Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA ICLOD, LOCALITATILE: FUNDATURA, ICLOD, ORMAN, LIVADA;REABILITARE, MODERNIZARE ASEZAMANT CULTURAL ICLOD, INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU SOCIAL DE TIP AFTER SCHOOL IN COMUNA ICLOD, JUDETUL CLUJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 322282
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Iclod(Primaria )
Numar invitatie: 322282/21.03.2012
Denumire contract: ? PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA ICLOD, LOCALITATILE: FUNDATURA, ICLOD, ORMAN, LIVADA;REABILITARE, MODERNIZARE ASEZAMANT CULTURAL ICLOD, INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU SOCIAL DE TIP AFTER SCHOOL IN COMUNA ICLOD, JUDETUL CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Iclod(Primaria )Cod fiscal: 4288241, Adresa: Iclod, nr.117, jud.Cluj, Iclod, Telefon: 0264/263218, Fax: 0264/263218
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iclod, nr.440A, jud.Cluj, Iclod, Romania, cod postal: 407335, telefon: +40 264/263395, fax: +40 264/263395, persoana de contact: Adriana Maria Manu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iclod, nr.440A, jud.Cluj, Iclod, Romania, cod postal: 407335, telefon: +40 264/263395, fax: +40 264/263395, persoana de contact: Adriana Maria Manu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? PROIECT INTEGRAT: MODERNIZARE STRAZI IN COMUNA ICLOD, LOCALITATILE: FUNDATURA, ICLOD, ORMAN, LIVADA;REABILITARE, MODERNIZARE ASEZAMANT CULTURAL ICLOD, INFIINTARE SI DOTARE SERVICIU SOCIAL DE TIP AFTER SCHOOL IN COMUNA ICLOD, JUDETUL CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Modernizare strazi , ? Reabilitare, modernizare asezamant cultural , ? Infiintare si dotare serviciu social de tip AFTER SCHOOL
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 379, 497 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTUL I Cuantumul garantiei de participare este de 160.000 lei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.LOTUL NR. IICuantumul garantiei de participare este de 14.500 lei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primite a ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, conform doc. in original. .Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila va fi atasata in original la coletul care contine oferta si se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin(1) din HG nr. 925/2006, in conformitate cu Formularul nr. 20.Cuantumul ce se va retine in temeiul art. 278^1 din OUG 34/2006, va fi pt: LOT I -8.424 lei , pt Lot II -4.516 lei.Ordin de plata in contul RO71TREZ2185006XXX000784, cod fiscal 4288241, deschis la Trezoreria Gherla, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006. Constituie prin retineri succesive conform HG nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din garantia de buna executie.Asocieri-garantia se va constitui in cuantum corespunzator Legii 346/2004 art.16, alin. (2) .Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006. Perioada garantiei de buna executie: 48luni de la intocmirea receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl.privind: -Eligibilitatea (se va prezenta de catre: fiecare asociat, tert sustinator*) - neincadrarea in preved art. 181 lit a, lit c)1 si lit. d)din OUG34/2006, vor fi depuse si de catre tertul sustinator, daca este cazul(va prezenta: fiecare asociat, tert sustinator*) - cal. de participant la procedura (se va prezenta de catre: fiecare asociat*) - neincadrarea in preved art. 69^1 (se va prezenta de catre: fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator*)Certificat de part la licitatie cu oferta independenta (se va prezenta de catre: fiecare asociat*) Certificate de atestare fiscala privind plata: - obligatiile catre bugetul general consolidat de stat eliberat de catre DGFP - obligatiile catre bugetul local Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. *) daca este cazul Depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.IN CAZUL UNEI ASOCIERI, FIECARE ASOCIAT VA PREZENTA DOCUMENTUL MENTIONAT. In cazul in care operatorul economic are datorii catre bugetul de stat/local acestea vor fi declarate inacceptabile. Nota : Op. ec.nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice doc.edificatoare pt demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Doc. se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA : Candidatul/ Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor /ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului. IN CAZUL PREZENTARII UNEI OFERTE COMUNE PRIN ASOCIERE, DOCUMENTELE CARE DOVEDESC SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI VOR FI COMPLETATE SI PREZENTATE DE FIECARE ASOCIAT. Toate formularele prezentate in sectiunea formulare fac parte integranta din documentatie si vor fi completate obligatoriu.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- Muresan Maria si Manu Adriana Maria-Responsabil achizitii publice.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Pers. care asigura sustinerea sit. ec.si fin. nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prev. art. 691 si 180si 181lit. a), c) si d) din OUG 34/2006modif si compl.In acest sens pers.care asigura sustinerea teh.si profes.va prez. F. nr. 7 - Dec. privind sit. pers. a op.ec.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele se vor prezenta in original sau copie certificata prin semnatura si stampila, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele care nu vor contine toate datele mai sus mentionate vor fi considerate incomplete. Informatii referitoare la inscrierea in Registrul comertului sau al profesiei.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Trib. teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Lucr. de constructii a drumurilor si autostrazilor.Lucr. de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale;Lucr. de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pers. juridice /fizice straine vor prezenta: Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers. juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Persoane juridice straine Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini. Ofertantul va prezenta : a. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data depunerii ofertelor. b. Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru : a1.- ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania. b1.- inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa fie depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul stampilata si semnata de reprezentantul legal al societatii sau imputerniciti ai acestuia, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: LOT Isi LOT II .Bilant contabil(ct. profit si pierdere) pt an 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Decl.media CA pentru ultimii 3 ani in domeniul de activ. al contractului.Pt calif. CA medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim: Lot 1 ? min.16.000.000 lei fara TVA , Lot 2 ? min. 1.450.000 lei fara TVA.Curs mediu euro :2008=3, 6827 lei 2009=4, 2373 lei 2010=4, 2099 lei NOTA : In cazul in care of este depusa de o asociere, cerinta priv CA medie anuala tb sa fie indepl prin cumul de grupul de asociat.IMM benef.de prev L.346/2004 IMM-urile vor prez: decl. pe propria rasp priv incadr in categ.IMM in orig; In cazul in care of este depusa de o asociere, fiec asociat va prez doc. In cazul in care un asociat nu indepl cond de incadr in cat IMM, asociatia nu mai ben de facilitatile lg IMM. oferta comuna-atunci sit. ec.si fin.se demonstreaza prin luarea in considerare a resur. cumulate ale tuturor membrilor grup.Inf.privind susti. cap.ec. si fin. art.186 din og 34/200, Lotul I si LOT II. Op.ec.trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, are acces la, sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit conf.de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash? flow de executie a lucr.pt o perioada de 3 luni si separat de alte angajamente pe care le are cu alte contr. Suma va fi de 2.593.000 lei fara TVA pentru LOT I si 220.800 lei faraTVA pentru LOT II .Se vor prez.documente emise de institutii bancare cu corespondenta in Romania(ex. scris. de confort).Pt.dem. cap.fin.nu se vor accepta doc. din care rezlulta ca ofertantul are sume de incasat(ex: fac.fiscale, contr.de imprumut in care Op.ec.este cred. bilet la ordin, cambii, file cec, etc.).In cazul in care op.ec.sau grupul de op. ec. benef.de susti.sit. ec. si fin.a unei/unor terte pers, acesta are ob.de a dovedi sust.de care benef. prin prez.unui angaj.ferm al pers.respective, prin care acesta conf.faptul ca va pune la disp.of.res. fin.invocate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LOT I si LOT II - Exp. similara Cerinta minima: Aut.contr. stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea, in ultimii 5 ani, calculati de la data limita de depunere a of. a - 1 (un) contract de lucr.similar ca natura si complexitate cu lucr.care face ob.prezentei proceduri si avand o val.de min.8.000.000 lei fara TVA pt LOT I si 710.000 lei fara TVA pt LOT II;In sit.in care contr.au fos semnate inainte de perioada de 5 ani, aut.contr. va lua in considerare lucr.ex.si duse la bun sf.in per. solicitata si va avea in vedere doar lucr.executate in aceasta per.Inf. privind asociatii (daca este cazul), Inf.privind subcontr.(daca este cazul), Inf. privind sustinerea cap. teh.si profes. a of. de o alta pers.art.190 din OUG nr. 34/2006)Prin formula "contr de lucr finalizat" se intelege: - lucr receptionate insotite de p-v la term. lucr; sau-lucr recep.insotite de p-v de recep.fin.Data la care se face echiv. leu/euro pt exp. similara: Cursleu?euro val.la data incheieri contr.pt exp.similara., LOT I SI LOT II- Info. privinddotarea cu echip. teh. necesare pt indeplinirea corespunzatoare a contr. de lucrari.In cazul unei asoci. se va completa un sing. formular in care se va preciza asociatul care detine respectivul echip.Daca op.ec nu detine in proprietate aceste utilaje pe langa posibilitatea prezentarii unui contr/precontr de inchiriere etc, se va permite si prez. unui angajament.PT.LOT I - Autoriz. de mediu pT statia de mixturi asfaltice, se va solicita op.ec. Decl.castig.In cazul in care op. ec. nu detine statie de preparare mixturi asfaltice proprie, va depune acord/contract de furnizare mixturi asfaltice, de la o statie de preparare care detine autorizatie de mediu.Autoriz. pt lab. de analize si incercari de gradul II pe care operatorul economic le detine se va solicita operatorului ec. decl. castigator.In cazul unei asoc. se va completa un singur form.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice, LOT I SI II: CERINTA MINIMA Obligatorie: pt Res.umane si structura managementuluise vor prezenta pt pers'"cheie"OBLIGATORIU cel putin urmatoarele: CV semnat si datat, diplome absolvire in domeniu specific lucrarilor conform LOT I si LOT II, atestate val.la data dep. ofertelor, decl.de disponibilitate, experienta similara prin cel putin participarea la un contract similar, copie contract de munca sau copie contr.de colaborare pt pers.care nu sunt angajate si prezentare de angajamene; In ceea ce priveste CQ-se considera suficient prezentarea deciziei si nu se solicita experienta specifica.- se va permite si prezentarea unui angajament- si doar daca este declarat castigator op.va incheia contr/contr.individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Pt pers. jurid. straine, se vor prezenta doc.de atestare profes.echivalenta specifica tarii in care of.este rezident.Dovada privind asig.dotarilor si pers. necesar realizarii contr. va fi solicitata of.declarat castigator, LOT I: Personalul cheie minim solicitat este dupa cum urmeaza: ? manager( nu se solicita certificat ca manager de proiect)- experienta, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;
-? sef de santier-studii teh.universitare, cu experienta prof in domeniu-1 contr. similar? responsabil tehnic cu executia/ drumuri- atestat ca resp. teh. cu executia pentru domeniul cai ferate, drumuri si poduri; -legit resp. teh. cu executia;? 1 responsabil cu calitatea - drumuri;decizieprin care sa dovedeasca ca este abilitatca resp. tehnic cu controlul calitatii CQ;? 1 topograf-experienta inlucrari de infrastructura rutiera dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;;? 1 inspector SSM-de specialitate;, LOT II- Personalul cheie minim obligatoriu pentru executia lucrarilor: ? manager( nu se solicita certificat ca manager de proiect) -experienta, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar;? sef de santier-studii teh.universitare, cu experienta prof.constr. de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un contr.similar;? resp.teh. cu executia/constr.civile: legit.Resp.teh.cu executia? 1specialist instalatii in constr-legitimatie Resp.teh.cu executia val.la data deschiderii ofertelor;
-;? 1specialist atestat ANRE pentru instalatii electrice-absolvent std.teh.universitare, atestat ANRE-legitimatie ANRE ;? 1specialistatestat ANRGN pentru instalatii de gaz-legitimatie ANRGN;;? 1 resp.cu calitatea?constr.civile-(CQ), ab.de studii teh;atestat sau decizie interna.inspector SSM- stud. specialitate LOT I si LOT II- Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatiicare indeplineste cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 pe domeniul , ,Constructii de drumuri??.Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatiicare indeplineste cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 pe domeniul ?, Constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale??Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa prezinte certificarea ISO 9001:2008 pe domeniul , ,Constructii de drumuri??, pentru partea de contract pe care o executa.Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatiicare indeplineste cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 pe domeniul ?, Constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale??, Ofertantul va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de management de mediucare indeplineste cerintele standardului SR EN ISO ISO 14001:2005 pe domeniul , ,Constructii de drumuri?? si pe domeniul?Cladiri rezidentiale si nerezidentiale?. Ofertantul va prezenta in copie documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv SR EN ISO ISO 14001:2005 , din care sa reiasa ca este certificat pe domeniul , ,Constructii de drumuri??si ?Cladiri rezidentiale si nerezidentiale?.Nu se accepta sisteme de management de mediu in curs de certificare.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa prezinte certificarea SR EN ISO ISO 14001:2005 pe domeniul , ,Constructii de drumuri??si ?Cladiri rezidentiale si nerezidentiale?, pentru partea de contract pe care o executa
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer