Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? PRODUSE DIN PLASTIC ?


Detaliu pentru invitatia numarul 322855
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 322855/27.03.2012
Denumire contract: ? PRODUSE DIN PLASTIC ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.N.G.N. ROMGAZ S.A., S.I.R.C.O.S.S., Soseaua Sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 0269805131, fax: +40 0269830283, Serviciul Contracte, persoana de contact: Hajni CRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.G.N. ROMGAZ S.A., S.I.R.C.O.S.S., Soseaua Sibiului nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? PRODUSE DIN PLASTIC ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? PRODUSE DIN PLASTIC ?
II.1.6) CPV: 19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de par. este: L1-72, 00 lei, L2 ? 58, 00 lei, L3-44, 00 lei, L4-49, 00 lei, L5-68, 00 lei, L6-58, 00 lei, L7-49, 00 lei, Lot8-45, 00; Per. de val. a gar. pentru par. este de 60 de zile de la data limista stabilita pentru primirea ofertelor; In cazul subcontractarii, gar. de par. se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, gar. de par. se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a gar. pentru par.: Documentul care atesta constituirea Gar. de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original.Gar. de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contr., cont IBAN RO14 RNCB0231019568860001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atribuire.Scris. de gar. de par. trebuie sa fie intocmita in mod oblig. in conf. cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006 ? Formular 11.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de par., vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA. ?Modul de constituire este Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentata in original autoritatii contractante. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex : Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 19). ? Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a produselor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea ? Se va completa Formularul 12 A; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? Se va completa Formularul 12 B; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 13A cuprins in Sectiunea IV referitor la evitarea conflictului de interese.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: d-nul Gheorghiu Sorin ? Director ; d-nul Andrea Nicolae ? Director Tehnic; d-na Melinescu Angela ? Membru Comisie evaluare; d-na Crisan Hajni ? Presedinte Comisie evaluare, d-ra Finta Ioana ? Consilier Juridic, d-nul Catana Gabriel ? Membru comisia evaluare. Formularul nr.13B - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indepl. oblig. de plata catre bugetul de stat care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului (sau echivalent), eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii in oricare din formele: ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, in cazul in care a prezentat acest document in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul care constituie experienta similara si acte aditionale unde este cazul. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant. ( ex. Document constatator conf.art.97^1 din HG 925/2006)., Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind Asocierea ? daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri (unui grup de operatori economici care depun oferta comuna). Exceptie fac urmatoarele criterii de calificare si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte: - Sectiunea II, In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent. unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proc. de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d. - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006., Ofertantul va prezenta mostre pentru fiecare tip de capac ofertat, si anume una mostra pentru capac protector tip cep si una mostra pentru capac protector tip mufa. Ofertantii vor prezenta Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent a ofertantului.In situatia in care prezentarea certificatului solicitat nu este posibila, se poate prezenta un act echivalent, ca urmare a raportarii la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer