofertei: - documente eliberate de autoritatile legale privindtaxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale. Pentru persoanele juridice straine vor fi prezentate documentele legalizate care sa ateste plata obligatiilorcatre tara in care este stabilit.Aceasta cerinta a fost impusa pentru ca ofertantul sa dovedeasca ca nu se afla in situatia prevazutala art. 181 lit. C din OUG 34 /2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul unei asocierifiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular3. Depunerea unei declaratii privind calitatea de participant la procedura. .( Formular -CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta)Aceasta solicitare este necesara autoritatii contractante pentru stabilirea calitatii de participantla procedura in nume propriu sau ca asociat sau ca subcontractant, precum si apartenenta la un grup de agenti economici, spre a se clarifica situatia juridica a acestuia si a se impiedica o concurenta fictiva intre agentii economici4. Depunereaunei declaratii pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 (Formular anexat - Declaratie).Acesta cerintada dreptul autoritatii contrcatante sa excluda pecei care depun ofertain calitate de ofertant, asociat, subcontractant are membriiin cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sauactionari sau asociatipersoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, asa cum sunt prevazute de art 69 lit a) din actul normativ mentionat, cu persoane care detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractate.In vederea completarii acestei decalaratiiprecizam capersoanele cu functiide decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primarul comunei Varlezi - Patriche Stefan, Viceprimarul - Mardare Octavian, secretara comunei Varlezi - Scripariu Tita, Munteanu Dumitru - membru in comisia de evaluare a ofertelor, Patriche Didina - membru comisie, Oprisan Laurentiu - membru in comisia de evaluare consilier local.5. Depunerea unei declaratii pe propria raspundereconform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010.Prin depunerea acestei declaratiiofertantulconsimte: - descalificarea de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta;
- cafiecare semnatura prezenta pe documentereprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta;
- ca prin concurent se intelege oricare persoana fizica sau juridica, alta decat ofertantul in numele caruia formulam prezentul certificat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare;
- ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia;
- ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri;
-ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite;
-ca detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.6. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plata- Persoanele juridice romane trebuiesa prezinte: a) Certificat constatator privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local pentru luna anterioare celei in care se depun ofertele;b) Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor la bugatul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele - eliberat de ANAF- DGFP AFP locale pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelortip emisede organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata in perioada de valabilitate.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventiede esalonarea platiilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, sevor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie legalizata.Atentie!Certificatele constatatoarese vor prezenta in copie lagalizata sau copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul".- Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere juridice, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si local, in coformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata a acestor documente in limaba romana.Atentie!In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociatva prezenta docuemntele mentionate. 1. Depunerea de copie dupa certificatul de inregistrare fiscala eliberat de registrul comertului pentru pesoane juridice/fizice romane, sau alte documente edificatoare prin care sa isi dovedeasca forma de inregistrare sau atestare ca persoana juridica, in cazul persoanelor juridice ? fizice straine.Cerinta este necesara atat pentru verificarea inregistrarii ofertantului ca persoana juridica, conformlegii , cat si pentru evidentierea obiectului de activitateal ofertantului care trebuie sa includa lucrarilece fac obiectul achizitiei publice, precum si a verifica daca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei cu modificarile ulterioare.Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional pentru persoane juridice ? fizice straine.2.Depunerea de certificat constatator eliberat de registrul comertului pentru persoane juridice romane.Certificatul emis de registrul comertului va confirma existenta obiectului de activitate corespunzatoare obiectului procedurii precum si faptul ca operatorul economic nu are inscrise urmatoarele informatii : falimente, contraventii, amenzi, abuz de incredere , fals si uz de fals, concurenta neloiala, abateri etc.-
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilantului contabil pe anul 2010., Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii de 30% din valoarea estimata a contractului., Valoarea cifrei de afaceri solicitata operatorului economic este cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Cifra de afaceriglobala va fi egala sau mai mare de3.800.000RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Depunerea listei cuprincipalele lucrari executate din ultimii 5 ani .Cerinta solicitata in cadrul documentatiei de atribuire ?experienta similara realizata? inultimii 5 ani in lucrari (modernizareretelei de drumuri), Aceasta lista poate fiinsotita de cel putin un sau mai multe, cum ar fi contract(e) /proces(e) verbal(e) de receptie verbal(e) prin care sa se confirme executarea lucrarilor.Se admiteprezentarea unor parti relevantede pe contractele care sustinexperianta similara., Declaratie privind echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinte minime pentru executantul lucrarii : Asigurarea de catre ofertant a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari asa cum reiese din caietul de sarcini .Ofertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica-statieproducere mixturi asfaltice, insotita de autorizatia de mediupentru locatia unde este amplasata;
-excavator;
-buldozer;
-autogreder cu sistem de monitorizare GPS;
-incarcator frontal;
-cilindri compactori;
-repartizor finisor asfalt;
-instalatiede amorsat;
-autobasculante;
-autocisterna de apa;
-autobetoniera;
-laborator gr.II si II.Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie, inchirierea etc)Se admite si detinerea de terti sustinatori., Depunerea listei cu informatii generale privind angajatii, Depunerea unei liste cu personalul ce va fi angajat in contract insotita de CV-uri, copii dupa diploma de licentasau echivalent, copii dupa diplome certificate de competente sau echivalent si contin informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va trebui sa dispuna de cel putin urmatoarele resurse umaneOfertantul activitatii de lucrari trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin: ? sef santier, minim 5 aniexperienta generala, specializarea CFDP, recomandari certificatede beneficiarpentru maxim 3 contracte de executielucrari similarecu contractul supusprocedurii de licitatie;?R.T.E. atestat in doemniullucrari drumuri, inginer CFDP;C.Q. atestat/decizie in domeniullucrari drumuri;?manager sistem calitate;?responsabil mediu;?coordonator in materie de sanatate si securitate;, Depunerea unei declaratii privind partea/partile angajate din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn conditiile subcontractarii unei parti din contract ? toti subcontractantii vortrebui sa indeplineasca conditiile de calificare in ceea ce priveste situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.Situatia economico ? financiarasi capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, conform acordurilor de subcontractare si documentatiei de atribuire., Depunerea unei declaratii privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora precum si acordul de asociere ISO9001:2008 sau echivalent., ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilorse acorda 70 de puncte. Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [ 70]
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: Se acorda punctaj maxim pentruduratade executie a lucrariiminima. Pentru alt termen(durata) de executie decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PDurata exec.(n) = [termen minim/termen(n)] x punctajul maxim alocat [30 ].Termenul de executieefectiv a lucrariise va exprima in zile Termen minim20zile termen maxim 30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 07:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer