Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Modernizare drumuri in comuna Morunglav, judetul Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 347472
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Morunglav (Primaria Morunglav)
Numar invitatie: 347472/28.05.2013
Denumire contract: ? Modernizare drumuri in comuna Morunglav, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Morunglav (Primaria Morunglav)Cod fiscal: 4286429, Adresa: Loc. Morunglav, jud. Olt, Morunglav, Telefon: +40 249455721, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Morunglav, jud. Olt, Morunglav, Romania, cod postal: 237270, telefon: +40 249455721, fax: +40 249455721, persoana de contact: Nita Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante Primaria Morunglav din Loc. Morunglav, jud. Olt, Morunglav, Romania, cod postal: 237270
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Modernizare drumuri in comuna Morunglav, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri in comuna Morunglav, judetul OltLungimea totala a drumurilor studiate este de 5580 m, astfel: - DRUM COMUNAL DC11 Sat Barasti ? 1000 m- DRUM COMUNAL DC11A Sat Morunesti ? 850 m- DRUM COMUNAL DC11A Sat Poiana Mare ? 1755 m- DRUM COMUNAL DC9A Sat Ghiosani ? 250 m- STRADA VACARIE Sat Morunglav ? 500 m- STRADA TUTUNESTI Sat morunglav ? 225 m- STRADA BUZATESTI Sat Morunglav ? 230 m- STRADA MOGA Sat Morunglav ? 80 m- STRADA REPUBLICII Sat Morunglav -690 mDrumurile comunale analizate sunt asemanatoare, au o platforma cu o latime de 7m si o parte carosabila de 4, 0-6, 0m.Declivitatile in profil longitudinal sunt mici, de cca. 2÷11.2%.Tronsonele de drum proiectate au urmatoarele elemente geometrice: ¦ latimea platformei 7, 00 m¦ latimea partii carosabile 6.0- 4, 00 m¦ panta transversala in sectiuni curente2, 5 %Se propune un sistem rutier dimensionat pentru traficul de perspectiva pentru perioada 2007-2020 pe baza recensamantului din anul 2000. Deoarece drumurile comunale studiate se racordeaza la drumul judetean DJ653, se considera ca suntintens circulat. SISTEMUL RUTIER, in conformitate cu profilul tip si cu studiul geotehnic este: - beton asfaltic BA16 ? 4cm grosime- mixtura asfaltica BAD25 ? 5cm grosime- piatra sparta ? 12cm grosime- balast total (inclusiv zestrea)? 30cm grosime- nisip ? 7cm grosimeConstruirea unei suprastructuri din beton asfaltic (BA16) pe o fundatie din balast si macadam esteviabila la un trafic de drum de clasa tehnica IV, pentru o perioada de minim 25 ani.Strazile laterale se vor amenaja pe o lungime de 15 m, si vor fi executate respectand aceeasi tehnologie ca a drumurilor comunaleproiectate.Valoarea estimata 5.348.132, 00 lei detaliata astfel: VALOAREA ESTIMATA LEI4, 1 CONSTRUCTII SI INSTALATII 5.033.116, 005, 1 ORGANIZARE DE SANTIER 63.360, 005, 3 DIVERSE SI NEPREVAZUTE (5% din valoarea aferenta cap 4.1) 251.656, 00TOTAL 5.348.132, 00
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 348, 132 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 101.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca in cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 8.069, 64 lei potrivit dispozitiilor art. 278¹, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor (Model orientativ Formular nr. 13)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.15 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.1 ) , Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?; Se va prezenta Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Se va prezenta cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Se va prezenta cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii? economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 )3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 )4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Nita Alexandru- primar, Stanciu Ion Adrian -viceprimar, Radu Constantin.-contabil, Popa Marilena-secretar, Costache Daniela ? Responsabil achizitii, consilieri locali: Anghelina Aurel, Buzatu Gheorghe Benoni, Ciorica Ion, Diaconescu Marinel Grigorie Emil, Nita Constantin, Ogea Mirela, Toader Nicolae, Tutunea Nicolae Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului - lucrari de constructii de drumuri - sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin10.190.000, 00lei.Documente relevante: Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Se completeaza Formular nr.6 insotita de bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, sau orice alte documente echivalente aferente ultimilor 3 ani fiscali. Pentru anii 2010 si 2011 operatorii economici rezidenti vor prezentabilantul contabil vizat si inregistrat la autoritatile competente. Pentru anul 2012 operatorii economici rezidenti pot prezenta orice documente edificatoare privind cifra de afaceri, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea minima a mediei cifrei de afaceri globale la 50 % fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, vor prezenta in acest caz o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu publicat de BNR pentru anul respectiv, disponibil la adresa www.bnr.ro, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 784.073, 00leiModalitatea de indeplinireAsigurarea de cash-flow se va demonstra prin adresa din partea unitatii bancare (prezentata in original) prin care se va atesta faptul ca: a) ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 784.073, 00leib) posibilitatea disponibilizarii sumei respective in cazul atribuirii contractului, pentru o perioada de 2 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existenteIn cazul unei asocieri, cerinta de calificare poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1 si Formular 21.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : ? cel putin un contract sau cel mult doua contractesimilare privind lucrari de constructie sau modernizare drumuri, a caror valoare cumulata sa fie minim 5.090.000, 00 leiOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare cel putin urmatoarele documente: - lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin un contract sau cel mult doua contracte similare privind lucrari de constructie sau modernizare drumuri, a caror valoare cumulata sa fie minim 5.090.000, 00 lei, insotita de certificari de de buna executie. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
- Completare Formular nr. 7 si Formular 8-In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta documente din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si val aferenta acesteia;
- Doc emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana.- Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste exper similara a unui operator economic, AC poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplim atat de la ofertantul in cauza cat si de la autorit care pot furniza informatii in acest sens., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Coordonator de lucrari - studii superioare ;Completare Formular nr. 9 si Formular 9.1Nota: Nu se accepta nominalizarea unui singur specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionateCV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil tehnic cu executia cu atestat de specialitate pentru domeniul II ? Constructii rutiere drumuri si poduri, (conform Legii 10/1995) insotit de legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;Vor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport: a) autorizatie RTE conform legii 10/1995 in domeniul Constructii rutiere drumuri si poduri insotita de ligitimatia vizata la zi;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Sef santier - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea drumuri si poduri.CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil cu calitatea- cu decizie pentru functia de Responsabil cu calitatea pentru domeniul supus procedurii;CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copii conform cu originalul dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime/decizia de numire dupa caz;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, - Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM- se prezinta documente doveditoare ale atestarii in domeniu;CV semnat in original continand informatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minimeVor fi prezentate obligatoriu urmatoarele documente suport care sa ateste pregatirea si experienta profesionala prezentate in CV: a) copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a atestatului profesional emis de institutiile abilitate in domeniul sanatatii si securitatii in munca;b) Declaratii disponibilitate/angajament de participare din partea expertului cheie, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorea dotare tehnica: - autobasculante- autogreder- incarcator frontal/buldoexcavator- conpactor autopropulsat cu rulouri (valturi)- conpactor autopropulsat cu pneuri- instalatie preparat mixturi asfaltice la cald- repartizator finisor mixturi asfaltice- autogudronator- laborator autorizat gr. II(potrivit Legii 10/1995 actualizata si HG 808/2005)Completare formular nr.24 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sau orice altfel de documunte., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Se va prezenta Formular 10 si Formular 10.1Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului si imputernicirea liderului asocierii pentru semnarea ofertei si a contractului Se va prezenta Formular 11, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 19 in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 1 si Formular nr. 21. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a drumurilor.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a drumurilor.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Perioada garantiei oferita lucrarii
25
Descriere: Perioada garantiei oferita lucrarii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Program HG 577/1997)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer