Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - " MODERNIZAREA SUPAPELOR DE AERISIRE-DEZAERISIRE AFERENTE AGREGATELOR DE POMPARE STATIA DE POMPARE COMPLEXA CERNAVODA "


Detaliu pentru invitatia numarul 323497
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Numar invitatie: 323497/06.04.2012
Denumire contract: " MODERNIZAREA SUPAPELOR DE AERISIRE-DEZAERISIRE AFERENTE AGREGATELOR DE POMPARE STATIA DE POMPARE COMPLEXA CERNAVODA "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTACod fiscal: R11087755, Adresa: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Telefon: 0241702722, Fax: 0241737711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241702728, fax: +40 0241737711, persoana de contact: CAMELIA SIRBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu CN ACN SA, STR.ECLUZEI, nr.1, AGIGEA, jud. CONSTANTA, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: " MODERNIZAREA SUPAPELOR DE AERISIRE-DEZAERISIRE AFERENTE AGREGATELOR DE POMPARE STATIA DE POMPARE COMPLEXA CERNAVODA "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea si reabilitarea supapelor de aerisire existente, conform CAIET DE SARCINI.
II.1.6) CPV: 45351000-2 - Lucrari de instalare de inginerie mecanica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 744, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 14140 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire : conf. art 86, alin.(1) din HG 925 / 2006. In cazul constituirii prin virament bancar , contul autoritatii contractante este RO 23 RZBR 0000 0600 0227 2301 RAIFFEISEN BANK ? Lazu Agency , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; IMM-urile beneficiaza de reduc cu 50% a gar de partic.In cazul asocierii, pentru a beneficia de reducere , fiecare asociat trebuie sa fie IMM. .Liderul asocierii va face dovada constituirii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 10% din valoarea contractului, lei fara TVA.(50% pentru IMM-uri); Mod constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(care devine anexa la contract) sau prin retineri succesive din sumele pentru facturi partiale, cu respectarea preved.HG nr.1045//2011 . Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul constituirii garantia de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza model - Sectiunea Formulare. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In situatia in care ofertantul este o asociere , pentru a beneficia de reducerea cu 50% , fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM , conf. Lege nr.346 / 2004. In cazul unei asocieri liderul asociatiei va face dovada constiturii garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, in original, conform model din Sectiunea Formulare.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181, original, conform model Sectiunea Formulare;3.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificatele mentionate la punctele 3) si 4) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, original, conf.model Sectiunea Formulare;6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69.1, original, conf.model Sectiunea Formulare;(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire : Dir. Gen.: Ilie Valentin Zeicu;Dir.Teh.: Sandru Nicolae;Dir.Comercial Marketing: Emilian Macarie;Comisia de evaluare: -Presedintele Comisiei de evaluare (fara drept de vot): Camelia Sirbu; Membrii Comisiei de evaluare: Tomescu Mihai;Azmi Aladin;Niculescu Diana, Aida Bardan, Baia Olimpia;Membrii de rezerva: Lacramioara Guta , Ciofu Nicoleta, Costache Laura);7.Declaratia"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"original, cf.Ord.314/2010 al ANRMAP, conform model Sectiune"Formulare".Nota: In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerintele priv.sit.personala trebuie indeplinite de fiecare asociat. 1. Certificatul Constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.certificatul va fi depuse in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul si va fi emis cu cel mult 30 zile inainte de deschidere a ofertei .Ofertantul castigator va prezenta Certificatul constatator, inainte de transmiterea rezultatului aplicarii procedurii de atribuire-in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul asocierii mai multor operatori economici in vederea depunerii unei oferte comune , cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.)Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente, 2.)Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani: minim1 413 942 lei reprezentand 324 283 , 75 euro la cursul BNR de 4, 3602lei/euro din 06.03.2012
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lucrari executate in ultimii 5 ani, 2.Experienta similara: Cerinta minima : executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect reparatii, reabilitari sau modernizari echipamente hidromecanice si instalatii hidraulice de actionare si comanda specifice ecluzelor; in valoare de minim :669 762 lei fara TVA, reprezentand 153 608, 74 euro, la cursul BNR de 4, 3602 lei/euro din 26.02.2012, 3. Informatii privind resursele umane necesare pt.indeplinirea contractului: 1.responsabil de lucrare;cerinte minimale: studii superioare de lunga durata, experienta generala(in domeniul studiilor) de minim 5 ani.2. personal de executie : - lacatusi mecanici min 6 salariati ; - sudori electric si autogen min 2 salariati; -prelucratori prin aschiere min. 2salariati ?electricieni min 2 salariati, 4.Resurse tehnice Ofertantul are obligatia asigurarii, in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere a urmatoarelor utilaje : - automacara de 16-20tf; - dispozitiv de ridicat (macara capra demontabila sau macara tip girafa sau macara tip Pioner); - aparat de sudura electrica si autogena precum si pentru taiere oxiacetilenica; - palan manual, tirfor sau DRL cu capacitatea dev ridicare 2tf ; - strung paralel F min.400x1500mm;
- autocamion de min. 3tf ; - stand de probe pentru hidraulica; - utilaj de constructii multifunctional (incarcator frontal, buldoexcavator si graifar) Certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin acces direct, nerestrictionat si rapid, prin mijloace electronice: in SEAP, la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer