Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " MODERNIZARE SI REABILITARE A IMOBILULUI ATELIER SCOALA"


Detaliu pentru invitatia numarul 355778
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COLEGIUL TEHNIC I.D. LAZARESCU CUGIR
Numar invitatie: 355778/15.11.2013
Denumire contract: " MODERNIZARE SI REABILITARE A IMOBILULUI ATELIER SCOALA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOLEGIUL TEHNIC I.D. LAZARESCU CUGIRCod fiscal: 4765880, Adresa: STR. VICTORIEI, NR. 9, Cugir, Telefon: 0258751524, Fax: 0258751028
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. VICTORIEI, NR. 9, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751524, fax: +40 258751028, persoana de contact: PETRA RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. VICTORIEI, NR. 9, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751524, fax: +40 258751028
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " MODERNIZARE SI REABILITARE A IMOBILULUI ATELIER SCOALA"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: " MODERNIZARE SI REABILITARE A IMOBILULUI ATELIER SCOALA"- constructii si arhitectura.- acoperis.- instalatii electrice.- instalatii sanitare.- instalatiitermice.- dotariTOTAL VALOARE ESTIMATA CONTRACT FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE = 1.857.170 lei- diverse si neprevazute 5%= 1.857.170x 5% = 92.858 leiTOTAL VALOARE ESTIMATA CONTRACT CU DIVERSE SI NEPREVAZUTE = 1.950.028 lei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 950, 028 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ?35.000 lei. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR aferent datei publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1) din H.G.nr.925/2006.Cont. autoritate contractanta - RO03TREZ 0095006XXX000028-TREZORERIA CUGIR.In conformitate cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMMau dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%, suma care poate fi depusa la casieria autoritatii contractante. A.C.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art.278^1din OUG 34/2006.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10%din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantie se va face conform art. 90 , aliniat (1) -(3) din HG nr. 925/2006- in cazul in care constituirea garantie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialecontractantul are obligatia de a deschide, in maxim 15 zile de la semnarea contractului, un cont de garantie de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia .Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.Valoareagarantiei de buna executie se va elibera astfel: -70 %din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie laterminarea lucrarilor, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei .- 30 % dupa receptia finala a lucrarilor - pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratii privind eligibilitateaSe solicita prezentarea: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12ANote: 1)Declaratia pe propria raspundere va fi prezentata de fiecare asociatsi de tertul sustinator, daca este cazul.2)Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art, 181/OUG nr.34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioareSe solicita prezentarea: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, la bugetul local.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , la bugetul general consolidat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 15. Declaratie privind calitatea de participant - Formular12 C6. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1- Formular 12EDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Note: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de2)catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator.3)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Teban Adrian Ovidiu -primar, Rotche Horea-viceprimar, Hluscu Aurelia- director executiv Primarie, Micaciu Alexandru Catalin-director colegiu, Petra Rodica -administrator financiar colegiu simembrii comisiei de evaluare a ofertelor Furdui Calin Razvan-administrator public, Ion Nicu -director adjunct, Sava Victor-arhitect sef, Maerescu Monica Adela-administrator patrimoniu, Calugar Daniel-profesor, Toma Florin -profesor si Bota Elena- inspector de specialitate.4)Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul a carei oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare.Autoritatea contractanta are deprul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura. Se solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii ? lucrari de constructii civile. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani ( 2010, 2011, 2012) sa fie de minim 3.500.000 leiCerinta obligatorie prezentare: 1.Fisa de informatii generale - formularulB2. Se va prezenta in original Fisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.2. Documente disponibile ale operatorilor economici care probeazavaloarea cifrei de afaceri solicitata.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei se va aplicacursul mediu anual lei/alta valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Sustinerea capacitatii financiareCerinta obligatorie prezentare: Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 dinOUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie asustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.181, lit.a), c^1 si d) din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12B.In cazul sustinerii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul se va intocmi inconformitate cu Formular AF - Angajament Tert sustinator financiar din prezenta documentatie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executatein ultimii 5aniCerinta obligatorie prezentare - formular 12 F, Experienta similara - pentru a se califica ofertantul trebuie sa faca dovada : - indeplinirii in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a unuia sau mai multorcontract delucrari similare cu ovaloare cumulata de cel putin 1.800.000 lei fara TVACerinta obligatorie prezentare: Certificari de buna executie din care sa reiasa beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit .Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei se va aplicacursul mediu anual lei/alta valutacomunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Cerinta obligatorie prezentare: - formular12H insotit de copie dupa documentele care sa ateste dreptul de dispozitie(in proprietate, prin inchiriere, prin concesiune etc.)., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducereOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului.1- sef de santier care sa fie inginer constructor in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole cu o vechime decel putin 5 ani.2). un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor civile, industriale si agricole conform Legii nr.10/1995 .3). un responsabil cu calitatea lucrarilor numit prin decizia conducatorului .Cerinta obligatorie prezentare formular12 I insotit de : -CV-urile personalului de conducere precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica .- pentru sef de santier se va prezenta si copie dupa diploma de absolvire.- pentru responsabilul tehnic cu executia se vaprezenta doar copia certificatului de atestare valabil la data limita de depunere aofertelor.- pentru responsabilul cu calitatea se va prezenta si copia deciziei de numire.Note: 1)Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si prezentarea de angajamente.2) Se permite si prezentarea unui angajament ? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.3)Pentru personalul colaborator se va prezenta declaratie de disponibilitate.4)Pentru ofertantii straini, se potprezenta la depunerea ofertelor documentele de atestare profesionala echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste documente vor fi insotite de traducerile legalizate in limba romana5)Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nuse impune obtinerea atestatului /certificatuluirecunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor.6) Operatorul economic va intreprinde demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica atestatul recunoscut de autoritatile romane., Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionalePentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta, o declaratie asustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.181, lit.a), c^1 si d)din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12B.In cazul sustinerii capacitatii tehnice si profesionale ofertantul vaprezenta un angajament ferm al sustinatorului, -FormularulAT? ANGAJAMENTinsotit de declaratiile corespunzatoare Formularelor nr. AT.1 si/sau AT.2 din prezenta documentatie., Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens ladepunerea ofertei.Cerinta obligatorie :1.Prezentare formular12 G precum si acordurile de subcontractare-formular 15.2.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Autoritatea contractanta interzice subcontractarea unei parti din contract, operatorilor economici care nu si-au exprimat intentia de a subcontracta la faza de licitatie., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificareun acord preliminar de asociere-formular 14.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, respectivSR EN ISO 9001:2008 sau echivalente ? pentru lucrari de constructii civile.Cerinta obligatorie prezentare: - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"a certificatului ISO 9001:2008 sau certificate echivalente , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Note: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinitade fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care urmeaza sa o realizeze. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catrea alta persoana., Standarde de protectie a mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului, respectivSREN ISO 14001:2004 pentru managementulde mediu sau echivalent - pentru lucrari de constructii civile.Cerinta obligatorie prezentare: - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"a certificatului 14001:2004 sau certificate echivalente , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Note: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinitade fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care urmeaza sa o realizeze. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca va primi certificarea.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Certificarea respectarii standardelor de protectie a mediului nu poate face obiectul sustinerii acordate de catrea alta persoana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Punctajul pentru factorul de evaluare - pretul ofertei ?se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maximalocat factorului deevaluare respectiv ; b) pentru alt pret dec?t cel prevazut la lit.a)se acordapunctajul astfel ;Pn=(pret minim/pretn)x punctajul maxim alocat
Durata de executiein luni calendaristice.
25
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie?se acorda astfel : a)pentru cea mai mica durata de executiese acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv-25 puncte b)pentru o durata de executie mai mare dec?t cea prevazuta la lit.a)se acorda punctajul astfel ;Pn=(durataminim/durata n) x punctajul maxim alocatdurata n = durata ofertei care se evalueazaDurata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 6 luni.Oferta cu un termen de executie mai mare de 12 luni va fi considerata neconforma
.Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (luni calendaristice )
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Perioada de garantie de buna executie? a lucrarilor se acorda astfel : a)pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv -15 puncteb)pentrualta perioadade garantiedec?t cea prevazuta la lit.a)se acorda punctajul astfel ;Pn=(perioada n/perioada max) x punctajul maxim alocat.perioada(n)= perioada ofertei care se evalueazaDurata de garantie minima a lucrarii este de 24 luni. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.O durata mai mare de 60 luni nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer