Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ? Proiectare tehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru reabilitare sediu: OFICIU PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE TARGU MURES- Tg. Mures, Str. Budiului Nr.76, Judet Mures, OFICIU PENTRU AMELIORARE SI R


Detaliu pentru invitatia numarul 332364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE
Numar invitatie: 332364/25.07.2012
Denumire contract: ? Proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru reabilitare sediu: OFICIU PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE INZOOTEHNIE TARGU MURES- Tg. Mures, Str. Budiului Nr.76, Judet Mures, OFICIU PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE INZOOTEHNIE CLUJ-NAPOCA - Floresti, Str. Avram Iancu, Nr. 255, Judet Cluj, AGENTIA NATIONALAPENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE BALOTESTI- Balotesti, SOS. Bucuresti-Ploiesti, km 18.2, Judet Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIECod fiscal: 4283511, Adresa: Calea Bucuresti, nr. 1, Km. 18, 2, , Balotesti, Telefon: 021/ 3501018, Fax: 021/ 312.10.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In baza faptului ca procedura se desfasoara on-line, ofertele se vor depune in SEAP. www.e-licitatie.ro.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Ameliorare si reproductie in zootehnie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ? Proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru reabilitare sediu: OFICIU PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE INZOOTEHNIE TARGU MURES- Tg. Mures, Str. Budiului Nr.76, Judet Mures, OFICIU PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE INZOOTEHNIE CLUJ-NAPOCA - Floresti, Str. Avram Iancu, Nr. 255, Judet Cluj, AGENTIA NATIONALAPENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE BALOTESTI- Balotesti, SOS. Bucuresti-Ploiesti, km 18.2, Judet Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitii presupune proiectaretehnica , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru reabilitare sediu: OFICIU PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE INZOOTEHNIE TARGU MURES- Tg. Mures, Str. Budiului Nr.76, Judet Mures, OFICIU PENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE INZOOTEHNIE CLUJ-NAPOCA - Floresti, Str. Avram Iancu, Nr. 255, Judet Cluj, AGENTIA NATIONALAPENTRU AMELIORARE SI REPRODUCTIE IN ZOOTEHNIE BALOTESTI- Balotesti, SOS. Bucuresti-Ploiesti, km 18.2, Judet Ilfov.Detaliile cu privire la aceste lucrari sunt enuntate in Caietul de sarcini, orice referire la marci, standarde si norme prezentate in documentatia de atribuire vor fi considerate ca purtand mentiunea "sau echivalent"
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 386, 552.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 23.000 Ron. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: prin depunerea la casieria autoritatii contractante a contravalorii garantiei de participare -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -In cazul in care garantia se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi completata in conformitate cu Formularul 11 in original. -In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, suma va fi depusa in contul Autoritatii Contractante: Cont IBAN: RO41TREZ7005005XXX006507, Trezoreria Municipiului Bucuresti Garantia pentru participare se constituie in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multe dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar decizia Consiliului este de respingere a contestatiei depuse. Suma care se retine in cazul respingerii unei contestatii , conform art. 278. alin. 1 punct. b este de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de restituire a garantiei de buna executie: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legiinr. 346/2004garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor-Declaratie privind eligibilitatea : Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 conform Formularului 12A - Declaratie privind eligibilitatea . Declaratia va fi data atat de ofertant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 : O fertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile mai sus prezentate pentru a fi exclus de la procedura, conform Formularului 12B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006. Declaratia va fi data atat de ofertant, cat si de tertul sustinator( doar subpunctele a, c1 si d), daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006 : Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 conform Formularului 12H ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?art.69^1/OUG34, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Nagy Peter Tamas ? Director General, Cazanji Mihaela ? Director Economic, Dobrin Petra ? Control Financiar Preventiv, Nanau Ciprian ? Sef Birou Achizitii Administrativ.. Declaratia va fi data atat de ofertant/candidat/ofertant asociat, cat si de subcontractant/ tertul sustinator.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010 -Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la prezenta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Formularului 18 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta).- Cazier fiscal eliberat de DGFP : Prezentarea cazierului fiscal in original, eliberat de DGFP in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.- Cazier judiciar : Prezentarea cazierului judiciar in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa ca administratorul/asociatul/asociatii nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, eliberat de I.G.P.J.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Participarea operatorilor economici intr-un grup de operatori se poate realiza ca asociat .Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in vederea depunerii unei oferte comune, prezentand in acest sens Acord de asociere.Ofertantul ramane direct raspunzator in fata Autoritatii contractante de indeplinirea contractului.Documente de calificare : -Formular 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere in copie ? in cazul in care oferta este depusa de ofertanti in asociere - Formular 13B-Atestate fiscale : Ofertantul va prezenta atestate fiscale (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exgibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a impozitelor si taxelor locale, -din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a elimina din cadrul procedurii pe ofertantii care au datorii restante catre bugetul de stat si bugetele locale. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiindindeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul). Din Certificatul Constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor sa rezulte ca : obiectul de activitate al ofertantului include efectuarea lucrarilor ce face obiectul achizitiei si este avizat in conformitate cu prevederile legii 359/2004, asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului, forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul), atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradus in limba romana si legalizata, ofertantul nu este in stare de faliment sau lichidare.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri GLOBALA in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) de cel putin 2.387.000 lei.Bilant contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani lucrari similare.Se depune Formular 15 - completat pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara.Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii vor prezenta un numar de maxim 3contracte : pentru executie - contracte similare , a caror valoare cumulata sa fie de minim2.310.000 lei, fara TVA. pentru proiectare- contracte similare , a caror valoare cumulata sa fie de minim 61.000 lei, fara TVA.Pentru fiecare lucrare prezentata ca experienta similara se vor prezenta PV de receptie la termin lucrar, PV de receptie la finalizarea lucrarilor si recom. din partea benef.Declaratie pe propria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului.Declaratie privind informatii de personal - Formular 12 D pe ultimii 3 ani.Copii pagini relevante contracte; PV receptie la ter. lucr.; PV receptie fin; Recomandari;RTE si CQ; Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent)Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent, valabil la datadeschiderii ofertelor).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 50 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 50 de puncte
Durata de elaborare a proiectului tehnic
20
Descriere: Durata de elaborare a proiectului tehnic (inclusiv Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru avize, acorduri, autorizatiiDetalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic, punctajul se acorda astfel: DEPT ?n? = (Cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic/ Durata de elaborate a Proiectului tehnic a ofertei ?n?) x 20 de puncte. Durata maxima este de 60 zile calendaristice, iar ofertele cu o durata de elaborare a Proiectului tehnic mai mica decat 10 de zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar.)
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de executie punctajul se acorda astfel: PDE ?n? = (Cea mai mica durata de executie/ Durata de executie a ofertei ?n?) x 20 de puncte. Durata maxima este de 12 luni, iar ofertele cu o durata de executie mai mica decat 6 luni nu vor fi punctate suplimentar.
Perioada de garantie
10
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru oferta admisibila cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 60 de luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; Pentru ofertele admisibile cu o perioada a garantiei acordata lucrarilor egala sau mai mare decat 24 de luni dar mai mica decat 60 de luni punctajul se acorda astfel:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer