Achizitie publica - ? Modernizare strazi in comuna Persinari?
Detaliu pentru invitatia numarul 348232
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348232/10.06.2013
Denumire contract: ? Modernizare strazi in comuna Persinari?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PERSINARICod fiscal: 17310600, Adresa: COMUNA PERSINARI, SAT PERSINARI, JUDET DAMBOVITA, Persinari, Telefon: 0245684288, Fax: 0245684288
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PERSINARI, SAT PERSINARI, JUDET DAMBOVITA, Persinari, Romania, cod postal: 137498, telefon: +40 245684618, fax: +40 245684618, persoana de contact: MARIAN BUNEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Persinari, COMUNA PERSINARI, SAT PERSINARI, JUDET DAMBOVITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Modernizare strazi in comuna Persinari?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului de ?Modernizare strazi in comuna Persinari? este de 1.293.951, 00 lei fara T.V.A din care cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 115 018 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 293, 951 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 23.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.958, 93 lei. Cursul euro la care se vor raporta ofertantii este de 4, 4211 lei la data de 05.04.2013.2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO05TREZ2715006XXX - Trezoreria Targoviste.5.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6. Conform art. 86 alin. 6 din HG 925/2006 dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;7.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Bunea Marian ? primarul comunei Persinari , Toma Horia ? viceprimar , Gheorghe-Preda Gabriela ? Mariana ? secretar , Junghie Luminita ? sef birou financiar-contabil, Ghita Constantin-consilier urbanism, precum si urmatorii consilieri locali : Bunea Marin, Gutoiu Marian, Junghie Aurel, Lupu Marius, Militaru Niculina, Dan Marian, Dolanescu George, Tanase George, Dragoi Valentin Mihai, Dolanescu Ion Marian, Curtasu Cornel, Curtasu Nicolaeimpreuna cu lector. univ. dr. TutuianuAdrian- presedinte, Marinescu Ioan- vicepresedinte, GrozavuIon Gabriel- vicepresedinte, IvanoffIvan Vasile- secretar judet, Igescu Carmen- director executiv Directia Economica, Buget, Dinu Vasile- director executiv Directia Tehnica, Stoica Dorina- director executiv Directia Juridica Administratie Publica, Radu Sorin Adrian- director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse si consilierii: Ana George Bogdan, Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, HermeneanIoan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveana Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile continute de Certificatul constatator, trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de min. 2.000.000 lei Prezentarea bilanturilor contabile, vizate si inregistrate de organelecompetente, pe ultimii 3 ani si a Balantei de verificare la ultima luna incheiata.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari ofertantului, daca va constata neconcordante intre cifra de afaceri declarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil inregistrat si depus la Directia Generala a Finantelor publice pe fiecare din anii respectivi.Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilorcontabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documenteedificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, unul sau mai multe contracte de lucrari de constructie/reabilitare drumuri, care insumate sa aiba o valoare deminim 1.000.000lei fara T.V.A.Pentru lucrarea prezentata drept experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie/documente(certificateconstatatoare recomandari/procese verbale de receptie) prin care sa seprecizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea beneficiarului, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, mentiunea daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit .Se vor prezenta formularele: 8, 8a., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: Repartizator finisor mixtura asfaltica, Autocisterna cu dispozitiv de stropire, Autogreder, Autogudronator3500-3600 L, Compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi), Compactor static autopropulsat pe pneuri, Compactor autopropulsatcu rulouri(valturi)pana la 12TF, excavator pe pneuri motor termic(buldoexcavator), vibrator universalcu motor termic 2, 9-4CP . Utilaje necesare conform documentatiei tehnice intocmite de proiectant. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotareproprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.Se for prezenta formularele( daca este czul): 9, 10, Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier cu studii superioare.b)Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia(atestat) valabila la data limita de depunere aofertelor, in domeniul drumuri.c) Responsabil tehnic cu calitatea atestat/autorizat - cu atestatul/autorizatia si legitimatie, sau decizie interna valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniu drumuri.Se vor prezenta(daca este cazul): 11, 12, 14, 15, 16, SubcontractantiCompletarea si prezentarea Formularului 17- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularul 17., AsociatiCerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta: 1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestoraDin Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Se vor prezenta formularele(daca este cazul): 18, 19Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 13:02