Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? PIATA EN-GROSS LEGUME FRUCTE ?, COM. BARCEA,


Detaliu pentru invitatia numarul 332858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)
Numar invitatie: 332858/01.08.2012
Denumire contract: ? PIATA EN-GROSS LEGUME FRUCTE ?, COM. BARCEA,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BARCEA (PRIMARIA BARCEA)Cod fiscal: 3264589, Adresa: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Telefon: 0236335701, Fax: 0236335701
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. BARCEA, JUD GALATI, Barcea, Romania, cod postal: 807005, telefon: +40 236335701, fax: +40 236335701, persoana de contact: Vrinceanu Silviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Barcea, com. Barcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? PIATA EN-GROSS LEGUME FRUCTE ?, COM. BARCEA,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PIATA EN-GROSS LEGUME FRUCTE, COM. BARCEA, JUDETUL GALATI
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 591, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei, 2% din valoarea estimata;Modalitati de constituire conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006 acceptate: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; Perioada e valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine conf. art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare conf. prev. art. 88 din HG 925/2006.Ofertantii care vor contitui garantia de participare in conf. cu prev. art. 16 alin (2)din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta intreprindere mica sau mijlocie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, conform art. 89 alin 2 din HG 925/2006, se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari in conf. cu art. 90 din HG 925/2006, sau prin retineri succesive , in conditiile hg 925/2006, art.90, in acest caz suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia AC va fi de 1% din pretul contractului. Ofertantul castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si complatari prin Legea 337/2006 cu modificarile ulterioare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular).Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. 34/2006.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat de stat si catre bugetul local: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriala de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata la bugetul general consolidat -formulare tip emise de organismele competente din tara, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in lunba anterioara celei in care se depun ofertele (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular. Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele original/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul".In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Certificat de participare cu oferta independenta, completarea formularului ori Cerificat de participare la licitatie cu oferta independenta.-Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.34/2006 (evitarea conflictului de interese).-Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizaresi nu are actionari sau asociati, persoane care sunt sot/sotie ruda sau afini pana la gradul al 4-lea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art.69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarle si completarile ulterioare (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceasta declaratie).Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Barcea sunt: - Primar - Zamfir Constantin- Viceprimar- Neacsu Toderel- Secretar - Iurist Aurelia- Presedintele comisiei de evaluare - Vrinceanu Silviu- consilier personal al primarului- Membru in comisia de evaluare -Cristian Constantina- consilier- Membru in comisia de evaluare - Corpaci Maria-consilier- Membru in comisia de evaluare - Druta Luminita- Liliana- Membru in comisia de evaluare- Trandafir Ionel- consilier local- Consilier local- Anghel Andrian- Consilier local- Anghel Ilie- Consilier local- Burciu Romeu- Consilier local- Druta T. Costica- Consilier local- Druta Ioan- Consilier local- Galalae Nica- Consilier local- Gogianu Constantin- Consilier local- Ilinca Florinel- Consilier local- Lazar Florin- Consilier local- Lupu Gheorghe- Consilier local- Moisi Tantu- Consilier local- Popa Dumitru- Consilier local- Taranu Policsenia Cerinta obligatorie: - Certicat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - se vor prezenta in oricare din formele original/copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea " conform cu originalul" (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor), in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acelasi formular).Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Se solicita prezentarea documentelor de fiecare asociat.Pentru persoane juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantuleste rezident, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei-original sau copie legalizata , la care va latura traducerea autorixzata si legalizata a acestora in limba romana;Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Prezentarea bilantului contabil, Cerinta nr.2Formular-Informatii generaleValoarea pragului minim pentru cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim 1.000.000 lei.Pentru pragul minimimpus pentru cifra de afaceri se va mentiona cursulmediu anual leu/eurocomunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte sau se va face mentiunea ca pentru echivalenta, se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: -Cerinte privind personalul responsabil ptr. indeplinirea contractului.Completarea CV-ului in format EUROPASS aferent fiecarei persoane: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: - responsabil tehnic cu executia(dom. constructii civile)valabil la deschiderea ofertelor: -responsabil SSM-contract serviciu extern;
-responsabil tehnic cu calitatea atestat constructii civile valabil la deschiderea ofertelor;
-inginer responsabil cu sudura;
-sudor autogen autorizat ISCIR sau echivalent;
-sudor electric autorizat ISCIR sau echivalent;
-electrician autorizat ANRE gr.2B sau echivalent.Completarea formularului privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere. Se vor prezenta documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de specialitate dupa : CV-uri, diploma de absolvire/atestate/legitimatii/autorizatii/deciz, Cerinta nr.2.-Cerinte privind personalul responsabil ptr. indeplinirea contractului.Completarea CV-ului in format EUROPASS aferent fiecarei persoane: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de lucrari: 1 peisagistspec arh. peisagerasi amenaj. teritoriului, studii sup.;1 ing. horticultura/silvicultura;1 resp. tehnic cu executia RTE, atestat MDRT in dom. constr./imbunatatiri funciare1 rsp. mediucurs in domeniul sist. de managementde mediu;1 CQ pe specialitatea lucr.(parc).Fiecare sa fi fost implicat macar intr-un proiect.Completarea formularului privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere. Se vor prezenta documente referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de specialitate dupa : CV-uri, diploma de absolvire/atestate/legitimatii/autorizatii/decizia de numire in cazul CQ, emise conform prevederilor legale, vizate la zi si valabile la data depunerii ofertelor, in copie lizibila cu, Cerinta privind dotarea tehnica cu acte doveditoare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie: urmatoarele : -automacara 5tf 1 buc;
-autocamioane- 3 buc;
-buldoexcavator-1 buc;
-trailer sau platforma-1 buc;
-autobetoniera-1 buc;
-statie betoane-contract si autorizatie laborator grad II;
-aparat de sudura MIG MAG -2 buc;contrct laborator de control nedistructiv al sudurilor de otel;
-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta documente emise de organisme autorizate ca sa ateste starea de functionarea utilajelor, in copii " conform cu originalul"., Principalele lucrari in ultimii 5 ani si recomandare din partea beneficiarilor, pentru constructii civile (piete) .Se vor atasa copii conform cu originalul dupa contract in scopul dovedirii cerintei.Nota: In cazul in care contractul contine clauze confidentiale, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.3. Se vor atasa recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract. certif. constatatoare emise, datate semnate si parafate de emitent din partea beneficiarului.4. Se vor atasa copii dupa procesele verbale la finalizarea contractelor in scopul dovedirii cerintei de la pct.1 in copie lizibila.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;, Informatii privind asocierea: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;nominalizarea liderului asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul de asociatiei;partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este castigatoare, Principalele lucrari in ultimii 5 ani si recomandare din partea beneficiarilor pentru parcuri.Se vor atasa copii conform cu originalul dupa contract in scopul dovedirii cerintei.Nota: In cazul in care contractul contine clauze confidentiale, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.3. Se vor atasa recomandarile din partea beneficiarilor fiecarui contract certif. constatatoare emise, datate semnate si parafate de emitent din partea beneficiarului.4. Se vor atasa copii dupa procesele verbale la finalizarea contractelor in scopul dovedirii cerintei de la pct.1 in copie lizibila, conform cu originalul.Se vor prezenta copii de pe partile relevante ale contractului de lucrari insotit de procesul verbal de receptie, recomandare/document constatator emis de beneficiar. - Certificarea SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent pentru constructii civile (piete), prezentat in copie, valabil la data depunerii ofertelor, prezentat incopie, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificarea si avizarea activitatii conform normelor legale in vigoare ? autoritatea contractanta stabileste ca si conditieminima ca ofertantul sa detina urmatoarea certificare: - Certificarea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentprivind managementul calitatii pentru lucrari de arhitecturapeisagistica si constructii corelate (parcuri), prezentat in copie, valabil la data depunerii ofertelor., - Certificarea SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent privind management mediului pentru lucrari de arhitecturapeisagistica si constructii corelate, (parcuri) prezentat in copie, valabil la data depunerii ofertelor, prezentat incopie, valabil la data deschiderii ofertelor, - Asigurarea calitatii lucrarilor: cerinte minime constructii civile (piete): obligativitatea prezentarii certificat conform standardelor SR EN ISO seria 9001/2008 sau echivalent la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si la sediul primariei comunei Barcea, judetul Galati
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer