Achizitie publica - ? Modernizare drumuri comunale si satesti in comuna Albesti, judetul Vaslui ?
Detaliu pentru invitatia numarul 351391
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351391/30.07.2013
Denumire contract: ? Modernizare drumuri comunale si satesti in comuna Albesti, judetul Vaslui ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALBESTI (PRIMARIA COMUNEI ALBESTI JUD. VASLUI)Cod fiscal: 4359431, Adresa: loc.Albesti, jud.Vaslui, Albesti, Telefon: 0235/344002, Fax: 0235/344002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc.Albesti, jud.Vaslui, Albesti, Romania, cod postal: 737005, telefon: +04 235344002, fax: +04 235344002, persoana de contact: CIULEI VIORICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Albesti loc.Albesti, jud.Vaslui, Albesti, Romania, cod postal: 737005, telefon: +04 235344002, fax: +04 235344002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Modernizare drumuri comunale si satesti in comuna Albesti, judetul Vaslui ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv: ? Modernizare drumuri comunale si satesti in comuna Albesti, judetul Vaslui ?Modernizarea a 5.200 m de drumuri comunale si satesti astfel: - In localitatea Corni-Albe?ti ? 3.985 m.- In localitatea Albe?ti ? 1.215 m.Lucrarile ce urmeaza sa se execute: - Modernizarea Drumuri comnuale si satestiprin executare: - Terasamente- Suprastructura drum comunal, strazi- Semnalizare rutiera- Scurgerea si evacuarea apelor, - Suprastructura drumurilor lateraleValoarea estimata, fara TVA pentru acest obiectiv este de 4.467.654, 00 lei, din care 87.601, 00 lei fara TVA reprezinta valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute in procent de 2%;Procentul de 2% aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 87.601, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 467, 654 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 86.000, 00 lei . Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta .Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO56TREZ6565006XXX003386 deschis la Trezoreria Vaslui, codul fiscal al Autoritatii Contractante, Comuna Albesti, este 4359431. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781din OUG34/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui: 1. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate 2) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala depusa in acest cont nu va fi mai mica de 0, 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr. 0In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;
-Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.c) Cazier judiciar al administratorului/administratori.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al administratorului/administratori, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr. 2.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, din cadrul Comunei Albesti : Primar: Amanci MonicaViceprimar: Iftene RomeoSecretar: Pavel GeorgetaConsilier Financiar Contabil: Ciulei VioricaConsilierii locali ai comunei Albesti: Cerbu ConstantinCoseru BenoneBerghiu ViorelProfire SorinelMiron RomeoLefter AdrianStefan DanutLeon GheorgheEnache MihaiBahnaru AurelCiobanu IonLefter Mihai.Se va completa Formularul nr. 32 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG 34/2006).c) persoanele juridice romane vor atasa Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu ( datorii la Fondul de mediu care este componenta bugetara a bugetului general consolidat ) . Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu dovedeste lipsa obligatiilor la componenta bugetara : ?Fondul de mediu? a bugetului general consolidat .Prezentarea tuturor certificatelor solicitate la pct. c) va demonstra ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 181 litera c) din OUG 34/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele, se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele, se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Se va completa : Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca: a) este abilitat sa execute lucrari de drumuri ;Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului . Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;g. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului. Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul demonstreaza posibilitatea realizarii de cash flow de executie a lucrarii, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia la data depunerii ofertelor de a dovedi prin documente emise de institutii bancare sau alte institutii financiare, sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c1 si d si art. 691din O.U.G. 34/2006., Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 8.000.000, 00 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru unitatile econo;mice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala pe ultimul an.Ofertantul va prezenta orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport alcenzorilor etc.;)Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 547.500, 00 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la data semnarii contractului, daca oferta sa va fi declarata castigatoare, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire executie lucrari in valoare de minim 547.500, 00 lei pentru o perioada de minim 3 luniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea tehnica si profesionala, formularele si declaratiile se vor prezenta in original, semnate si stampilate (unde este cazul) . Celelate Documente se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulInformatii privind dotarile specifice Executie lucrari : ofertantul trebuie sadetina minim urmatoarea dotare tehnica proprie / cu contract de prestare/angajament de punere la dispozitie:
autobasculante/excavator/buldoexcavator/ incarcator / repartizator finisor mixturi asfaltice/ instalatie de aplicare a emulsiilor bituminoase/ vibrocompactor cu cilindru lis / vibrocompactor pe pneuri / autogreder / instalatie de preparare a mixturilor asfaltice/ instalatie de preparare betoane (fixa sau mobila).Se vor prezenta documente care sa demonstreze indeplinirea cerintei privind dotarea tehnica minima ( liste de inventar, registrul mijloacelor fixe, facturifiscale de cumparare sau alte documente doveditoare, pentru dotarea proprie, precontracte de inchiriere sau declaratii de punere la dispozitie pentru dotarea ce urmeaza a fi inchiriata )., Experienta specifica in executie privind lucrarile de drumuri. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare. Se vor prezenta contracte asemanatore ca natura si complexitate cu obiectului contractului, care cumulate sa fiein valoare de cel putin 4.350.000, 00 lei, fara TVA, insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Valoarea contractului de experienta similara este stabilita in concordanta cu prevederile cu art. 9, alin a) din HG 925/2006, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experienta specifica, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice, umane si experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor
calitate in constructii, desemnat prin decizie interna; 1 coordonator in materie de securitate si sanatate in munca ( conform HG 300/2006 ); 1 responsabil cu managementul protectiei mediului pe toata perioada
executiei lucrarilor ? persoana calificata in domeniul managementului protectiei mediului / inspector de mediu ., Pentru fiecare specialist nominalizat se va atasa: Curriculum vitae (mai putin pentru RTE); Copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective mentionate in CV; Pentru RTE se v-a prezenta copie dupa atestat. angajamentul de participare in conformitate cu art. 188 alin.3 litera b din OUG 34/2006;, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective . Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.07.2013 12:09