Achizitie publica - ? Modernizare drumuri de exploatare, in comuna Colibasi, sat Cimpurelu, judetul Giurgiu?
Detaliu pentru invitatia numarul 341417
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341417/27.12.2012
Denumire contract: ? Modernizare drumuri de exploatare, in comuna Colibasi, sat Cimpurelu, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COLIBASI (PRIMARIA COLIBASI)Cod fiscal: 5123624, Adresa: COM. COLIBASIJUD. GIURGIU, Colibasi, Telefon: 0246/227111, Fax: 0246/227111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. COLIBASIJUD. GIURGIU, Colibasi, Romania, cod postal: 87050, telefon: +40 246/227111, fax: +40 246/227111, persoana de contact: ELENA MIHAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COLIBASI, COMUNA COLIBASI, JUDETUL GIURGIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Modernizare drumuri de exploatare, in comuna Colibasi, sat Cimpurelu, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: ? Modernizare drumuri de exploatare, in comuna Colibasi, sat Campurelu, judetul Giurgiu?.1. Proiectare include: proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 845, 844 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 70.000lei .Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fiu cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formular nr. 17.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati .Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoane juridice/fizice romaneCertificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati .Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Se va completa si prezenta Form. nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Primar: STOICA CONSTANTINSecretar: ILINCA MARINContabil: PETRE ALEXANDRINA, Consilieri: Costache Radu Mihai, Dima Stefan, Dinu Tudora, Dobre Ionut Razvan, Ivan Victor Ionut, Pavel Marin, Petre Mihail Stelu, Stancu Gheorghe, Stoian Gheorghe, Zaharia Ion, Mihalache Ion, Marcoceanu Dumitru Dan, Dragnea MarinCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAPSe va completa Form. nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Tertului sustinator va prezenta doar: Declaratia de neincadrare la art.180, Declaratia de neincadrare la art.181 lit.a, c indice 1 si d/OUG34;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din OUG nr.34/2006. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaExperienta similara: se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pentru executie si sa se fi prestat cel putin un contract pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/ modernizare drumuripentru minim 41.000, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim5.800.000 lei, fara TVA., Experienta similara se poate indeplini si prin prezentarea unui singur contract care sa cuprinda ambele componente similare cu obiectul contractului si prin prezentarea de contracte distincte pentru fiecare componenta similara cu obiectul contractului.Se va completa Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani., Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Recomandarea trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in contractul prezentat, fara TVA.In cazul in care valoarea contractului initial a fost majorata prin acte aditionale, se vor vrezenta actele aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta contractul respectiv insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., .Cerinta obligatorie: Se va completa si prezentaForm. nr 7? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va completa si prezenta Form. Nr 8. ? Experienta similara. Ultimii 5 ani/ respectiv 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile specificeDeclaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru :1. Statie producere mixturi asfalticeraport de inspectie valabil;2. Repartizator, finisor mixtura asfaltica ;3. cilindru compactor asfalt ;4. cilindru compactor terasamente ;5. Incarcator frontal ;6. Autobasculante;7. Autobetoniere;8. Laborator de gradul II;9. Autogudronator;10. Autogreder;, Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii laborator autorizat gr. II sau sa faca dova prezentand un contract de prestari servicii/ un precontract sau orice alt document prin care operatorul economic desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator si o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia de functionare., Se va completa Form. nr.9? Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original., Cerinta nr. 3Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pt. Executie: 1. Manager de proiect - diploma inginer/subinginer. Cel putin un contract/proiect de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer/ suinginer. Cel putin un contract de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Sef de santier sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect., 3. Responsabil Tehnic cu Executia ? licentiat al unei Facultati de Constructii ? diploma inginer/subinginer, persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L4. Responsabil cu asigurarea Calitatii licentiat al unei Facultati de Constructii - diploma de inginer/subinginer.5. Responsabil SSMNota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.6. Manager al sistemelor de management de mediu, Pt . proiectare1. Proiectanti ? 2 ingineri/ subingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii in specializarea CFDPa)Se va completa si prezenta Form.nr11 -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original.b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului.Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi., - diplome privind specializarea personalului- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).- CV semnat si stampilat in original;declaratii care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contractului., In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatiiSe va prezenta Form. nr. 12 ? Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Subcontractantul va prezenta Form. 4? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original., Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantulu, In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, Form. nr. 15, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante.In caz de sustinere tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/ grupului de operatori economici , se va prezenta Form. nr. 10. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat. Nu se admit ofertanti in curs de certificare.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, valabil la data deschiderii ofertelor, Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificateechivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene, pentru aceleasi categorii de lucrari.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat. Se accepta ofertantii care dovedesc caraportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara.Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul (80 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 80de puncte, a) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 80.Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
2. Perioada de garantie acordata lucrarilor-P2
10
Descriere: Nota: Perioada degarantieacordata lucrariivafide minimum2 ani., Detaliiprivindaplicareaalgoritmuluide calcula) pentruceamai mareperioadade garantiese acorda10 puncte -pentrualta perioadadecatceaprevazutaina) punctul a), seacordapunctajulastfel: T garantie(n) =(T garantie(n)/Tmaximgarantie)x10, T garantie (n) ? perioada de garatie propusa in oferta care se evalueaza.Observatii: a) Perioadadegarantie acordatalucrariivafiexprimatain"ani".b) Perioadade garantieminimasolicitataa lucrariiestede2 ani.c)Perioada de garantiemaximaa lucrariiacceptataestede 4ani.inclusivd) Ofertelecarevorcontineo perioadade garantiesubminimul precizatvor fi declarateneconforme, iarcele carevorcontineo garantiemai mare de 4ani, nuvorplimipunctaj suplimentar.ci punctajulmaxim(10puncte):
3. Durata de proiectare si executie: - P310
10
Descriere: Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 10 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeazaolosind relatia: Punctaj = durata ofertei cea mai mica/durata ofertei luate in calcul X 10. Durata de proiectare si executie se va exprima in luni calendaristice. Ofertele cu o durata de proiectare si executie peste 18 vor fi declarate neconforme.Ofertele cu o durata de proiectare si executie mai mica de 6 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare punctajului total, calculat conform formulei: Ptotal= P1+P2, unde P1, P2 sunt punctajele acordate pentru cele doua criterii mai sus mentionate. Oferta cu valoarea cea mai mare a Ptotal va fi declarata castigatoare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 17:05