Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - -MODERNIZAREA Statiei electrice 0,4 kV- NEUTRALIZARE- achizitie ,montaj,pif,documentatie As built ?lucrare la cheie .


Detaliu pentru invitatia numarul 321274
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia Navodari
Numar invitatie: 321274/06.03.2012
Denumire contract: -MODERNIZAREAStatieielectrice0, 4 kV-NEUTRALIZARE-achizitie , montaj, pif, documentatie As built ?lucrare la cheie .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariCod fiscal: RO14325363, Adresa: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Telefon: 0241/ 506028, Fax: 0241/ 694439
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700, telefon: +40 0241/ 506028, fax: +40 0241/ 694439, persoana de contact: Constantin Radulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societate Comerciala Uzina Termoelectrica Midia NavodariB-dul. Navodari, nr. 9A, , Navodari, Romania, cod postal: 905700,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: -MODERNIZAREAStatieielectrice0, 4 kV-NEUTRALIZARE-achizitie , montaj, pif, documentatie As built ?lucrare la cheie .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizareastatiei electrice 0, 4 kv Neutralizare -este necesara modernizarea echipamentelor tip « distribloc » care sa satisfaca conditiile actuale de siguranta in exploatare, performanta economie, protectia mediului, inlaturarea punctelor slabe si imbunatatirea activitatilor de exploatare si mentenanta .
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 590, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 11.700lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta de documentatia de atribuire. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta Garantia de participare se constituie cf art.86/1-HG 925/2006 si respectand art.86/2, 3-HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: cod IBAN -RO87 BTRL 0140 1202 7166 68XX ?Banca Transilvania CONSTANTA Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza Serviciului Financiar din cadrul S.C. Uzina Termoelectrica Midia S.A. care sa confirme viramentul.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari, reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA . -Garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Prevederile art.86alin(.2)-(4 ) se aplica in mod corespunzator. -Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , conform art.90/3-Hot.925-2006 actualizat cu Hot.1045/2011 . Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Se va completa Formularul 20 din Sectiunea Formulare .Garantia de buna executie se va elibera/restituie conform art.92 alin 4- HG-925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 Declaratia privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Declaratie completata conform Formularului nr. 5 +Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile-Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta -Formularul nr. 7-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr. 3-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 , din OUG nr. 34/2006 -Formular nr. 6, - (Ec. Turgay CHEMAL ? director general- Ing. Wilhelm HERBERT ? director tehnic, Ing.Constantin Radulescu-Sef B.Contracte, Ec. Constantin Ursaru -Sef serv Fin-Contab, Cons-jur.Ion Fatu, Sing.Mircea Butiuc -Sef At. Electric)-Informatii privind asociatii (daca este cazul)-Formularul nr. 11-Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - Formularul 9 si Acord de subcontractare Formular 10 -Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.R.C. emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? , din care sa rezulteca are in domeniul de activitate, executia de lucrarii, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN).In cazul in care in acest certificat nu sunt trecute domenii de activitate necesare pentru indeplinirea contractului, neacoperite de subcontractanti/ asociati, candidatura va fi respinsa In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Pentru persoane fizice / juridice straine: Documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii (certificate, caziere judiciare, forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, alte documente echivalente prin care ofertantul sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta) eliberate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentele se vor prezenta in copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana , in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-Declaratii privind cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani. Nivelul minim impus pentru prezentul contract se va considera respectat daca cifra medie de afaceri a ofertantului in ultimii 3 ani financiari a inregistrat minimum 850.000 lei .-Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv. Declaratie privind cifra de afaceri globala din care sa rezulte o cifra medie de afaceri pe ultimii treiani de cel putin: 850.000lei-Ofertantul va completa Formularul INFORMATII GENERALEFormularul nr. 8- Formulare, Angajament tertprivind sustinereafinanciaraa ofertantului(daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala: Se va completa si depuneFormularul nr. 16 din Sectiunea- Formulare ?Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani?, insotite de certificari deexecutie , care va contine valori ale lucrarilor, perioada si locul de executie al acestora, modul de indeplinire al obligatiilor contractuale, ofertant principal/asociat/subcontractant , PV de receptie care sa contina lucrarile executate .Aceasta lista va fiinsotita de copii dupaunul , doua contracte sau parti relevante ale acestora, a caror valoare insumatasa rezulte ca ofertantul a executat lucrari similare de valori similare sau mai mari de 590.000 lei .Lucrari similare/experienta similara - contracte de executie lucraride demontare, montare si punere in functie echipamente electrice primare si secundare in statiile electrice de joasa tensiune 0, 4 kv din aceleasi categoriesi complexitatecu cele solicitate in prezenta procedu, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii si executarea lucrarii conform standardelor din Caietele de sarcini de achizitie si executie ??Conditiilor impuse executantului pentru executarealucrarilor de modernizari statia electrica 0, 4 kv Neutralizare ? precum si autorizarile acestora , valabile la termenul limita de depunere a ofertei -electrician sef de lucrare minim gr.a-III-a de autorizare S.S.M., electrician executant de lucrari minim gr.a-III-a de autorizare S.S.M. , responsabil lucrare., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Autorizari, agrementari, licentieriVor fi prezentate autorizari pe societatate si personal specifice categoriilor de lucrari necesare derularii contractului : - atestatul de tip E2 in conformitate cu ?Regulamentul ANRE pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenegetic? art.12 alin.(j) publicat in M.O. partea a-I-a nr.604/03.09.2007, ,-Angajament tert privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului(daca este cazul)Formular 12-Angajament tert privind asigurarea cu utilaje (daca este cazul)Formular 13-Angajament tert privind asigurarea cu personal (daca este cazul)Formular 14 Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta: a)implementarea sistemului de calitate conform ISO 9001/2008 pentru lucrarile supuse ofertarii, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme acreditate, stabilite in alte state ale Uniunii Europene.b)implementarea sistemului de management de mediu conform ISO 14001, valabil la termenul limita de depunere alofertelor, sau certificat echivalent emis de organisme acreditate, stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire estedisponibila in SEAP .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer