Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,, MODERNIZARE DRUMURI SATESTI DS 755 KM 0+000-0+300 SI DS 457 KM 0+000-0+370 SAT VLADENI, COMUNA VLADENI, JUDETUL BOTOSANI,,


Detaliu pentru invitatia numarul 337384
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Vladeni (primaria vladeni)
Numar invitatie: 337384/15.10.2012
Denumire contract: , , MODERNIZARE DRUMURI SATESTI DS 755 KM 0+000-0+300 SI DS 457 KM 0+000-0+370SAT VLADENI, COMUNA VLADENI, JUDETUL BOTOSANI, ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Vladeni (primaria vladeni)Cod fiscal: 3748490, Adresa: com.vladeni, jud.botosani, Vladeni, Telefon: 0231551500, Fax: 0231551500
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.vladeni, jud.botosani, Vladeni, Romania, cod postal: 717460, telefon: +40 231551500, fax: +40 231551500, persoana de contact: voicu murariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul autoritatii contractante: Comuna Vladeni, judetul Botosani.Adresa: sat Vladeni, comuna Vladeni, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , , MODERNIZARE DRUMURI SATESTI DS 755 KM 0+000-0+300 SI DS 457 KM 0+000-0+370SAT VLADENI, COMUNA VLADENI, JUDETUL BOTOSANI, ,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizarea drumurilor existente DS 755 si D457cu o lungime totala de 670 metri
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 801 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4616 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se stabileste in procent de 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatea de constituire: printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de societate de asigurari saudepunerea sumei la casieria unitatii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.- declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.1; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.2; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formularul nr. 3; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 4;declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile; acord de asociere- dupa caz . Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Murariu Voicu- Primar al comunei Vladeni, Bozianu Maria - contabil, Vinatoriu Catalina- Secretar comuna Vladeni, Podariu Stefan/Viceprimar com.Vladeni.Consilierii locali care au aprobat bugetul local al comunei Vladeni pentru anul 2012: Acasandrei Felicia Elena, Drobota Gabriela, Anton Maricel, Chirila Gheorghe, Gasner Victor, Mania Gheorghe, Movanu Radu, Neamtu Liviu, Podaru Angela, Podaru Costache, Podariu Stefan, Podariu Gheorghe, Spataru Florin, Stefan Vasilica, Stiuler Gianina Laura Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul registrului comertului, alte acte doveditaoare dupa caz.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale- Formularul nr.5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. ?- Formularul nr. 6; ?Experienta similara?- Formularul nr. 7;Informatii generale privind angajatii- Formularul nr. 8;, Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, la care se anexeaza CV+urile- Formularul nr. 9;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehncice de care dispune operatorul economic inclusiv lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice- Formularul nr.11 Standarde de asigurare a calitatii ? ISO 9001, Standarde de protectie a mediului ? ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer