Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - « MODERNIZARE DRUMURI, COMUNA FACAENI «


Detaliu pentru invitatia numarul 331633
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FACAENI
Numar invitatie: 331633/13.07.2012
Denumire contract: « MODERNIZARE DRUMURI, COMUNA FACAENI «
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FACAENICod fiscal: 4365379, Adresa: strada Principala, Facaeni, Telefon: 0243313330, Fax: 0243313330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Principala, Facaeni, Romania, cod postal: 927110, telefon: +40 0243313330, fax: +40 0243313330, persoana de contact: NUTI ROSU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Facaeni, compartiment Achizitii, strada principala, Facaeni, Romania, cod postal: 927110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: « MODERNIZARE DRUMURI, COMUNA FACAENI «
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de pietruire drumuri comunale conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea contractului si anume 10.800 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteicare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea de atribuire a contractului de achizitie publica lucrari. Garantia de buna executie se va constitui conformprevederilor art.90 alin.(2) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formularAnexa nr. 10- Declaratie potrivitart.69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006. Persoanele prevazute in Ordinul ANRMAP nr. 170 publicat in MO nr. 328/15.05 sunt: ROSU NUTI- primar, FLOREA VASILE - viceprimar, DIN CRINEL - secretar, IONITA ANA - contabil, FLOREA DANIEL - inspecto achizitii, BADESCU GINEL, BAZILIUC IOAN, CATELOIU IZABELA ANTONETA, CHIVU DANIEL, GHEORGHE GABRIEL, JALOBA CORNELIA, LAZAR AURELIAN, MARAVELA VOICU, MERLEA GABRIEL, MOTOLOIU IONEL, PETRE CONSTANTIN, POPA STEFAN, ROSU ION, TIRCA DUMITRU - consilieri locali.Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Certificat de atestare fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesau echivalent.- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sau echivalent (certificatele se vor prezenta numai in original, copie legalizata sau in copie lizibila "Conform cu originalul";Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010;Cazier fiscal / certificat echivalent pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.- Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (daca este cazul) - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in mod obligatoriu, sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, sau echivalent (certificatul se va prezenta numai in original sau copie legalizata);
- Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriuvalabile la data deschiderii documentelor de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta in copie semnata si stampilata de catre societate ?conform cu originalul?); (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.- Fisa de informatii generale ? formular Anexa nr. 11- Cifra medie de afaceri pentru anii 2009, 2010, 2011 deminim 1.000.000 lei sau echivalent euro (transformarea leu-eurose va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Formular Anexa nr. 16. Lista principalelor lucrari executatein domeniul ce face obiectul prezentei achizitii (in ultimii 5 ani). Pentru fiecare contract mentionat in listase vor atasa documente suport (copii dupa contracte si recomandari) care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.- cel putin 1 contract al carui obiect a fost executarea unor lucrari similare obiectivului de executie drumuri, strazi, a carui valoare sa fie de minim: 540.000 lei;Dovada indeplinirii acestorexperiente similare se face, in mod obligatoriu;
- copii contracte lucrari, copii procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala si copii recomandari de la beneficiarii pentru care au fost prestate sau executate., - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate, prin contract de inchiriere, contract de colaborare, contract de comodat sau contract de leasing) de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei.- buldoexcavator ;
-cilindru compactor vibrator;
- cilindru compactor pe pneuri;
- cilindru compactor vibrator mixt;
- buldozer pe senile ;
- autogreder;
- excavator;
- incarcator frontal;
-vibrator interior;
-autobasculanta;
- autocisterna stropitoare;In acest sens ofertantul va completa formularul Anexa nr. 13 si anexa., - Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul organizatiei ofertantului ? prezentarea Formularului Anexa nr. 14si prezentareapersonalului cheie propus pentru indeplinirea contractului de executiede lucrari din care trebuie sa faca parte cel putin : Minim unRTE cu specializare drumuriSef de santier - specializarea drumuri;Pentru personalul cheie nominalizat ca experti cheie se vor prezenta: - Curriculum Vitae- declaratie disponibilitate- copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale;
- ofertantul castigator va face dovada angajarii personalului solicitat la punctul V.4.3Acestea vor fi prezentate in copie, semnate si stampilata "conform cu originalul"NOTA: Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din persoanele de mai sus., Informatii privind subcontractantii.1.prezentarea formularul Anexa nr. 18si anexa - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? in original;2. Lista cu subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare ? formularul Anexa nr. 18 ? in original.3. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora se face numai in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatii contractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.4. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica., Informatii privind asocierea.Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico - financiara precum si capacitatea tehnico - economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Standarde de asigurare a calitatii.- Certificat privind implementarea si mentinereaunui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specifictiei SR EN ISO9001 sau echivalent, in copie legalizata ? pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul asocierii aceasta conditie va fi indeplinita de ambii asociati., Standarde de protectie a mediului.- Certificat privind implementarea si mentinereaunui Sistem de Management de Mediu, inconformitate cu cerintele specifice_iei SR EN ISO14001 sau echivalent, in copie legalizata - pentrudomeniul activitatilor aferente obiectuluiprocedurii. In cazul asocierii aceasta conditie va fi indeplinita de ambii asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin mijloace electronice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer